|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - przerobka na diesla - prosba o kontakt wojtassj
piotrbo111 - 2013-07-08, 15:14 Temat postu: przerobka na diesla - prosba o kontakt wojtassj Czesc!
Z gory przepraszam ze tutaj, ale moze to jakos podziala na kolege wojtassj.
Akcje mam taka:
kupilem zestaw do przerobienia na diesla od kolegi wojtassj. Kolega rowniez (oczywiscie nie za darmo) przerobil mi kolo zamachowe.
Niestety, kolo jest zle zrobione - jest przesunieta osi wzgledem otworu glównego - i nie da sie zamontowac kola tak, zeby nie bylo bicia - co przy kole zamachowym jest porazka - bo nie dosc ze wibracje, to jeszcze duza szansa na zniszczenie skrzyni biegow.
Ogolnie kasa wydana, a jest porazka.
Jak kolega dowiedzial sie ze cos jest zjebane, to przestal odpowiadac na posty PW, (chociaz widac ze je odczytuje) ani nie odbiera telafonu.
Moze to wakacje, moze jakis niefart - nie wiem. Chociaz jak rozmawialismy co i jak i za ile - to odpowiedzi byly szybkie.
Prosba wiec do kolegi wojtassj - zeby skontaktowal sie ze mna w w/w temacie. Ja telefony i PW odbieram.
tel. 601-350-418
pozdrawiam
Piotrek
Prosba do moderatorow: dajcie polezec temu postowi chociaz pare dni zanim wytniecie. Z gory dzieki.
albert - 2013-07-08, 15:18
no to reklame robiles wojtassowi, nie wiem co jest grane ale wojtassa produkty znam , i nie tylko ja. Znany jest z dobrej roboty
piotrbo111 - 2013-07-08, 15:21
albert napisał/a: | no to reklame robiles wojtassowi, nie wiem co jest grane ale wojtassa produkty znam , i nie tylko ja. Znany jest z dobrej roboty |
Ja tez zajmuje sie obrobka metalu - i tez czasem cos spieprze. Bywa.
Akurat niestety chcialem sobie ulatwic temat i miec gotowca - i nie rzezbic samemu - a wyszlo jak wyszlo.
Kwestia zalatwienia tematu po ludzku.
SamNaSamZSam - 2013-07-08, 16:43
piotrbo111 napisał/a: | Kwestia zalatwienia tematu po ludzku. |
Amen. Wpadki się zdarzają to oczywiste. Moim zdaniem dobry serwis poznaje się nie po tym jak radzi sobie ze zwykłymi klientami i standardowymi przypadkami, ale właśnie po tym jak obsługuje "wpadkowe" sytuacje. Trzymam kciuki za dobre rozwiązanie.
albert - 2013-07-09, 15:02
daj znac jak wyszlo, mysle ze jesli zrobil ble to poprawi, wiadomo zdarzajasie rozne sytuacje dlatego wymyslili slowo - wyjatek ...
wojtass- odpalaj machinerie i lasery nastawiaj , bo kolega samcem chce jezdzic
osgood - 2013-07-14, 15:42 Temat postu: Re: przerobka na diesla - prosba o kontakt wojtassj
piotrbo111 napisał/a: |
Niestety, kolo jest zle zrobione - jest przesunieta osi wzgledem otworu glównego - i nie da sie zamontowac kola tak, zeby nie bylo bicia - co przy kole zamachowym jest porazka - bo nie dosc ze wibracje, to jeszcze duza szansa na zniszczenie skrzyni biegow. |
Jakoś mnie to przesunięcie specjalnie nie dziwi :) otwór centrujący powinien być wytaczany z jednego ustawienia co reszta koła i moim zdaniem prawie niemożliwe jest zamocowanie do roztoczenia koła w samcu, można oczywiście centrować przy pomocy czujnika zegarowego ale jak sam się za to wziąłem to samo ustawianie zajęło mi prawie 3 godziny fakt, że wszystko ustawiałem na 0 bez jakichkolwiek bić. Wątpie jednak by komuś chciało się tak bawić.
Tak czy inaczej jeszcze nic straconego jeśli masz oryginalne koło jak się domyślam mowa o diesel-u vw to możesz je przerobić pod samuraika zyskując przy okazji tarcze sprzegła 215mm
link z opisem i zdjęciami http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=2759
piotrbo111 - 2013-07-15, 08:06 Temat postu: Re: przerobka na diesla - prosba o kontakt wojtassj
osgood napisał/a: | piotrbo111 napisał/a: |
Niestety, kolo jest zle zrobione - jest przesunieta osi wzgledem otworu glównego - i nie da sie zamontowac kola tak, zeby nie bylo bicia - co przy kole zamachowym jest porazka - bo nie dosc ze wibracje, to jeszcze duza szansa na zniszczenie skrzyni biegow. |
Jakoś mnie to przesunięcie specjalnie nie dziwi :) otwór centrujący powinien być wytaczany z jednego ustawienia co reszta koła i moim zdaniem prawie niemożliwe jest zamocowanie do roztoczenia koła w samcu, można oczywiście centrować przy pomocy czujnika zegarowego ale jak sam się za to wziąłem to samo ustawianie zajęło mi prawie 3 godziny fakt, że wszystko ustawiałem na 0 bez jakichkolwiek bić. Wątpie jednak by komuś chciało się tak bawić.
Tak czy inaczej jeszcze nic straconego jeśli masz oryginalne koło jak się domyślam mowa o diesel-u vw to możesz je przerobić pod samuraika zyskując przy okazji tarcze sprzegła 215mm
link z opisem i zdjęciami http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=2759 |
Wydaje mi sie ze za 250 - a tyle gosc wzial, mozna zrobic to porzadnie i sie troche z tym pobawic - a nie odwalic w 20 minut.
Ja mam taki blad, jakby cos pod szczeke podeszlo - nie mowimy tu o 5ciu setkach czy dyszce - niestety duzo wiecej.
Co do Twojej koncepcji - caly czas sie zastanawiam - tyle ze mam juz gotowe sprzeglo spiekowe od samuraja i troche mi tego szkoda.
|
|