Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Mój Samurai - czuperek

czuperek - 2013-01-14, 20:47
Temat postu: czuperek
Siemasz wszystkim,
będę tutaj zamieszczał fotki mojego samuraja ,,Żabki``.

Rok 1988
Silnik 1.0


Aktualnie jest w fazie budowy, a dokładniej robię blacharkę. Za kilka dni malowanie epoksem + poliuretan. Potem zakładam budę na ramę i biorę się za klatkę wewnętrzną.





Jutro zaczynam robić tył



Swoją drogą co sądzicie o tych spawach ( pierwszy raz spawam)?
Czy warto je szlifować ?


Didymos - 2013-01-14, 22:10

Nieźle, jak na pierwszy raz 8-)
Ja bym nie szlifował, ewentualnie tylko jakieś grubsze gluty.

czuperek - 2013-01-15, 09:10

też myślałem że lepiej nie szlifować bo i tak tego nie widać, a będzie się mocniej trzymać.

Jadę zaraz po blachę i robię pakę.

Co do lakierowanie, jak przygotować bude do malowania? Papier 80 po całości wystarczy, do gołego ? I czy epox + poliuretan na spód budy wystarczy ?

Didymos - 2013-01-15, 14:54

Oczywiście piszesz, o przygotowaniu podwozia/podłogi?
Jak gdzieś jest rdza, czy spalony od spawania lakier, to do żywego, resztę dobrze zmatować.
epoksyd + poliuretan będzie OK, byle w miarę dobrej jakości.
Nie używaj żadnych baranków itp. bo to tylko pogarsza sprawę.

czuperek - 2013-01-15, 15:10

Ok to cała bude od spodu będę szorował do gołego a w środku nie ma rdze + praktycznie nowa będzie paka więc tylko porządnie zmatowie ( jakim papierem ? ) i nałoże pędzlem podkład OLIVA 3 warstwy, potem poliuretan też OLIVA.
Didymos - 2013-01-15, 22:09

Papier 80-100 będzie OK, drobniejszym się zamęczysz.
czuperek - 2013-01-16, 18:19

Ok.
A czy podkład epoxydowy nie będzie sie gryzł jak położę go na maskę i drzwi, zmatowione ale mimo wszystko mające nadal powłokę z farby akrylowej ?

Na jakimś tam forum ktoś odradził mi malowanie spodu budy + nadkoli farbą poliuretanową ponieważ piszą że farba ta służy do ochrony antykorozyjnej, a nie mechanicznej.

Co o tym sądzicie?

KRZYKKU - 2013-01-16, 18:32

ja u siebie Panie to po piaskowaniu w nadkolach poszło: epoksyd, poliuretan, masa gumowa do natrysku. Po roku jak zmyję karcherem to jakby wczoraj położona - polecam. Jak mi ostatnio opona przytarła nadkole do żywej blachy to się błyszczy jak chromowana, nie ma ognisk korozji ani nic takiego. Spawy polecam po epoksydowaniu przelecieć masą poliuretanową do łączenia blach. Powodzenia kolego.

Epoksyd nie pogryzie się z akrylem, tylko aby się nie złuszczył dokładnie zmatowić, odtłuścić. Ktoś wyżej pisał o papierze do matowienia, ja polecam 200 i drobniejszy ponieważ jak przetrzesz grubszym to po wysezonowaniu lakieru wyjdą Ci spod niego rysy. Ja chciałem ułatwić sobie na jednym błotniku to powiem Ci że na metalicu widać to pierońsko a tarłem go 100. Reszta była 200 i jest cycuś. Wszystko zależy czy chcesz się nie narobić czy mieć ładny efekt końcowy. Ma znaczenie tez ilość i grubość warstw lakierów.

czuperek - 2013-01-16, 18:42

Super dzięki za informacje.

Masę na spawy już zamówiłem tak wiec na dniach będzie.

