|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Pomoc techniczno-warsztatowa - problem z niskimi obrotami- gaśnie - wtrysk + LPG
rutek1023 - 2013-07-25, 08:25 Temat postu: problem z niskimi obrotami- gaśnie - wtrysk + LPG Mili Panstwo, pisałem juz o tym , ale ciągle mogiła, silnik na ssaniu zapala, chodzi ma jednak nizsze obroty niż pamietam - z dobrych czasów. jak sie rozgrzeje, to jedzie ale na luzie gaśnie. Wyjazd w miasto i każde światła to . Problem w tym że co jakis czas nie ma tych objawów - proporcja 1;8 8 razy do dupy, raz ok. Wymieniłem przewody i swiece, sonde Lambda (bo komp pokazał jej kod) Objaw ten sam na paliwie i LPG. Ręce opadaja - Żona sie wkurza bo ostatnio musiał nim gdzies jechac i sami wiecie - po powrocie awantura :) Mam wrażenie że on dostaje za mało powietrza , bo jak sie dodaje noga gazu to reaguje poprawnie. POMOCY!!!!!!!
[ Dodano: 2013-07-25, 08:25 ]
[ Dodano: 2013-07-25, 08:27 ]
Jeszcze jedno, wskażcie mi prosze plik z manualem do wtryskowca 1.3 Santana, jest dużo w sieci manualów ale wszystko na gaznik
Didymos - 2013-07-25, 09:03
Link - ściągnij sobie suplement do książki serwisowej, tam jest dokładnie opisane działanie i diagnostyka całego ustrojstwa od wtrysku.
rutek1023 - 2013-07-26, 08:00
Problem rozwiazany - przy silniku jest zamontowany elektrozawór z 2 węrzykami, jeden idzie do filtra powietrza a drugi wchodzi w wtryskiwacz. Zgodnie z manualem - sprawdziłem opór na tyn zaworze i mieścił sie w dopuszczalnych granicach tzn 30-33 OMY. Odkręciłem go i mimo że jest on nierozbieralny na pierwszy rzut oka, to podginałem 4 blaszki mocujące krućce do węrzyków, wumyłem go w srodku benzyna ekstrakcyjna ( Było tam sporo zabrudzeń) złożyłem i silnik chodzi równo na biegu jałowym, Sprawdziłem tez szczelnośc instalacji samostartem - szczelna.
kostuch - 2013-07-26, 09:30
Zuch
Pierwszy który zaczął od konkretów, zamiast szukania magicznej śrubki.
Przyznaję ci oficjalną pochwałę przechodnią
|
|