Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Pomoc techniczno-warsztatowa - Suzuki Sj413

Suzuka 4x4 - 2011-01-11, 18:25
Temat postu: Suzuki Sj413
Witam ,czy jest to możliwe żeby przez korektor siły hamowania spadał pedał hamulca i trzeba było pompować żeby coś zahamował :?: Czy pompka może przepuszczać ??
alpejczyk - 2011-01-11, 19:57

Jesli pedał rośnie po pompowaniu zapowietrzony układ-zwykle :-/ , a korektor siły hamowania do tego raczej nic nie ma bo to właściwie rozdzielacz.Kiedyś w XJ-cie miałem cos takiego- okazałe sie, że po zmianie płynu wszystko wróciło do normy.Płyn po czasie traci własciwosci i robi sie jak woda.
Suzuka 4x4 - 2011-01-11, 20:05

A nie ma za zadanie również trzymania ciśnienia w przewodach :oops: :?:
albert - 2011-01-11, 20:13

zapowietrzony, jesli łapie juz za 2 razem a najlepiej za 3 to musisz odpowietrzyc
pozdro

Suzuka 4x4 - 2011-01-11, 20:14

Tylko własnie trzeba dużo pompować i zaraz schodzi pedał do ziemi :roll:
Kosa - 2011-01-11, 20:34

Jak napompujesz i trzymasz mocno a pedał schodzi to pewnie pompa!! A ubywa płyn?? Jak tak to oczywiście wyciek!! ;-)
Suzuka 4x4 - 2011-01-11, 20:42

Wycieków nie ma :->
Kosa - 2011-01-11, 20:44

Miałem tak kiedyś w malaczu!! I to była pompa!!
albert - 2011-01-11, 20:44

zacznij od najprostszego odpowietrz, jesli wyciekow nie ma a plyn jest :-D , wtedy trzeba bedzie zastanowic sie nad pompa, przy dlubaniu w tylnich kołach w mojej osobowce tez tak mialem schodzilo powoli , lapalo za ktoryms razem potem przy depnieciu twardy jak sztywny pal azji, ale czulo sie jak schodzi i pedal zaglebia sie
odpowietrzylem
jest juz miodzio
pozdro

PPP - 2011-01-11, 21:41

a powiedz czy jak depniesz gwałtownie to spada czy jest jakiś opór jak to pompa ale spróbuj odpowietrzyć
lokoktentek - 2011-01-12, 19:39

o ile mi wiadomo to korektor siły hamowania służy do tego żeby tylne koła hamowały mniej niż przednie. od podtrzymania żeby się płyn nie cafał służy taka zapadka w szczękach hamulcowych która powoduje że szczęki mają tylko minimalny skok i to się koryguje samo w miarę ich zużycia więc skoro szczęki nie odchodzą do końca to płyn się nie cafa bo go nic nie popycha 8-)
corny - 2011-01-12, 21:42

lokoktentek napisał/a:
o ile mi wiadomo to korektor siły hamowania służy do tego żeby tylne koła hamowały mniej niż przednie. od podtrzymania żeby się płyn nie cafał służy taka zapadka w szczękach hamulcowych która powoduje że szczęki mają tylko minimalny skok i to się koryguje samo w miarę ich zużycia więc skoro szczęki nie odchodzą do końca to płyn się nie cafa bo go nic nie popycha 8-)


elegancki tok myślowy hahaha


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group