Narazie próbnie maluje drzwi oraz maskę w domu bo garaż mam nie ogrzewany, a maja niby przyjść mrozy -10/ -20 to nie widzę tego schnięcia w takich warunkach.

Czy ta masa gumowa nie odłaciła Ci zimą? Kiedyś takimś czymś się przejechałem nie miło. A może lepiej na bude od dołu + nadkola epoksyd+poliuretan+wosk?

KRZYKKU - 2013-01-16, 18:51

guma gumie nie równa, ja miałem dobry środek ale za cholerę nie pamiętam jak się nazywał za to kosztował 170zł za 2 litry. Czarno czerwona pucha. Nic nie odłazi, trzyma jak diabli. Nie chciałem żadnych lepideł w nadkolach bo jak znam siebie modernizacji nadwozia nie koniec a lepidła ciężko się doczyszcza do spawania. Nadwozie od dołu mam w epoksydzie, poliuretanie i masie bitumicznej SikaGard póki co wygląda bdb.
Guma w nadkolach ma odbijać kamienie odrzucane przez simexa, lepidłem tego nie załatwisz a na odpryskach od kamieni to wiesz co... + sól w zimie i za 2 lata znowu robota, ja nie lubię wracać do tematu niepotrzebnie.

Didymos - 2013-01-18, 09:03

KRZYKKU napisał/a:

Epoksyd nie pogryzie się z akrylem, tylko aby się nie złuszczył dokładnie zmatowić, odtłuścić. Ktoś wyżej pisał o papierze do matowienia, ja polecam 200 i drobniejszy ponieważ jak przetrzesz grubszym to po wysezonowaniu lakieru wyjdą Ci spod niego rysy. Ja chciałem ułatwić sobie na jednym błotniku to powiem Ci że na metalicu widać to pierońsko a tarłem go 100. Reszta była 200 i jest cycuś. Wszystko zależy czy chcesz się nie narobić czy mieć ładny efekt końcowy. Ma znaczenie tez ilość i grubość warstw lakierów.

Dlatemu pytałem, czy chodzi o przygotowanie podłogi/podwozia. Do blach zewnętrznych nawet po papierze 200 widać spod lakieru małe rysy, ja, w zależności od oczekiwanego efektu, używam papieru w okolicach gradacji 400. Nie wiem, co na to profesjonalni lakiernicy, ja jestem amatorem :mrgreen: ale klika aut pomalowałem.

czuperek - 2013-01-18, 09:20

Wczoraj pomalowałem próbnie jedne drzwi podkladem w warunkach domowych. Pani ze sklepu radziła położyć pierwszą warstwę pędzlem, tak też zrobiłem.

I teraz pytanie, bo struktura nie jest teraz gładka lecz widać rowki po pędzlu czy po lakierowaniu poliuretanem nie będzie tego widać?

Zrobię zaraz photo to może będzie łatwiej coś doradzić.

Na jedną warstwę poszło mi 70ml podkladu + utwardzacza.

I właśnie się obawiam że jedna pucha jednak nie starczy, no chyba że za grubo to nałożyłem. Ogólnie bardzo ciekawy ten specifik trochę jak metal w płynie. Bardzo szybko też to schnie praktycznie po nałożeniu zaraz to się wiązało z podłożem.



KRZYKKU - 2013-01-18, 13:17

Didymos napisał/a:
KRZYKKU napisał/a:

Epoksyd nie pogryzie się z akrylem, tylko aby się nie złuszczył dokładnie zmatowić, odtłuścić. Ktoś wyżej pisał o papierze do matowienia, ja polecam 200 i drobniejszy ponieważ jak przetrzesz grubszym to po wysezonowaniu lakieru wyjdą Ci spod niego rysy. Ja chciałem ułatwić sobie na jednym błotniku to powiem Ci że na metalicu widać to pierońsko a tarłem go 100. Reszta była 200 i jest cycuś. Wszystko zależy czy chcesz się nie narobić czy mieć ładny efekt końcowy. Ma znaczenie tez ilość i grubość warstw lakierów.

