|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Pomoc techniczno-warsztatowa - brak prądu ;/
arekbusko - 2013-07-26, 13:09 Temat postu: brak prądu ;/ panowie co może być przyczyną braku prądu w samuraju ? wszystko mi chodziło oprócz tego że nie chciał odpalić wyskakiwał błąd 22. Później zmasowałem gdzieś jeden kabel i teraz zero reakcji po przekręceniu stacyjki nawet kontrolki nie zaświecą. Bezpieczniki wymieniłem wszystkie :/ chyba że są gdzieś jakieś główne których nie odnalazłem ?
chomik. - 2013-07-26, 13:16
przy klemie plusowej wychodzą dwa przewody, jeden gruby główny i drugi cieńszy, ma on wtyczkę w plastikowej obudowie. Zobacz czy się nie rozłączyła, bo to właśnie ten przewód idzie do stacyjki
arekbusko - 2013-07-26, 13:27
i już działa dzięki ziomie :)
chomik. - 2013-07-26, 13:34
prosz
arekbusko - 2013-07-26, 13:59
A TO I MOŻE Z TYM BŁĘDEM POMOŻECIE WYSKAKUJE MI 22 CZYLI BŁĄD CZUJNIKA PRZEPUSTNICY POWIEM TAK MAM JUŻ TROCHĘ ZMOTANE TO AUTKO BYŁO CAŁE ROZKRĘCONE I JUŻ JE KOŃCZĘ SKRĘCAĆ MOŻE NIE PODPIOŁEM JAKIEGOŚ KABLE CHOĆ PATRZĘ I NIBY WSZYSTKO PODPIĘTE LUB MOŻE TO PRZEZ ZA SŁABĄ POMPKĘ PALIWA CHOĆ WG ZALECEŃ KUPIŁEM 3 BARY ZEWNĘTRZNĄ :/
[ Dodano: 2013-07-26, 14:00 ]
ZAPOMNIAŁEM DODAĆ AUTO KRĘCI ALE NIE ODPALA ISKRA JEST ŚWIECE NIBY MOKRE
chomik. - 2013-07-26, 15:08
Jeżeli jest iskra i jesteś pewien, że paliwo też jest podawane (odkręć wężyk zasilający od wtrysku, włóż do jakiegoś pojemnika i włącz zapłon, żeby sprawdzić, czy na pewno jest podawane paliwo), to raczej nie ma prawa nie odpalić. Jak wszystko jest ok z iskrą i z podawaniem paliwa, to może kable wysokiego napięcia masz podpięte w złej kolejności?
kostuch - 2013-07-26, 16:28
chomik. napisał/a: | raczej nie ma prawa nie odpalić. |
Ma prawo nie odpalić.
Wystarczy zamienić kable wn albo źle wsadzić aparat zapłonowy.
[ Dodano: 2013-07-26, 16:30 ]
A kod 22 to zwarcie sygnału tps do masy albo brak jego zasilania.
chomik. - 2013-07-26, 16:34
dlatego napisałem o tym w dalszej części wywodu
arekbusko - 2013-07-26, 19:32
paliwo dochodzi aparatu zapłonowego nie ruszałem a kable podpięte wg numerów :/ nie da się inaczej przecież
Zawias - 2013-07-26, 19:50
Jaki masz motor ?
kostuch - 2013-07-26, 20:26
arekbusko napisał/a: | paliwo dochodzi aparatu zapłonowego nie ruszałem |
arekbusko napisał/a: | AUTKO BYŁO CAŁE ROZKRĘCONE I JUŻ JE KOŃCZĘ SKRĘCAĆ |
Gubisz się w zeznaniach
albert - 2013-07-26, 22:38
kable podpięte wg numerów :/ nie da się inaczej przecież....
a czemu nie da sie inaczej przeciez, da= jak chcesz mozesz modyfikowac, lub ktos je zmodyfikowal
jesli tak - nie pomalujesz...
arekbusko - 2013-07-30, 21:16
mieliście rację to wszystko przez przewody WN kopułka była jakaś tuningowana kable niby podpięte były wg numerów ale były one źle ponumerowane. Pojeździłem 2 dni w tym zejechałem 2 pompki paliwa ( syf w baku ) pomimo zastosowania filtra przed pompką za drugim razem też się spaliła. Teraz zmieniałem bak pompka paliwa nowa od calibry ale nie mam iskry w ogóle. Cewkę podmieniałem to samo brak iskry. Co dziwne wcześniej świecił się check 22 a teraz mi się już nie świeci nie ma też prądu w przewodach zasilających pompkę żeby spróbować czy odpali podpiąłem bezpośrednio ale nie odpala :/ macie Panowie jakieś pomysły ?
[ Dodano: 2013-07-30, 21:19 ]
silnik 1.3 wtrysk
Zawias - 2013-07-30, 21:30
Przekaźnik pompy paliwa pod schowkiem u mnie był kiedyś umoczony i sami zapalał,kiedy chciał. Sprawdź.Masz czujnik hala w aparacie ?
arekbusko - 2013-07-30, 21:36
nie na pewno nie zalałem. a ten czujnik chyba jest bo mam 3 kable od kopułki puszczone i kumpel mi przez telefon tłumaczyć że jak są 3 kable znaczy że czujnik hala jest
Zawias - 2013-07-30, 21:42
Jak przekręcasz kluczyk słyszysz kliknięcie-pewnie nie jak prąd do pompy nie dochodzi-sprawdź ten przekaźnik.Szkoda,że nie masz aparatu na próbę.
arekbusko - 2013-07-30, 21:44
słychać kliknięcie pod komputerem takie czarne kostki są i jedna tak klika jak się kluczyk przekręci
Radek1977 - 2013-07-30, 22:09
arekbusko napisał/a: | słychać kliknięcie pod komputerem takie czarne kostki są i jedna tak klika jak się kluczyk przekręci |
A czy po kliknieciu slychac pracujaca pompe paliwa - normalnie powinno byc ja slychac jak zaczyna podawac paliwo
arekbusko - 2013-07-30, 22:23
właśnie nie pracowała dlatego podpiąłem ją bezpośrednio :/
kostuch - 2013-07-30, 23:12
arekbusko napisał/a: | słychać kliknięcie pod komputerem takie czarne kostki są i jedna tak klika jak się kluczyk przekręci |
Jedna kostka to za mało.
Jeden to przekaźnik główny - ma się zapiąć "na wciąż".
Drugi to przekaźnik od pompy - po włączeniu zapłonu ma się zapiąć na jakieś 3 sekundy.
Sprawdź probówką, czy się włączają. Kolory kabelków znajdziesz oczywiście w doskonałym manualu
|
|