Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - Jaką pompkę paliwa do swap BMW 1,8i

danieloo - 2013-07-24, 20:58
Temat postu: Jaką pompkę paliwa do swap BMW 1,8i
Witam założyłem silnik od bmw 1,8i do samca i wszystko już ok nawet odpalił tylko problem z pompką paliwa dodam że potrzebuję ZEWNĘTRZNĄ która dmucha około 3 bary. Proszę o pomoc z jakiego pojazdu moę uzyskać taką pompkę. Miałem jakąś ale chyba za mało dmucha i nie może auto wejść na obroty tak jak by brakowało . . . .
slavok - 2013-07-24, 21:24

http://allegro.pl/pompa-p...3385492871.html 4bar
http://allegro.pl/pompa-p...3407147857.html 2-3 bar
pełno tego na alle.

danieloo - 2013-07-24, 21:33

slavok napisał/a:
http://allegro.pl/pompa-paliwa-zewnetrzna-4-bar-uniwersalna-i3385492871.html 4bar
http://allegro.pl/pompa-p...3407147857.html 2-3 bar
pełno tego na alle.

Tak tak widzę to ale wolał bym może wiesz z jakiegoś auta typu szrot wyciągnąć bo nie wiem czy te nowe to nie jakieś chinczyki

czesio6969 - 2013-07-24, 22:52

tak szybko włożyłeś ;-) ), silnik potrzebuje 2,9 bar minimum, jak będzie słabe cisnienie powinien chodzić ale mocy mało będzie, miałem pompe paliwa taką jak w linku ta niby 4 bar po 2h rajdu i spaliła się ;=) tak więc lepiej szukaj czegoś orginały z auta jakiegoś, chyba ople miały zewnetrzne, ogólnie może ta pompa by wytrzymała ta z linku 4bar tyle że trzeba by było ją w pionie zamocować u mnie leżała w poziomie na karoseri i prawdopodobnie od wstrząsów się zatarła spaliła,
DUCHU77 - 2013-07-24, 22:55

tak jest najlepiej pompę zewntrzną ople ascony rekordy i senatory wiem że miały takie na pewno i fajne jeeszcze w nich to jest to że mają filter paliwa przy sobie bezpośrecnio, bo sam kiedyś takie zakładałem
osgood - 2013-07-24, 23:31

danieloo napisał/a:
slavok napisał/a:
http://allegro.pl/pompa-paliwa-zewnetrzna-4-bar-uniwersalna-i3385492871.html 4bar
http://allegro.pl/pompa-p...3407147857.html 2-3 bar
pełno tego na alle.

Tak tak widzę to ale wolał bym może wiesz z jakiegoś auta typu szrot wyciągnąć bo nie wiem czy te nowe to nie jakieś chinczyki


najtaniej to chyba będzie polonez truck miałem taką w cinquecento turbo i bez problemu ciśnie do 12 bar :D

kostuch - 2013-07-25, 09:43

osgood napisał/a:

najtaniej to chyba będzie polonez truck miałem taką w cinquecento turbo i bez problemu ciśnie do 12 bar :D


Zastanów się najpierw zanim dasz taką radę.
Ciśnienie paliwa jest ustalane przez regulator przy wtryskiwaczu/listwie, jak dasz wejściowo za duże ciśnienie to taki regulator nie będzie spełniał swojej roli (i zdechnie szybko).

Didymos - 2013-07-25, 09:52

Nie wiem jakim cudem wyszło 12 bar, wg producenta pompa od trucka daje 3-4.
kostuch - 2013-07-25, 10:09

Didymos napisał/a:
Nie wiem jakim cudem wyszło 12 bar, wg producenta pompa od trucka daje 3-4.

Może od diesla :mrgreen:

osgood - 2013-07-25, 19:32

kostuch napisał/a:
osgood napisał/a:

najtaniej to chyba będzie polonez truck miałem taką w cinquecento turbo i bez problemu ciśnie do 12 bar :D


Zastanów się najpierw zanim dasz taką radę.
Ciśnienie paliwa jest ustalane przez regulator przy wtryskiwaczu/listwie, jak dasz wejściowo za duże ciśnienie to taki regulator nie będzie spełniał swojej roli (i zdechnie szybko).


Zobacz najpierw jak jest zbudowany regulator zanim coś głupio skomentujesz :)
na wtryski idzie ciśnienie zredukowane regulatorem a nadmiar idzie na odpływ własnie przez ten zaworek i choćbyś podpiął 50 bar to zawsze zasada będzie taka sama i uchylenie zaworu regulującego takie samo mylisz pojęcie ciśnienia z wydajnością...

Wiem ile podaje producent ja napisałem jakie jest w stanie wytworzyć i wiem co piszę bo sam z takiej pompy korzystałem przez długi czas.

kostuch - 2013-07-25, 20:34

osgood napisał/a:

na wtryski idzie ciśnienie zredukowane regulatorem a nadmiar idzie na odpływ własnie przez ten zaworek i choćbyś podpiął 50 bar to zawsze zasada będzie taka sama i uchylenie zaworu regulującego takie samo mylisz pojęcie ciśnienia z wydajnością...

Tak, tak. Mylę nagminnie temperaturę z napięciem i wajchę biegów z reduktorem.
A podciśnienie sterujące regulatorem zaślepiasz, bo i tak zawór jest otwarty 'na wciąż' :mrgreen:
Ogarnij się...

osgood - 2013-07-26, 18:59

kostuch napisał/a:
osgood napisał/a:

na wtryski idzie ciśnienie zredukowane regulatorem a nadmiar idzie na odpływ własnie przez ten zaworek i choćbyś podpiął 50 bar to zawsze zasada będzie taka sama i uchylenie zaworu regulującego takie samo mylisz pojęcie ciśnienia z wydajnością...

Tak, tak. Mylę nagminnie temperaturę z napięciem i wajchę biegów z reduktorem.
A podciśnienie sterujące regulatorem zaślepiasz, bo i tak zawór jest otwarty 'na wciąż' :mrgreen:
Ogarnij się...


:)

proponuje zrobić prosty test podłącz manometr na wejściu do listwy następnie zatkaj powrót i zmierz sobie co potrafi osiągnąć maksymalnie oryginalna pompa paliwa, po tym doświadczeniu dowiesz się dwóch rzeczy po pierwsze to, że pompa jest np. 3 barowa oznacza jakie stałe ciśnienie jej nie uszkodzi a potrafi wytworzyć dużo większe i jakoś regulator nie wybucha i drugiej rzeczy jak malutko wiesz o motoryzacji...
Pozdrawiam i nie kontynuuje tej daremnej dyskusji...

danieloo - 2013-07-26, 21:06

Chłopaki nie kłucić się ja po prostu szukam najlepszego rozwiązania
kostuch - 2013-07-26, 21:52

Nikt się nie kłóci (przez o z kreską) ;-)
A dlaczego koniecznie chcesz zewnętrzną? Wewnętrzne mają sporo zalet - chociażby 'relief valve' uniemożliwiający przypadkowe wytworzenie zbyt dużego ciśnienia.
Duże ciśnienie -> duże obciążenie pompy -> duży prąd -> dużo ciepła -> spalona pompa.

Zakładam teraz mały zbiornik paliwa i sporo wysiłku włożyłem w to, żeby pompa jednak była wewnątrz zbiornika.

czesio6969 - 2013-07-29, 17:35

Danielo ogarnąłeś tą pompe paliwa, chodzi silni /?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group