Dlatemu pytałem, czy chodzi o przygotowanie podłogi/podwozia. Do blach zewnętrznych nawet po papierze 200 widać spod lakieru małe rysy, ja, w zależności od oczekiwanego efektu, używam papieru w okolicach gradacji 400. Nie wiem, co na to profesjonalni lakiernicy, ja jestem amatorem :mrgreen: ale klika aut pomalowałem.


Didymos faktycznie, pełen honor dla Ciebie gradacja papieru oczywiście w zależności jaki element - dobrze gadasz wszystko się zgadza. Na pierwsze matowienie przed podkładem może być 200 bo to gruba warstwa ale dokładnie jak piszesz później wyrównywanie podkładu musi być drobniej.

Didymos - 2013-01-18, 17:06

czuperek napisał/a:
Wczoraj pomalowałem próbnie jedne drzwi podkladem w warunkach domowych. Pani ze sklepu radziła położyć pierwszą warstwę pędzlem, tak też zrobiłem.

I teraz pytanie, bo struktura nie jest teraz gładka lecz widać rowki po pędzlu czy po lakierowaniu poliuretanem nie będzie tego widać?


Oczywiście, że będzie widać, jak chcesz ładnie i gładko, to pomysł z pędzlem nie był dobry, trzeba było jechać pistoletem.
Zaczekaj, aż podkład stwardnieje i wyrównaj to papierem ściernym.

KRZYKKU - 2013-01-18, 20:57

ewentualne zaglębienia po włosiu jak nie zetrzesz papierem to można wypełniaczem akrylowym psiknąć choć to trochę bez sensu podobnie jak lecieć pędzlem powierzchnię pod lakier. Współczucia kolego takiej porady... całą warstwę praktycznie trzeba wyszlifować a plusów można się doszukać jedynie w pokryciu małych nierówności po podejrzewam że pendzluchem cienko nie było :mrgreen:
corny - 2013-01-18, 21:35

ooo QWA tos sobie roboty narobil ...hahah.....zapomnij o papierze 80 to nie gradacja pod lakier ... twoje pedzlowe wypociny zdzieraj ponownie do idealnej rownosci (papier ok 200 , ale nie przesadzaj ,im drobniejszy tym równiejsza powłoka i materiał bedzie mial problemy z trzymaniem do elementu)... pistol 1,7/1,8 i lecisz epo.... ... pozniej szpachla na wszelakie nierówności ( pamiętaj im mniej tym mniej roboty z docieraniem i mniej pozniej siadzie ... drugie to w tych warunkach pogodowych dobrze wygrzej szpachle co by w środku wyschła) rozdziel podkładem akrylowym(papierek 800) i lakierek ... możesz zostawić ten pędzelkowy podkład na dole drzwi od wewnątrz... nie widać a warstwa zacna ;-)
czuperek - 2013-01-19, 09:53

No to mi kobita doradziła...podwójną robotę. Od razu mi to nie pasowało ale skoro to sprzęt na jachty to może tam się takie techniki używa.

Muszę w takim razie zamówić i tak rozpuszczalnik do tego podkładu bo jest gęsty jak ..uj i przez pistolet to na pewno nie przejdzie.

Wewnątrzną strone zostawiam po całości tak jak jest i tak tego nie będzie widać.

corny - 2013-01-21, 22:31

jak juz chcesz tym specyfikiem malowac to przeczytaj karte techniczna co by ci nie podnioslo albo zwazylo lakiery czy np nie trzeba oddzielic to pod. akrylowym ... jesli to taki superfaker podklad do zabezpiecz nim podwozie a na boki daj epo szpachla pod. akryl i poliuretan lub akryl .. jak juz akryl pokusilbym sie o klar ceramiczny ( odporny mechanicznie) .... echhh qwa nawet spinek do uszczelki nie wytargales ....
czuperek - 2013-01-22, 18:56

Na ten podkład kładzie się jak najbardziej poliuretan - jak się tego nie zrobi to sie kreduje.

