Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Układ kierowniczy - Układ Hamulcowy - Mam problem po zalozeniu tarcz na Tyl

Death1985 - 2013-12-19, 23:42
Temat postu: Mam problem po zalozeniu tarcz na Tyl
Zalozylem tarcze na tyl nowe przewody do korektora hamowania (to znaczy na srodku ramy po prawej stronie to co jest z tym odpowietrzeniem) :-/ i moj problem jest taki odpowietrzylem hamulce przod hamuje dobrze a tyl to musze podpapowac zeby zaczo hamowac :-/ czy ten korektor hamowania moze cos powodowac ze tyl hamuje do du....py :-( co fakt przez dlugi czas mialem hamulce z przodu a tyl byl zaslepiony :shock:

i chyba dobrze odpowietrzalem napierw tyl prawy tyl lewy srodek czyli ten korektor potem prawy przod i lewy przod :?:

Nie wiem moze ktos sie z tym zetknol bo jak sie wnerwie to puszcze bezposrednio przewod z tylu do serwa :evil:

Pozdrawiam i za wszelka pomoc z gory Dzieki :mrgreen:

Lexx - 2013-12-20, 00:33

Ja po wymianie tloczkow na tyle musialem 2l plynu przepuscic przez uklad zeby dziadowski korektor odpowietrzyc, jedni mowia zeby najpierw sam korlktor odpowietrzac a potem reszte ukladu.
skwaromir - 2013-12-20, 08:00

Może pomyśl o wyrzuceniu tego korektora siły hamowania, skoro masz 4 takie same hamulce.
jeżu - 2013-12-20, 08:45

Spróbuj jeszcze raz korektor odpowietrzyć.
Death1985 - 2013-12-20, 09:00

No bede musial sprobowac jeszce raz odpowietrzyc ten glupi korektor hamowania ale juz wczoraj o 23 sie podalem haha w glowie chodzila mi mysl ( ide na stacje po karnister z benzyna i robie Wielkie ognisko :evil: ) ale sie opanowalem i zrobie to :-P :mrgreen: sprobouje w sobote bo dzis nie dam rady bede komentowal co i jak :-P :mrgreen:

Dzieki za podpowiedzi ;-)

pacol - 2013-12-20, 09:28

Spoko też, jestem przed odpowietrzaniem tego badziewia, Bo samurai mi tak nurkuje przy hamowaniu, że to bez sensu, a nie jazda.
Lexx - 2013-12-20, 09:50

Przy tarzach korektor tez musi byc, niekoniecznie ori, tyl zawsze hamuje slabiej od przodu.
jeżu - 2013-12-20, 09:56

Lexx napisał/a:
Przy tarzach korektor tez musi byc, niekoniecznie ori, tyl zawsze hamuje slabiej od przodu.


Mimo pozostawienia korektora hamulce z tyłu łapią wystarczająco mocno. Pewnie lepiej niż oryginalne bębny, a na pewno są mniej awaryjne.

SamNaSamZSam - 2013-12-20, 11:10

Ja się już tyle naczytałem o tych korektorach, że jak kiedyś mnie najdzie na przesiadkę na tarcze z tyłu to zainwestuje w regulowany korektor jakiegoś Wilwooda i mam nadzieję, że problemów tego typu nie uświadczę.
Lexx - 2013-12-20, 13:02

Mnie ta zabawa czeka przed nowym rokiem.
Death1985 - 2013-12-20, 14:56

No spoko ja dam opis jutro jak bede walczyl znowu z tymi tarczami :mrgreen:
Trzymajcie Chciuki :-P

Hubert - 2013-12-20, 19:00

Cze, być może masz podobny problem do mojego po zmianie na tarcze z tyłu, a mianowicie zacisk nie jest w pionie i przez odpowietrznik nie uda się dokładnie odpowietrzyć. Ja odkręcałem zacisk i odpowietrzałem go ustawiając centralnie i dopiero przykręcałem do mocowań, u mnie pomogło.
Maror - 2013-12-20, 19:40

Ja przy tarczach z tyłu mam oryginalny korektor + korektor Spidertraxa przy serwie i nie ma żadnych problemów, takie rozwiązanie polecam każdemu ;-) . A co do odpowietrzania zacisku to tak jak Kostuch kiedyś wspomniał - jeśli zacisk jest mocowany inaczej niż na samej górze to nie będzie się go dało w 100% odpowietrzyć.
kostuch - 2013-12-20, 19:57

Maror napisał/a:
Ja przy tarczach z tyłu mam oryginalny korektor + korektor Spidertraxa przy serwie i nie ma żadnych problemów

Trochę przerost formy nad treścią (moim skromnym zdaniem).
Dwa korektory szeregowo co mają dać lepszego niż jeden?
Jeżeli ma być zwiększona korekta, to równie dobrze można oryginalny przekręcić na ramie, bo stopień korekcji zależy od kąta pod jakim się znajduje.

Maror - 2013-12-20, 20:04

kostuch napisał/a:
Maror napisał/a:
Ja przy tarczach z tyłu mam oryginalny korektor + korektor Spidertraxa przy serwie i nie ma żadnych problemów

Trochę przerost formy nad treścią (moim skromnym zdaniem).
Dwa korektory szeregowo co mają dać lepszego niż jeden?
Jeżeli ma być zwiększona korekta, to równie dobrze można oryginalny przekręcić na ramie, bo stopień korekcji zależy od kąta pod jakim się znajduje.


Nie wynika to z tego że uważałem że tak lepiej, po prostu chciałem to zrobić jak najmniej ingerując w oryginalny układ. Nie uważam że dwa są lepsze od jednego, po prostu ten przy serwie jest łatwiejszy w obsłudze ;-)

Death1985 - 2013-12-20, 20:22

Wiec teraz mam od grona pomyslow Dzieki wielkie Chlopaki ;-) jutro powiem jak wyszlo :mrgreen:
a jak nie wyjdzie to Suka na zyletki hahaha :lol:

Lexx - 2013-12-20, 20:30

Podejdz do niej z rana z palnikiem albo kontowka, pogroz troche, powyzywaj i kaz jej byc grzeczna i zobaczysz ze pojdzie bez problemu :mrgreen:
Death1985 - 2013-12-21, 07:34

Bo tak trzeba z Sukami Twarda Reka :-P ;-)

[ Dodano: 2013-12-23, 13:39 ]
No wiedz panowiem Powiem ze akcja Tarcza POWIODLA sie Dzieki wielkie Kostuch za podpowiedz to bylo to Suka sie zatrzymuje jak Interceptor z Mad Max ;-) :mrgreen: :-P i dzieki wielkie innym za podpowiedzi ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group