|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Zawieszenie, Mosty, Napędy, Blokady, Reduktory - Pierścienie wzmacniające przeguby - calmini berfield cups
yahoo33 - 2012-12-30, 10:30 Temat postu: Pierścienie wzmacniające przeguby - calmini berfield cups Panowie,
Tak leże w łóżku z gorączką i stwierdziłem że może sobie wzmocnie przeguby pierścieniami Calmini, które są w promocji w zakładowym sklepie rajdy4x4.
Montował ktoś z Was to ustrojstwo? Wujek google podpowiedział że potrzebne będzie:
Stocznie zewnętrznej części przegubu na równo, (w niektórych przegubach są takie ranty na końcu)
Doszlifowanie wewnętrznej części mostu.
Jest wstanie ktoś z Was to potwierdzić?
Czy warte to wszystko zachodu?
manias79 - 2012-12-30, 10:40
Z tego co mówili mi bardziej doświadczeni terenowo koledzy, to lepiej olać ten temat. Może obudowa przegubu zostanie cała, ale siła skupi się na wnętrzu przegubu wraz z wieloklinem półosi. A to przewyższy koszt zakupu nowego przegubu.
Zdrówka życzę.
slavok - 2012-12-30, 11:06
jaka to promocja ? kumplowi zostały takie pierścienie calmini właśnie... jak chcesz to się dopytam ile za to chce.
yahoo33 - 2012-12-30, 12:39
300 pln za kpl.
Btw to zamowilem juz;)
Hałas - 2012-12-30, 14:53
Czyli szukałeś tyko usprawiedliwienia
Podobno działa, bo zazwyczaj przegub rozwala się "na zewnątrz"
kostuch - 2012-12-30, 15:04
Teraz będzie się mielił koszyk wewnętrzny na dodatek uszkadzając frezy półosi
Czyli zamiast nowego przegubu będzie potrzebny nowy przegub i półoś (a pierścienie raczej już nie do zdjęcia, bo nabija się je na ciepło).
yahoo33 - 2012-12-30, 15:40
Będę dłubał przedni most (przełożenia Vitara), więc stwierdziłem że założę to ustrojstwo.
Kostuch w sumie masz racje, ale na dużym forum kiedyś pisałeś, że też można zmielić frez (zwłaszcza na wstecznym)
Na Pirat4x4 ludzie chwalą to rozwiązanie, gdzie używają tego z 33'' i blokadami na przedzie. Może moje skromne 29'' pociągnie.
Spróbuje zdam relacje ;)
kostuch - 2012-12-30, 16:11
yahoo33 napisał/a: |
Kostuch w sumie masz racje, ale na dużym forum kiedyś pisałeś, że też można zmielić frez (zwłaszcza na wstecznym)
|
Na kilka osobiście zabity przegubów jakieś 1/3 mieliła się od wewnątrz. Reszta pękała zewnętrznie.
W sumie jak już kupiłeś, to musisz do tego znaleźć argumenty na plus
yahoo33 - 2012-12-30, 16:34
Kostuch,
A jakie przeguby kupujesz? I przy jakich oponach ich użytkujesz? i czy z blokda?
A usprawidliwienie zawsze się znajdzie ;)
Tylko muszę szybko do żywych wrócić co by zacząć motać furmankę przed Wośpem.
kostuch - 2012-12-30, 17:24
yahoo33 napisał/a: | Kostuch,
A jakie przeguby kupujesz? I przy jakich oponach ich użytkujesz? i czy z blokda?
A usprawidliwienie zawsze się znajdzie ;)
Tylko muszę szybko do żywych wrócić co by zacząć motać furmankę przed Wośpem. |
Teraz mam spidertraxy
Opony 31/10,5 bez blokady z przodu.
slavok - 2012-12-30, 20:02
rozwalałeś seryjne przeguby na takich małych kapciach w dodatku bez blokady :> chyba masz za ciężką stopę hehe.
Suzuka 4x4 - 2012-12-30, 20:08
Kumpel tez rozwali przegub na slikach ale on nie miał ciężkiej nogi tylko złe poukładane w główce
slavok - 2012-12-30, 20:25
Wszystko da się zniszczyć, ale można też stawać na pudle jeżdżąc samuraiaiem na 32 calach z blokadami nie urywając niczego...
yahoo33 - 2012-12-30, 20:44
slavok napisał/a: | rozwalałeś seryjne przeguby na takich małych kapciach w dodatku bez blokady :> chyba masz za ciężką stopę hehe. |
Przyznaje poniosły mnie emocje ale już wyciągnąłem lekcję i wiem że na wstecznym wyjeżdżając z głębokie błota nie ma co strzelać ze sprzęgła.
Człowiek uczy się całe życie ;)
[ Dodano: 2013-01-10, 14:53 ]
No i czopka, pierścienie które przyszły ze sklepu rajdy4x4 były całe pordzewiałe więc odesłałem.
Relacji z testów nie będzie zatem.
|
|