Spinek nie powyciągałem bo nie bylo takiej potrzeby (predzej bym je polamal) Na zdjeciu wyglada jak by tam byla gruba warstwa, a spinki byly by zatopione w podkladzie lecz tak nie jest spinki sie obkrecaja wiec spoko.

Ogolnie robota stoi od dzisiaj - dopadla mnie grypa i kuruje się w lózku :(

corny - 2013-01-22, 22:23

ogólnie ta warstwa dziwnie wygląda :mrgreen:
KRZYKKU - 2013-01-26, 12:29

bo się kolega nie pochwalił przygotowaniem podłoża ;-)
czuperek - 2013-01-27, 09:19

Podłoże było zdarte prawie do gołej blachy.
Buda gotowa do piasakowania jutro jedzie i jutro mam też od razu zamiar pomalować podkładem teraz pytanie, nie pasiadam do tego podkladu epoksydowego OLIVA rozcieczalnika, a pisaliście że najlepiej nałożyc to natryskowo. Czy mogę użyć jakieś innej firmy rozcieczalnik czy koniecznie musi być to OLIVA a może pomalować to wałkiem ?

Aha jeszcze pytanie co do samego pistoletu, mam jakiś tam pistolet HVLP z dyszą 1.4mm czy da on rade jak coś do tego podkladu i farby poliuretanowej ?

[ Dodano: 2013-02-01, 03:47 ]
Prawie 4 nad ranem ja zamiast spac z żoną to siedziałem w garażu i twardo walczylem z rudą.

Buda wypiaskowana i wstępnie pomalowana podkladem.

Jutro musze dokupic bo zabraklo na spód ale teraz ide spac bo od oparów nieźle się naćpałem

pozdrawiam

[ Dodano: 2013-02-01, 03:47 ]
Prawie 4 nad ranem ja zamiast spac z żoną to siedziałem w garażu i twardo walczylem z rudą.

Buda wypiaskowana i wstępnie pomalowana podkladem.

Jutro musze dokupic bo zabraklo na spód ale teraz ide spac bo od oparów nieźle się naćpałem

pozdrawiam

yenko - 2013-02-04, 14:35

I jak po piaskowaniu zapodaj jakieś foty.
sokratesb - 2013-02-04, 14:47

A co na to żona, że mąż siedzi w garażu zamiast w łóżku?
Trochę jak początek którejś części Taxi. :D

czuperek - 2013-02-05, 09:53

Oto obiecane fotki. Nie odbyło się jeszcze bez łatania dziur - po piaskowaniu wyszło wszystko. Szczerze polecam taki zabieg od razu wiadomo na czym się... siedzi ;)

Dzisiaj wstawię po malowaniu podkładem, a jutro chyba poleci kolorek.





yenko - 2013-02-05, 10:46

Zrób otwory w podłodze pod nogami bo woda tam lubi się zbierać i znowu będzie gniło.

ps. co nie ufasz kolegom z forum i pytałeś o to samo na forum o lakierowaniu ? Oni mają swoje zdanie a tutaj masz podane wszystko z doświadczeń użytkowników samców.

czuperek - 2013-02-05, 16:06

Otwory porobie jak dostane zaslebki jakies. Napisałem na forum o lakierowaniu bo chcialem wiedziec jakie oni maja o tym zdanie przeciez chyba nic w tym złego, prawda?
SamNaSamZSam - 2013-02-05, 16:10

no pewnie, że nic :) poza tym najwyraźniej Yenko sam tam zagląda :D na forum wędkarskie pewnie też, skoro zanabył farbę rybią do konserwacji ramy ;)
czuperek - 2013-02-05, 18:18

Hehe bardzo możliwe :)
yenko - 2013-02-05, 22:09

hehe forum wędkarskie to akurat nie ale tamto czasem przeglądam chociaż nie założyłem konta. Ile zużyłeś olivy na budę i czym malowałeś?
czuperek - 2014-01-18, 22:04

Dawno mnie tu nie było więc chciał bym napisać że własnie jestem w połowie motania przedniej zawiechy.
Po zrobieniu swapa na 1.9d moje resory były nadał w kształcie paraboli ... lecz w drugą stronę hehe wiec nie było wyjścia.

