|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Zawieszenie, Mosty, Napędy, Blokady, Reduktory - Mosty od toyoty lj - opinie
pacmano - 2014-02-06, 14:40 Temat postu: Mosty od toyoty lj - opinie Chcialbym uzyskac jakies dokladniejsze info o mostach od LJ. Oglolnie polecane, przez uzytkownikow naszego forum tez, ale pytanie czy warto sie w to pchac. W calym "motaniu" chcialbym zachowac pewien umiar a nie pakowac sie w nadmiarowe koszty. Z tego co mi sie udalo ustalic:
Zalety:
- wytrzymalosc
- wolne przelozenia (np 4.8)
- blokada lsd, ktora o ile na tyl to troche slabawa, po przelozeniu na przod bedzie ok.
Wady:
- zakup samych mostow kosztowny
- sporo ciezsze od mostow samuraiowych - okolo 35 kg sztuka
Nie wiem jak z przeswitem, czy glowka wieksza od samuraiowskiego czy nie.
Za szerokie mosty od samca to nie wiem, 1k mozna wziac? LJ to gdzies 2.5k. Roznica zatem 1.5k. Pol oski wzmacniane do samca, na przod tyl, to wydatek 2,5-3k przy sprowadzeniu ze stanow. Most z vitki , plus przelozenia przednie oraz pol oski na przod, to gdzies tak pod 2k (odjac most tylni z samuraia). Wiec to najbardziej "ekonomiczne" rozwiazanie i pozwalajace myslec ze nie uwalisz szybko pol osi. No chyba ze jezdzic na standardowych polosiach i czekac az pojda ;) Kwestia jednak na ile ta ekonomia wyjdzie na dobre.
Dochodzi takze przerobka walow, ale to w jednym i drugim. Przy czym chyba od toyoty ciut drozsze niz samuraiowskie.
Co do samego wykonania sprezyn to robota chyba podobna?
Tyle moich przemyslen ;)
[ Dodano: 2014-02-06, 14:55 ]
Ostatnia kwestia to jeszcze ewentualny remont mostow. Nie wiem jak to wychodzi w porownaniu z vitara czy mostami od samcia.
A potem juz ekploatacja. Jak czesto lozyska padaja itp na tle samuraiowskich mostow?
Damianwa - 2014-02-06, 16:15
Prześwit do główki prawie identyczny sprawdzałem
Co do wałów przeróbka toyotowskich banalnie prosta troszkę droższe ale i o wiele mocniejsze (zaspawać oryginalne otwory w wałach oczywiście od strony reduktora, flansze od reduktora trzeba trochę roztoczyć na wymiar ten z tego pierścienia od wału przyłożyć zaznaczyć nowe otwory wywiercić i gotowe aaa nie musiałem ich skracać miałem farta z rozsunięciem mostów
Jeżeli chodzi o ewentualna naprawę mostu od lj to nie jest to jakiś ogromny koszt zestaw naprawczy uszczelnienia i łożyska zwrotnic to wydatek niecałych 400 zł jeżeli chodzi o łożyska to poza tymi w ataku i koszu ceny do 100zł za szt. a wytrzymałość to zależy od kierownika ale są napewno o wiele mocniejsze niż te od samuraja i vitary
Co do roboty to podobna z tym że jak będziesz miał mosty od lj to już nie musisz mocowań do wahaczy na moście robić
czesio6969 - 2014-02-07, 14:11
Mosty lj jak najbardziej na tak ale drogi gips jest 3tys mosty ,whacze dokupic500, opony35cali 4tys, zmota bez blokady to nie zmota blokada 3,5 przynajmniej jedna plus robota i jakies amory w miare dobre uzbiera sie pe wnie okolo 1500, sam mialem wkladac mosty od lj tylko to koszta 10-14tys , mam orginalne mosty samurai polosie wzmacniane przod spidertrax 2500 tyl podobno 33 cale wytrzymuje ja mam calmini, blokada przed 3tys blokada tyl minispool , opony 3tys, plus przerobka na sprezyny wychodzi wszystko o okolo 4tys albo i miej taniej oczywiscie o ile sie wszystko samemu robi, ja np spidertraxy kupilem za 1200zl;-) na samuraiowskich mostach boje sie jezdzic oesow na ostro bo moze sie wygiąć most zas lj mocniejszy, damian ma35 cali ja mam 33 roznica przeswitu max2cm
Kamilson - 2014-02-07, 14:15
A ostatnio były mosty za 2k na rajdach .. i to uzytkownik kamilooo sprzedawał .. kusiło oj kusiło
SamNaSamZSam - 2014-02-07, 14:19
zara, mosty to początek. Podobał mi się wpis Kostucha w innym temacie, gdzie w dwóch słowach nakreślił szerszy obraz - spłycając chodziło o to, że wsadzisz mocniejsze mosty, to zaraz będziesz wsadzał większe koła. Jak wsadzisz większe koła to braknie mocy i będziesz swapił silnik, jak uzbroisz mosty w moc, to klęknie reduktor i tak ciągle coś...
