Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - Problem z obrotami

Mariio86 - 2012-03-31, 19:00
Temat postu: Problem z obrotami
Witam,

Niedawno kupiłem Suzuki Samurai 1,3 benzyna rok 1996.

Mam do was pytanko czy on jest na gaźniku czy na wtrysku >?? bo się kompletnie na tym nie znam.

Jak go uruchomię chodzi chyba na ssaniu bo od razu obroty skaczą do 3 tysięcy dopiero jak się rozgrzeje spadają czy to prawidłowy odruch ??

Powiedzcie mi jakie opony powinienem kupić do niego letnie rozmiar itp ???


Dzieki bardzo :) :)

Zawias - 2012-03-31, 19:06

Witam z Wybrzeża.
albert - 2012-03-31, 20:06

96 r toz to na wtrysku, to oznacza ze masz farta :-D
witam kolego i dam rade - wyszukiwarka sie klania :-D

http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=376
http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=973



czytaj posty o wtrysku, gaznik cie nie interesuje -wiec nie patrz na parametry.


co do opon- temat szeroki jak rzeka. zalezy czy chcesz kupic jakie wychodxa z fabryki czy chcesz motac fure w teren. troche wiecej chlopie info

moziembl - 2012-03-31, 22:21

Generalnie proponuje najpierw poczytać forum, wiem że dużo jest odbiegania od tematu ale naprawdę można się sporo dowiedzieć. I dopiero jak nie znajdziesz odpowiedzi to pytaj. Niedziw się że ludziom nie chce się odpowiadać kolejny raz na to samo pytanie. Na na pewno odpowiedzą i pomogą w miarę możliwości, jeśli bedzie to coś nowego.

96' to dobry rocznik też mam takiego :) :) mogę Ci podpowiedzieć że to prawdopodobnie tzw. hiszpan ta wiadomość może Ci się przydać przy kupowaniu części.

Co do opon to opcje są praktycznie dwie, AT-eki jeśli zamierzasz mieć go jako bulwarówkę którą zjedziesz raz na jakiś czas na łąkę lub piach. Druga opcja to MT-eki jeśli zamierzasz jeździć w prawdziwy teren. Skróty MT i AT powinieneś łatwo rozszyfrować w googlach

kulczaswrz - 2012-04-19, 01:21

Ja mam tego typu problemik że (podczas jezdy w terenie to wyszło)obroty silnika zaczęły mi same wzrastać( różnie do 2000, do 3000) a żeby zmniejszyć to musiałem wciśnąć pedał gazu i wracał do 1000 obr/min. ben+lpg. Wina linki, pedału gazu? :roll:
SamNaSamZSam - 2012-04-19, 08:30

w punciaku benzynie za takie coś odpowiedzialny był silnik krokowy, trza było rozebrać wyczyścić i hulało dalej dobrze.

Nie wiem czy w Samcach macie też takie silniczki więc może herezję gadam :)

moziembl - 2012-04-19, 08:32

Więcej szczegółów, gaźnik czy wtrysk, jeśli podejrzewasz linkę to jak ci wzrosną obroty, otwórz maskę i zobacz czy linka oddała.
kulczaswrz - 2012-04-19, 13:45

87 r., gaźnik, jeżdże jak na tempomacie, zablokuje się czasem tak ze obroty są idealne do warunków jazdy i nie musze trzymać nogi na gazie :lol: zobacze z tą linką jeszcze.
sokratesb - 2012-04-19, 17:04

Myślę, że w samuraiach silniki krokowe są ewentualnie w tych po 1998r.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group