Most szeroki + 5,125 + sprezyny felicia / lub jakas honda+ amortyzatory od voyager tył GAZ


Sprezyny oraz amortyzatory na razie daje te co mam ponieważ w tym miesiącu nie mogę sobie pozwolić na większe wydatki. Wiem że te springi pewnie będą za miękkie, przód mam trochę dociążony silnikiem oraz wyciągarką lecz może nie będzie tragedii ponieważ podczas motania buda została cofnięta o 10cm + aku + chlodnica na pace + amory które dam są z voyagera który waży tyle co dwa samuraje.

Przy okazji wzmocniłem pochwę + kule + gruchę oraz powymieniałem łożyska.

Jak macie jakieś sugestie to proszę pisać wszelka krytyka również się przyda




Dany44 - 2014-01-21, 11:16

Fajna robota, napisałeś, że "wzmacniałeś" kule?? na czym to dokładnie polegało.
Jak masz mocowany wahacz do ramy??

czuperek - 2014-01-21, 19:09

Troche na tych fotach nic nie widac bo juz mialem dosc i zrobilem na szybko.
Chwilowo robota ustał na jakies 3 dni bo ogarniam drewno na zime.

Dany kule wzmocniłem płaskownikiem podobnie do Chomika.
Co do wachaczy zrobiłem mocowanie przy ramy podobne do oryginalnych pod resory z blachy chyba 4 żeby troche wytrzymała.

Na zdjęciu mocowania sprężyn ,,na chwile``. Mam już górne gniazda zrobione tylko przyspawać i te przy ramie miałem dać z MCPresona ale one sa typowo pod sprezyny z felicji 10cm srednicy i to zły pomysł bo jak się okaże że sprężyny za miekkie i kupie twarze to będe musiał robić znowu mocowania.

Zastanawiam się jak przyczepić sprężynę?

sokratesb - 2014-01-21, 19:43

Chomika się zapytaj, on miał mocować sprężyny.
Didymos - 2014-01-21, 21:17

Ja mam złapane płaskownikiem za pierwszy zwój i przykręcone do gniazda.
czuperek - 2014-01-22, 17:56

góra czy doł?

ja myślałem za gore złapać a w dolne gniazdo wstawić kawałek rury zeby jak coś trafiła spręzyna

Didymos - 2014-01-22, 18:06

Góra, gdyby nie to, że mam na dole oryginalne gniazda od vitary wzbogacone o dyslokatory, to złapałbym sprężynę z obu stron i byłoby najsensowniej.
lopes1987 - 2014-01-22, 19:13

A jeśli by przyspawać dwa wygięte płaskowniki po dwóch stronach sprężyny na dole i u góry Żeby trzymało ją w gniezdzie to sprawdziło by się takie rozwiązanie???
czuperek - 2014-02-12, 18:59

Czy budowa wachacza może mieć wpływ na to że most się nie chce krzyżować ?

jedna strona na kobyłce druga w powietrzu a most nadal poziomo.

