Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Pomoc techniczno-warsztatowa - SJ410 zmiana gaźnika

simpkins - 2013-10-22, 12:07
Temat postu: SJ410 zmiana gaźnika
Dzień dobry

Witam wszystkich szanownych forumowiczów.
Choć podglądam forum już dawno to post jest pierwszy i od razu z prośbą o poradę.

Mam gaźnik AISIAN i chciałbym go zamienić na coś normalnego (do regulacji). Oczywiście od PONEGO.
Ale to nie taka prosta sprawa. Mój jest jednogardzielowy a ten dwugardzielowy.
Czy da się jakoś to spasować?
Czy może do tych silników jest inny zamiennik.

Pozdrawiam
Tomek

manias79 - 2013-10-22, 13:15

jak mnie pamięć nie myli w sj410 jest gaźnik bocznossący, jednogardzielowy.
O ile w Samuraju sprawa jest prosta, bo ewentualne zamienniki się znajdą, to w Twoim przypadku przy zachowaniu standardowego silnika musiałbyś poszukać za granicą, np. w UK popularny jest gaźnik SU HIF 38 montowany w małych samochodach brytyjskich, np. metro http://www.sj410.co.uk/su/install.html

Tutaj masz pełną listę gaźników SU http://www.gaznik.pl/gazniki_s.u.html
Poszukaj gdzieś na forach posiadaczy mini cooper'ów, może ktoś ci za małe pieniądze sprzeda. Z tego co piszą angielscy użytkownicy takiego swapa w SJ410, ten gaźniczek pasuje plug&play, jedynie co trzeba samemu pomotać to linkę ssania i gazu

kostuch - 2013-10-22, 13:22

Manias ma rację.
Mam taki bocznossący od 410 w lj80. Jeżeli jest inny, to zaczy że jakiś przeszczep.

ps.
Też mam wizję na przeszczep SU od miniaka :-)

simpkins - 2013-10-22, 14:48

Przeglądam i przeglądam wszystkie ibeje i chyba będzie lipa. Praktycznie jedna oferta i to w cenie silnika 1.3 :-)
Dzwoniłem w sprawie regeneracji tego mojego - koszt ok 500zł. Ale dalej to nie rozwiązuje sprawy prostej regulacji.

Bardzo dziękuję za podpowiedzi.

Didymos - 2013-10-22, 15:47

Za 500 sprzedam Ci sprawny silnik 1,3 z gaźnikiem pony :mrgreen:
manias79 - 2013-10-22, 19:19

simpkins sprawdź jeszcze tutaj http://www.cylex.pl/firmy...a-10990931.html Ja zapłaciłem za regenerację swojego 300 zł i chodzi jak marzenie. Na naszym forum jest kolega lexx, który mieszka w UK, skontaktuj się z nim, pewnie taki gaźnik SU za parę funciszy Ci załatwi
kostuch - 2013-10-22, 19:20

simpkins napisał/a:
Ale dalej to nie rozwiązuje sprawy prostej regulacji.

Oryginalny gaźnik ma dwie śrubki - mieszanka wolnych obrotów i prędkość wolnych obrotów.
Prościej już się chyba nie da :roll:

Zawias - 2013-10-22, 19:27

Olo ma do sprzedania coś w temacie silnik 1.0.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group