Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Mój Samurai - Radek SJ

Radek SJ - 2013-03-25, 12:49
Temat postu: Radek SJ
Co zostało zrobione przy Samcu :

- Opony kopia SIMEX 31/10,5/15
- Amortyzatory Sky Jacker
- Snorkel by kwasiak
- Klatka bezpieczeństwa
- Blokada tył spaw-lock
- Fotele kubełkowe z Suzuki Baleno
- Pasy SHROTH
- Przełożenia Vitara
- Wspomaganie Vitara
- Winda Dragon Winch 5,5T
- Dystanse kół 4cm
- SPOA

Do skończenia:
- skończyć rewolwery
- założyć blachę ryflowaną na dach i progi

W przyszłości:

- Blokada przód ARB
- Winda na tył


Wczoraj była jazda próbna. Wszystko ok, Samurajek wszędzie się wdrapuje.


Tu dodam link do fotek z prac nad Samim :
http://imageshack.us/phot...c260420124.jpg/

A tu link do fotek z efektu końcowego:
http://imageshack.us/phot...9/img2960x.jpg/

SamNaSamZSam - 2013-03-25, 13:19

Witamy po przerwie! :) drążek kierowniczy sami gieliście czy to od czegoś spasowany taki esowaty?
Radek SJ - 2013-03-25, 13:47

Witam, gięliśmy :)
sokratesb - 2013-03-25, 14:08

Łoo kurde, ale różnica między tym zdjęciem z pierwszego linku, a tym z drugiego... :shock: Ładnie wam to wyszło. Chwilę pojeździcie i znów nadejdą nowe plany co można by zrobić... :mrgreen:
paw3ł - 2013-03-25, 16:15

Heja !

No brawo Panie, brawo !
Samurai ładnie zrobiony, opisy ładne, no super !
Pozdro!

sjbielsko - 2013-03-25, 17:08

cześć efekt całkiem zadowalający biorac pod uwage to jak sie to kiedys zaczeło :) powiedz mi jak ci się jezdzi z zaspawanym dyfrem z tylu??
czuperek - 2013-03-25, 17:58

co to za korek od baku na paliwo ?
egon - 2013-03-25, 18:39

a ja już widzę że sporo rzeczy za niedługo będziesz przerabiał , np drążek ci się wygnie bo nie wzmocniony i rurę tłumika urwiesz ,. czemu nie robiliście od razu na sprężynie ? a tak to łady sprzęcik
epwaspotter - 2013-03-25, 19:08

ach,,, żądli samym widokiem ;)
Didymos - 2013-03-25, 20:01

Całkiem ładna i czysta robota, ale drążek mi się nie podoba, do spoa lepiej założyć wąs od w116, bo taki kąt na drążku i w dodatku pogiętym, to słaby pomysł :roll:
Tylny zawias nie jest za sztywny do tak odchudzonej budy?

kewin - 2013-03-25, 20:19

klatka gieta czy kolankowa ;)?

[ Dodano: 2013-03-25, 20:23 ]
sjbielsko : tez mam zaspawany i jezdzi sie i wiele lepiej w blocie na podjazdach ale słabszy promien skretu oraz gorzej na trawersie :P

Radek SJ - 2013-03-25, 21:13

czuperek: korek od baku jest od Kia Sorento.
Didymos: niema różnicy, Samuraj sam z siebie jest autem sztywnym i twardym, nie zauważyłem różnicy a w przyszłości przyjdzie wyciągarka.
kewin: klatka częściowo gięta , częściowo kolankowa
sjbielsko: Nie jest źle, a co najważniejsze różnica w terenie kolosalna, bo te auto służy tylko do zabawy w terenie. Kolega zaspawał z przodu w fronterze , założył sprzęgięłka, jeździ rok i jest ok a samochód wchodzi wszędzie.

kewin - 2013-03-25, 21:42

jeszcze mozesz sobie chłodnie na tyl przerzucic jak zauwazysz potrzebe :D
sokratesb - 2013-03-25, 22:00

Pewno by się przydało, aby konstrukcje wyważyć lepiej, bo strasznie musi skakać tyłek na dziurach i w ogóle. Przecie tam żadnych kilogramów nie ma prawie. ;-)
Najbardziej to mi się fele podobają. Super są.

kewin - 2013-03-25, 22:10

sokratesb ale najwieksza zaleta samuraia to jego waga :)jesli radek chce jezdzic w klasach w ktorych mozna uzywac wyciagarek to jest to dla niego dobra koncepcja lekkie uto łatwiej wciagnac :P
sokratesb - 2013-03-25, 22:19

Ale ja nie mówię, że jest za lekki, tylko proporcjonalnie przód pewno za ciężki do tyłu. ;-)
Jakby włożyć do tyłu mechanika i chłodnicę to powinno być spoko chyba, nie?
Wiadomo, że im lżejszy tym lepszy i bardzo dobrze, że odchudzony. ;-)

paw3ł - 2013-03-25, 22:20

Waga wagą, ale jeżeli tył będzie pusty to szału nie zrobi. Przód będzie pchał auto w dół, a tył będzie lekko zrywał podłoże. Chłodnica i akumulator zrobi trochę różnicy ale nadal będzie mało :/ Może zapas na krzyż od klatki...
sokratesb - 2013-03-25, 22:24

No też właśnie do tego zmierzam cały czas... :-D
kewin - 2013-03-25, 22:25

w sumie macie racje w dodatku ze jest blokada spawlock z tyłu to bedzie go podrzucac dosc czesto ja u siebie mam normalnie i do tego duzy bak chłodnice koło zapas 31 i czsem jak nie moge podjechac dosc mocno rzuca tyłem

[ Dodano: 2013-03-25, 22:27 ]
ja bym nie cioł tyłu az tak nie majac w planach springa bo nic sie prawie nie zmieniło poza tym ze dziwnie wyglada i jest słabo dowazony tak jak mowicie ;)

sokratesb - 2013-03-25, 22:31

Wygląda spoko, trochę jak amerykański holownik. :D
paw3ł - 2013-03-25, 22:34

U siebie przyciąłem tył i wysunąłem most. Niestety, auto jest za lekkie z tyłu mimo chłodnicy, akumulatora i pełnego baku... Kumpel stanął na pakę (waży 80kg) i całkowicie inna jazda była. Ale jest już szatański plan jak wybrnąć z tego problemu :)
sjbielsko - 2013-03-25, 23:05

paw3ł napisał/a:
U siebie przyciąłem tył i wysunąłem most. Niestety, auto jest za lekkie z tyłu mimo chłodnicy, akumulatora i pełnego baku... Kumpel stanął na pakę (waży 80kg) i całkowicie inna jazda była. Ale jest już szatański plan jak wybrnąć z tego problemu :)

Mechanik ze stara??:)

mi sie wydaje ze jak młodemu sie dobrze jezdzi to niech jeździ tak jak ma i tak na pewno jeszcze nie raz zmieni coś w konstrukcji auta ale podstawa to jezdzic psuc i wyciagac wnioski:) lac do pełna paliwa i juz dupa cięższa :)

czuperek - 2013-03-26, 10:04

albo trzy worki cementu i dopiero wtedy będzie widać efekty szczególnie w trudnym terenie :))

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group