Dopiero zauważyłem że dałem dupy przy mocowaniu wachacza do mostu z jednej i drugiej strony jest inaczej może to ma wpływ?

czesio6969 - 2014-02-12, 19:19

oczywiście że budowa ma wpływ, tak samo mocowanie wahacza ma mega wpływa na krzyżowanie się mostu, daj zdjęcia, i napisz czego użyłesz przy mocowaniu wahacza do mostu
Lexx - 2014-02-12, 19:39

Na kobylce zawsze sie slabiej krzyzuje, postaw to na kolach, pod jedno wsadz stusek kamieni czy co tam masz pod reka.
czuperek - 2014-02-12, 19:48

tutaj widac wachacze i babol jaki zrobiliem ( zabardzo sie skonrentrowalem na tym aby most byl idealnie wzgledem ramy a nie tym jak bedzie mocowanie)


http://naforum.zapodaj.net/8d8a6010919f.jpg.html

tutaj sruba od dolna od wachacza do mostu ma np 3 cm odleglosci a z drugiej strony jest niżej i dalej


czy bedzie mialo to jakis wplyw na jazde / prace zawiasu ?

poza tym bede mial chyba problem ze sprezyna, przez to ze wachacze dalem do gory zrobilo sie na moscie troche ciasno i sprezyny sa dosc mocno ,,na zewnatrz`` ...


troche sie wkur.. stracilem motywacje i ... zabralem sie za tył <lol>

chomik. - 2014-02-12, 19:50

taka konstrukcja wahaczy jak zrobiłeś będzie bardzo ograniczała wykrzyż, bo masz tuleje ustawione tak jakby na wierzchołkach trójkąta, a żeby jak najmniej ograniczały muszą być liniowo.
dla zobrazowania, poniżej masz zdjęcie mojego wahacza, wszystkie trzy tuleje są niemal w linii, a przy Twoim rozwiązaniu te dwie tuleje, które są od strony mostu, gdzie jedna jest nad drugą, są winne temu, że się nie ugina



czuperek - 2014-02-12, 19:56

tak właśnie myślałem.

Trochę do nad ich konstrukcja nie do końca się zastanowiłem ale tak to jest jak wszystko sie robi samemu żaden sąsiad nie ma takich samych zainteresowań :(

Zamawiam radiusy bo nie chce mi sie znowu strugać wachaczy. chyba disco II bo ma gosc blisko w ladnym stanie po 100zł/szt.

chomik. - 2014-02-12, 20:30

tutaj masz linki do wahaczy odpowiednich wagowo do samuraia (tak żeby Cię zachęcić do zmotania czegoś samemu ;-) :mrgreen: )

http://4x4.net.pl/inne/23...o-gr-ata-2.html

http://www.trasek.com.pl/...k-off-road.html


ps. mój jeden wahacz waży 5,1kg, ścianka 5mm, średnica 40mm

pacmano - 2014-02-12, 20:46

Wahacze od jimniego maja opinie "papierowych"
czuperek - 2014-02-12, 20:47

dałbym rade to wystrugać ale to znowu jezdzenie po odpowiedni material a to cos sie zapomni, a to cos i znowu pare dni.

kupuje radiusy nie mam juz na to czasu :)


a zeby nie marnowac czasu robie w tym czasie tył.

Żeby nie popełnić jakiegoś błędu napisze jak chcę to rozplanować:

- ustawianie mostu na kobyłkach (wysokość od ziemi do środka mostu 40cm ( mniej wiecej koła 31/32 cale czyli tak jak by auto stało na kołach)
a) pomiar od otworu resora do pochwy z jednej strony i drugiej
b) pomiar mostu lewo pracy - od wew. strony ramy do flanszy
c) przekątne ?
d) odległość ziemia dolna krawędź flaszy
e) odległość ziemia dolna korek do wlewania oleju

Dzisiaj wyszło mi że mniej że a)62cm ponieważ wtedy wał ma 3cm go max złożenia i 3cm do max rozłożenia. Myślę że to będzie optymalnie?


Następnie chcę najpierw wykonać mocowanie sprężyny do ramy. Przy moście już mam bo to most vitary.

Przyspawam lekko mocowanie i postawie bude na sprężyny zobacze ile się ugnie sprężyna od felicji.



