|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Zawieszenie, Mosty, Napędy, Blokady, Reduktory - 5,125 i 1.9D - nie za wolno?
czuperek - 2014-01-07, 19:21 Temat postu: 5,125 i 1.9D - nie za wolno? czy ma ktos taka konfiguracje - silnik 1.9 + skrzynia polonez + 5.125 w mostach? Czy nie jest za wolno ? zastanawiam sie nad tylnim mostem i nie wiem ktory wybrac zastanawiam sie czy 5,125 moze mnie zwolnic na tyle ze z 3 bede trzeba startowac hehe
slavok - 2014-01-07, 19:39
jakie koło?
czuperek - 2014-01-07, 19:42
aktualnie 224/70/15 ale w planach 31/ 32
Zawias - 2014-01-07, 19:53
Z 2 biegu ruszysz.Z 3 może być ciężko w terenie.
czuperek - 2014-01-07, 20:02
zle sie wyraziłem, wiem że rusze ale czy nie bedzie za wolno ? aktualnie na 4.11, pierwszy bieg konczy sie bardzo szybko ... dlatego nie wiem ktory most wybrac czy aby napewo 5.125 czy moze którys z szybszych ( vitara)
Zawias - 2014-01-07, 20:10
Ja mam reduktory zwolnione i mosty 43/11 w dieslu,41/11 w benzynie.Obie opcje jadą.Diesel kapcie 225x75x15,benzyna na wtrysku 1.3 235x75x15,1.6 8V 33 cale x10.5x15.Na tym ostatnim nie byłem w terenie .Myślę,że też pojedzie. Zapomniałem-jaki masz motor ?Oryginał renault,czy golf lub pasat ?
czuperek - 2014-01-07, 20:12
XUD9 bez turbo i reduktor 1.0 mosty 43/11.
sokratesb - 2014-01-07, 20:16
Zawias, nie jechałeś na tym najbardziej zmotanym? :D
To jest ten, co to go kupiłeś dopiero?
Zawias - 2014-01-07, 20:17
Dokup reduktor 1.3-wyślij do Sławka oba -zrób 4.16 i pojedziesz na 33 calach.
[ Dodano: 2014-01-07, 20:18 ]
Tak Borys to ten.Jeszcze go dopieszczam
czuperek - 2014-01-07, 20:22
nie bardzo sie rozumiemy chodzi o to ze zabieram sie za motanie springa z przodu na moscie szerokim, a z tylu zostanie waski i dlatego chce zmienic most tylni na vitare ( myslalem o samuraju szerokim ale nie ma nic z sensownej kwocie poza tym kiedys beda laczki 33 )
Dlatego pytam ktory most wybrac, z jakimi przelozeniami ( nie chce zwolnic masakrycznie teraz go a z drugiej strony nie chcial bym zmieniac kiedys znowu przelozen jak zmienie opony).
Zawias - 2014-01-07, 20:28
No to kup most vitki 5.125 i przełożenie z przedniego mostu 5.125( koszt ok 400 zł)i po problemie.Nie będzie to fruwało,ale pojedzie.
czuperek - 2014-01-07, 20:32
swoja droga most vitary wytrzymuje 33 cale ?
Zawias - 2014-01-07, 20:34
Tak.Tak piszą.
jeżu - 2014-01-07, 21:04
Czuperek, wiem jak jedzie samurai z takim silnikiem jak twój, reduktor 1.0 i mosty 4.11, opony 31". Biegi są już dosyć krótkie, przelotowa nie wyższa niż 60km/h. W terenie bez problemu rusza z drugiego biegu.
czuperek - 2014-01-07, 21:28
no to troche kibel z tym v-maxem. chyba zdecyduje sie jednak na przelozenia 4.8
Maverick - 2014-01-07, 23:03
Vmaxy na poszczególnych biegach możesz przeliczyć na kalkulatorach dostępnych w sieci.
Wprowadzasz przełożenia skrzyni biegów, reduktora, mostów i masz odpowiedź.
[ Dodano: 2014-01-07, 23:04 ]
Odpowiedź przy jakiej prędkości obrotowej silnika, z jaką prędkością porusza się auta (uzupełnia się jeszcze wielkość koła).
czesio6969 - 2014-01-09, 21:05
czuperek z tego co widze masz silnik od poloneza widziałem kilka samurai z tymi silnikami mają siłe ale nie mają momęntu na kołąch z tym jest problem a często jest on potrzebny
czuperek - 2014-01-09, 21:56
wrzucilem dzisiaj 5.125 zobaczymy co z tego bedzie.
Nie jestem dokonca pewny zazebienia miedzy atakiem a talerzem ( zostawiłem tuleje tą która była w dyfrze samuraia).
Próbowałem z farbkami i nie wiem czy farbka do du.. czy zle patrzyłem na odciski ale mi po obrocie farbę wytarało mi po całej długości zębów to dobrze ?
|
|