|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Pomoc techniczno-warsztatowa - falowanie obrotów po wymianie na gażnik od pony
wisniowy21 - 2012-08-18, 20:58 Temat postu: falowanie obrotów po wymianie na gażnik od pony Mam taki problem .Mianowicie po kupnie suki zoriętowałem sie że gażnik siedzi od cieniasa, postanowiłem wymienić na gażnik pony i pojawił sieproblem falowanie obrotów , samochód oddycha może ktoś mi napisze czym to jest spowodowane?
fingil - 2012-08-18, 22:12
Poczytaj o tym na Tym forum, ja miałem to samo i poczytałem i pomogło. Dwa podciśnienia i plus ze starego gaźnika.
wisniowy21 - 2012-08-18, 22:32
kolego nie bardzo wiem o co chodzi wpisywałem w wyszukiwarce i nic nie znalazłem , o co chodzi z tym plusem
adalbert - 2012-08-18, 22:39
Skąd jesteś kolego wiśniowy 21? Jak gdzieś blisko to przyjadę i pomogę.
wisniowy21 - 2012-08-18, 22:41
kolego podlaskie dallekoo
[ Dodano: 2012-08-18, 22:42 ]
trochę się grzebię może podpowiesz co trzeba zrobić
fingil - 2012-08-18, 23:06
napięcie z instalacji gaźnika aisin podpinasz do kostki w gaźniku pony, a masa na obudowę z ponego (czarny)
[ Dodano: 2012-08-18, 23:09 ]
http://samurai.org.pl/search.php?mode=results
[ Dodano: 2012-08-18, 23:09 ]
tam masz o gaźniku
wisniowy21 - 2012-08-18, 23:10
ok a podciśnienie z gury dziękuje
[ Dodano: 2012-08-18, 23:11 ]
podłączyłem tak jak znalazłem na forum
adalbert - 2012-08-18, 23:16
Fakt daleko:)
Fingil to znany znawca gaźnikowy:) na pewno Ci pomoże
fingil - 2012-08-18, 23:29
Ajtam ajtam, założyłem ich parę i wiem co i jak, a wiedzę czerpałem z Tego forum, nic nie jest tajemnicą.
[ Dodano: 2012-08-18, 23:30 ]
jutro Ci napiszę ci i jak bo dzisiak nie za bardzo mogw
wisniowy21 - 2012-08-19, 17:59
gdzie jest śruba regulacji mieszanki w gażniku pony ssanie ręczne
[ Dodano: 2012-08-23, 21:06 ]
naprawione , mozna zamknąc temat :) okazało się z pomocą Finiliego, że zapchana jest dysza :)
1ace1 - 2013-07-23, 20:51
wisniowy21 napisał/a: | gdzie jest śruba regulacji mieszanki w gażniku pony ssanie ręczne
[ Dodano: 2012-08-23, 21:06 ]
naprawione , mozna zamknąc temat :) okazało się z pomocą Finiliego, że zapchana jest dysza :) |
odkopuję trochę ale może się podzielisz co zrobiłeś żeby ci obroty nie falowały bo próbowałem już chyba wszystkiego. Raz trzyma równo 1k obrotów żeby za chwilę spaść do 200-300 ale nie zgaśnie
chomik. - 2013-07-23, 21:11
falowanie obrotów jest często spowodowane dostawaniem się lewego powietrza przez węże od podciśnień, lub przez uszczelki pod gaźnikiem lub kolektorem ssącym.
na odpalonym silniku popsikaj benzyną ekstrakcyjną z rozpylacza do płynu do szyb, lub samostartem na węże podciśnień, na podstawę gaźnika i na podstawę kolektora. Jak będą nadzwyczajnie wzrastać obroty, to jest tam przedmuch
1ace1 - 2013-07-23, 21:29
chomik. napisał/a: | falowanie obrotów jest często spowodowane dostawaniem się lewego powietrza przez węże od podciśnień, lub przez uszczelki pod gaźnikiem lub kolektorem ssącym.
na odpalonym silniku popsikaj benzyną ekstrakcyjną z rozpylacza do płynu do szyb, lub samostartem na węże podciśnień, na podstawę gaźnika i na podstawę kolektora. Jak będą nadzwyczajnie wzrastać obroty, to jest tam przedmuch |
zagadka polega na tym że wszystko było ok do wypadu w las i upalaniu. Po tym zaczęła się akcja z obrotami. Nie ma znaczenia czy na jednej czy dwóch przepustnicach. Po ściągnięciu gaźnika widać że ładnie się ułożył na uszczelce nie ma żadnych wycieków itp. ale spróbuję.
chomik. - 2013-07-23, 21:41
a dysza wolnych obrotów?
jak wpadnie jakiś syf, tak też się dzieje
1ace1 - 2013-07-23, 21:53
chomik. napisał/a: | a dysza wolnych obrotów?
jak wpadnie jakiś syf, tak też się dzieje |
tzn jak ją przedmuchać ? Zastanawia mnie jeszcze jedno, przy mocowaniu drugiej przepustnicy(tej która się otwiera po podłączeniu podciśnienia) tam gdzie jest ta sprężyna na dole ma delikatny luz. Po poruszaniu tego słychać że wyraźnie na wolnych go dusi. Może to jest przyczyna i co z tym zrobić ?
chomik. - 2013-07-23, 22:05
tam jest taka blaszka, którą warto podgiąć w lewą stronę, bo gdy nie jest podgięta, nie odmyka się do końca ta druga przepustnica
a żeby wyczyścić dysze, trzeba rozebrać gaźnik na pół, odkręcać każdą z nich i przedmuchiwać (te dysze mają różne wielkości otworów, więc najlepiej robić to po kolei wykręcając i wkręcając je na swoje miejsce)
|
|