Prośba, kto może mi podać wartości d) oraz e) dla mostu Vitary?
Jaka byście zrobili wysokość fury ? Rozważam od ziemi do progu 50 albo 60cm.

chomik. - 2014-02-12, 21:19

pacmano napisał/a:
Wahacze od jimniego maja opinie "papierowych"


dlatego od razu dałem linki do takich o odpowiedniej wytrzymałości ;-)

a jakie rozwiązanie wahaczy zaplanowałeś z tyłu? sierżant, 4-link, radiusy, czy jeszcze może coś innego?

czuperek - 2014-02-12, 21:31

sierzant

generalnie mialem juz z tylu sprezyny ale na wąskim moscie i tylko chwile na tym jezdzilem

chomik. - 2014-02-12, 21:39

jak dla mnie, jedyne słuszne rozwiązanie ;-) :mrgreen:
czuperek - 2014-02-12, 21:41

chomik a co powiesz na temat poprzedniego postu jakies rady ?

aha most pojdzie w tyl jakies 10-12cm wachacz bedzie przy ramie w ori miejscie po resorach wal zuk juz skrocony dlatego a) 62cm

chomik. - 2014-02-12, 21:54

ja u siebie też mam tylny most ok 10cm przesunięty w tył i wahacze oryginalnych miejscach mocowania resorów, oraz wał od Żuka, który skracałem na samym końcu pod zawias zrobiony na gotowo.
Odnośnie długości wahaczy dolnych to powiem Ci, że przy szybszej jeździe czuć że tył się lekko skręca i zacieśnia zakręty, ale ma to swoje plusy, bo na trawersach, gdy buda się pochyla, tylny most też skręca samochód jedzie lekko ukosem, czyli tak jakby był szerszy.
Początkowo myślałem, żeby zmienić na dłuższe wahacze, ale tego nie zrobię, bo takie rozwiązanie jest całkiem niegłupie

[ Dodano: 2014-02-12, 21:58 ]
jak Ci się chce, to na kilku pierwszych stronach mojego tematu masz opis jak przerabiałem tył, więc możesz sobie poczytać, może na coś się przyda:

http://samurai.org.pl/vie...?t=3016&start=0

czuperek - 2014-02-13, 20:55

przegladalem Twoj temat kilku krotnie ;)

Prace ruszyły, zrobiłem wachacze na tył z możliwością regulacji długości. Jutro wycinam mocowanie wachaczy pod most i gniazda górne.

Ładuje już aparat więc będą fotki

radex1 - 2014-02-14, 09:30

JA też ładuje aparat na nowe fotki mojego nowego nabytku
samurai 91r. i z klimą
NNAAARRRAAA

airgaston - 2014-02-14, 15:51

dawaj dawaj fotki. Chciałbym szczególnie tą klimę :mrgreen:
czuperek - 2014-02-21, 08:35

Tyl skończony. Tylko amory wstawic ale to na końcu. Zaczynam poprawiać przód. Wczoraj wyciąłem mocowanie radiusow do mostu, dzisiaj ogarnę mocowanie sprężyn i sprawdzę ile sie ugna.

kiedyś, ktos mierzyl mi lecz chyba usunąłem wiadomosx: ziemi-dolna krawędź flanszy i ziemia obręcz korka wlewowego. Mogl by mi ktoś podać te wartośc??

chomik. - 2014-02-21, 09:43

mierzyłem to kiedyś Czesiowi, tu u mnie wyszło 8cm różnicy między korkiem a początkiem kosza dyfra, od strony flanszy. Korek mam na kwadratowy klucz
czuperek - 2014-02-21, 10:03

Sory ale nie bardzo rozumiem poczatek dyfra ? Ktore to miejsce
chomik. - 2014-02-21, 12:22

od strony flanszy
czuperek - 2014-12-26, 14:12

Zimowy spacerek ;)










Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group