Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - Problem silnik Bmw 1.8 is

danieloo - 2014-02-04, 21:29
Temat postu: Problem silnik Bmw 1.8 is
Witam mam problem z silnikiem 1.8 is bmw tzn. jest tak silnik odpala tylko jak pompka paliwa chodzi to silnik zaczyna kopcić i benzyna znika bardzo bardzo szybko. Gdy pompkę paliwa od łącze wszystko jest dobrze do momentu wypalenia paliwa.....
SamNaSamZSam - 2014-02-04, 22:08

no to może pompka paliwa nadgorliwa jakaś i daje za duże ciśnienie ?! choć nie wiem czy to możliwe...
Zawias - 2014-02-04, 22:09

Mozliwe.
SamNaSamZSam - 2014-02-04, 22:14

to może warto obadać jakie ciśnienie produkuje i porównać z tym co powinno być w jakimś manualu tego silnika. Kiedyś mi się obiło o uszy określenie "regulator ciśnienia" chyba w kontekście właśnie zasilania paliwem, może to się zepsuło i puszcza za duże ciśnienie.
kostuch - 2014-02-05, 09:42

Pompka mechaniczna (bo to gaźnik) raczej nie może dawać za dużego ciśnienia.
Podejrzewam problem z zaworem iglicowym/pływakiem.
Zajrzałbym do komory pływakowej i zweryfikował czy się coś nie zawiesiło.

sjbielsko - 2014-02-05, 11:25

m42 m44?
danieloo - 2014-02-05, 20:59

sjbielsko napisał/a:
m42 m44?

no właśnie m42
co do ciśnienia to wszystko ok zakładałem pompke tez z 1.8bmw tylko z 8 zaworowej i na tym silniku wszystko ok a na 16 zaworowym IS nie pracuje i dzieje tak samo .....

czesio6969 - 2014-02-05, 21:25

sprawdzałeś te ciśnienie paliwa na końcu listwy wtryskowej jest regulator cisnienia , a na powrót idzie paliwo, a podciśnienia wszystkie podłączone, a jest przepływka ;-) , po kolei sprawdzaj podciśnienia, dlatego BMW w samuraiu to lipa bo zawsze problem hehe no chyba ze wsadzisz ten co ma 300KM
danieloo - 2014-02-05, 21:29

czesio6969 napisał/a:
sprawdzałeś te ciśnienie paliwa na końcu listwy wtryskowej jest regulator cisnienia , a na powrót idzie paliwo, a podciśnienia wszystkie podłączone, a jest przepływka ;-) , po kolei sprawdzaj podciśnienia, dlatego BMW w samuraiu to lipa bo zawsze problem hehe no chyba ze wsadzisz ten co ma 300KM

Nie lipa nie lipa wanie latwie druga listwe a jak narazie uruchamiam gaz

czesio6969 - 2014-02-07, 14:29

I co zrobiles silnik za tydzien jedziemy w teren
kaszik - 2014-12-17, 06:54

Witajcie koledzy i kolezanki,
jestem po swapie bmw M42, jak narazie nie ma problemu ale jeszcze w dobrym terenie nie bylem,
ale odnosnie elektryki mam problem bo nie wiem jak podpiac obrotomierz pod samczyka,
w M42 obroty ida przez jakis tam ekonomizer? ale w dieslach sygnal jest brany prosto z alternatora,
czy ktos z kolegow i kolezanek z sukcesem podlaczyl obroty w samczyku pod M42,
pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group