|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Układ kierowniczy - Układ Hamulcowy - tarcze z tyłu co i jak
egon - 2012-05-22, 16:11 Temat postu: tarcze z tyłu co i jak hej robił ktoś tarcze zamiast bębnów ? dużo to roboty z tym jest?
kostuch - 2012-05-22, 16:20
Jak masz gotowy zestaw, to robota na pół dnia (trzeba uwolnić półosie z blach i przerobić przewody hamulcowe).
SamNaSamZSam - 2012-05-22, 16:39
zdaje się, że największy problem jaki się przewijał na forum przy motaniu tarcz na tyle to poprawny podział siły hamulca i odpowiedni korektor żeby tyłem nie wyprzedzać przodu, zdaje mi się że kilka tematów było ruszanych o przeróbkach ale może nie ma jednego konkretnego wątku i taki właśnie może być ten :)
egon - 2012-05-22, 16:42
dokładnie bo nic konkretnego nie znalazłem ,a jak nie mam gotowego zestawu
[ Dodano: 2012-05-22, 16:45 ]
znalazłem jeszcze takie coś u amerykańców http://www.lowrangeoffroa...-brake-kit.html ciekawe ile by przesyłka kosztowała?
tytus - 2012-05-22, 20:09
a po co szukać u amerykańców skoro u nas za rozsądne pieniądze to dostaniesz http://moto.allegro.pl/ki...2362307126.html a tutaj tutorial po ingliszu http://bbs.zuwharrie.com/...5314.0/all.html
moziembl - 2012-05-22, 21:25
No i jeśli nie masz ręcznego na wale to dochodzi świeżo otwarty temat
http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=1645
Generalnie też się przymierzam do tematu, nawet już komplet zacisków kupiłem przednich żeby dać na tył.
egon - 2012-05-23, 09:07
no już o tym myślałem myślę co by taką pompę zastosować http://moto.allegro.pl/po...2356853628.html i zrobić ręczny na wszystkie 4 koła
moziembl - 2012-05-23, 09:31
Jak dasz pompę jedno stopniową, to musisz połączyć ze sobą oba obwody, a wtedy jak uszkodzisz w terenie jeden przewód (o co nie trudno) to przy stromym zjeździe możesz przenieść się na łono Abrahama :) zostań czy ręcznym tylko na tył.
Zawias - 2012-05-23, 18:14
Dziś zmotałem ręczny działający na 4 koła.Działa rewelka !
Maverick - 2012-05-23, 18:41
Zawias napisał/a: | Dziś zmotałem ręczny działający na 4 koła.Działa rewelka ! |
Wrzucisz dokładny opis i zdjęcia?
Zawias - 2012-05-23, 18:48
Załączany dźwignią na lewą rękę-mechaniczny.Koszt 30 zł.Jutro cyknę fotki i wkleję.Na razie nie ma zapadki,ale zrobię.Ma działać na podjazdach na pieczątki.
Cyknąłem fotki dziś :
Death1985 - 2012-09-19, 10:13
Oswiezam temat wlasnie zalatwilem sobie zestaw do Suki "TARCZE TYL SAMURAI" co prawda zaplacilem 500+50 przeslka ale mam wszystko zacik lapy itp.
tu jest jeszcze linnk
http://moto.allegro.pl/sa...2624797302.html
zestawu oczyszcze wymaluje i bedzie gites
Ale powstal drugi problem jak to po motac w aucie szukam szukam na polskich stronach a tu chu.......
Wiec z haslem "- English is Easy"....
zaczolem szukac dobrze ze sie uczylem w szkole angielskiego hahaha
Ptrze a tu pieknie z zdjeciami wyjasnone jak zamotowac caly zestaw i tu tez linnk
http://www2.izook.com/?page_id=215
popatrzalem za tym korektorem sily hamowania oczywiscie tez znalazlem ale cenna mnie zabila
http://www.rallyshop.pl/i...tilton-pokretlo
... moze w przyszlosci kto wiem
wiec jak zaczne motac to bede sie dalej dzieli swojimi info
Pozdro
moziembl - 2012-09-19, 10:26
Po co taki drogi
http://allegro.pl/korekto...2576020815.html
za połowe
Death1985 - 2012-09-19, 16:12
No powiem powiem:
-Wielkie dzieki
bardziej realistyczna cena
moziembl - 2012-09-19, 21:15
Poszukaj na aledrogo jeszcze bo były jeszcze taniej. Ja osobiście radził bym Ci zainstalować go w kabinie pod ręką wtedy łatwiej sobie doregulować. W dużo trudnij nie będzie a jak będziesz robił hydrauliczny ręczny to i tak z przewodami wchodzisz do środka.
Qwai - 2012-09-20, 10:19
Ja mam fabryczny i działa bez regulacji a od ręcznego pompę mam pod samochodem więc nic do kabiny nie wchodzi.
Death1985 - 2012-09-20, 14:28
A Qwai powiedz mi mogbys jaks fotke zrobic jak to nie bedzie oczywiscie problem tez masz tarcze tyl tego korektora sily hamowania
Qwai - 2012-09-20, 16:09
Mogę zrobić ale jest zapewne mocno zamaskowany błotem po zatym jest fabryczny w fabrycznym miejscu wersja japońska.
czesio6969 - 2012-09-20, 19:33
też planuje na dniach tarzce na tył założyć tyle ze ja zaciski od seicento założe. chlopaki mają u mnie tak porobione i działa na orginalnym kolektorze lub tez bez
Death1985 - 2012-09-21, 16:20
No to fajnie jak bys mogl zrobic te zdjecia byl bym wdzieczny
Pozdro
mcs0 - 2012-11-07, 18:08
czesio6969 napisał/a: | też planuje na dniach tarzce na tył założyć tyle ze ja zaciski od seicento założe. chlopaki mają u mnie tak porobione i działa na orginalnym kolektorze lub tez bez |
założyłeś?? tarcze z czego masz?? samurai?
czesio6969 - 2012-11-12, 19:15
mam założone już tarcze orginał samurai, zaciski seicento lub cienkus to to samo mocowania wycinałem szlifierką sam nie przetestowałem jeszcze w weekend pewnie jakiś test bedzie jak odpowietrze układ i złoże przedni dyfer
|
|