I to jest moim zdaniem bardzo istotna kwestia by mieć w obrazku całokształt sytuacji, a nie tylko wsadzam mosty LJ bo są lepsze.
czesio6969 - 2014-02-07, 14:23
Dlatego mosty lj 13tys reduktor4,16 2tys silnikjakis 1,6-1,8 2 tys wtedy bedzie to chodzilo bez klopotu, czyli wychodzi nam okolo 15-20tys zrobienie zawieszenia silnikan i jakis tam innych pierdol do tego pol roku roboty 33 cale tez wymagają silnika lepszego i reduktora do tego wyciagarka dobra i robi sie 25 tys )
pacmano - 2014-02-07, 15:27
Troche czesiu zle to liczysz. Bo tak samo amory jak i reduktor do samca trzeba zmienic. Koszt wahaczy ten sam w obu przypadkach. Blokade to przod mozna zrobic na LSD(przeniesc z tylu) a tyl zaspawasz i efekt jakis z tego bedzie. Podobno tez mozna zrobic mechaniczna blokade jakos po pieniadzach na tyle. Wiec tak naprawde koszt przebudowy na mostach z toyoty a zbrojenie standarowych nie wychodzi znacznie drozej, o ile w ogole.
[ Dodano: 2014-02-07, 15:30 ]
No dochodzi kwestia opon i silnika. Jak wkladasz 33 do samca to silnik tez musisz zmienic Kolejny koszt ktorego nie dodales :) U Damiana podobno to 1.3 nawet jakos gra z mostami lj i 35.
czesio6969 - 2014-02-07, 15:51
Jesli robimy od podstaw samca i na nowych czesciach samuraiowskie mosty to duzo taniej nie wyjdzie to wiadomo, zaspawany most przy35 to pewnie troche kicha, mozna i lj zalozyc i zmiescic sie w 6tys tylko jaki tego bedzie efekt to wiadomo ja jestem za tym ze jak robic to robic cos na prawde a nie tak na odwal sie i po kazfym upalaniu naprawiac, wiem ile damiana wszystko wyszlo pl napewno powyzej 10ty z tym ze mial juz rexuktor4,16 silnik 1,3 wtrysm radzi sobie jakos ale do pelnego zadowolenia wsadzi na nastepny sezon pewnie 1,6-1,8, ja sam wiem ze niektorzy przerabiaja samca na sprezyny przez tydzien, mi sie zeszlo grubo ponad miesia. I dzien w dzien robilem tylko wszystko wymierzyc by bylo super to mija czasu, ja jak najbardziej jestem za Lj
pacmano - 2014-02-07, 16:02
Ja sobie kalkuluje tak, ze baza jest samiec na szerokich mostach na resorach.Staram sie wyliczyc ile wyjdzie w danym ukladzie po sprzedazy tego co zostanie. Jakbym nie liczyc wychodzi w miare podobnie przy lj, tyl vitara + wmacniane pol oski przod, lub 2x wzmacniane.
Wiadomo, mozna wlozyc vitke, opony 31 i ogolnie wyjdzie tanio. Jakos to bedzie jezdzic. Tylko ze boje sie ze za chwile znowu zaczne to przerabiac i koszty podwojne za przerobki.
SamNaSamZSam - 2014-02-07, 16:11
Hmm no to może od razu po całości - sprzedać całego Samca i kupić całą LJ-tkę :)
czesio6969 - 2014-02-07, 16:13
Wszystko zalezy od funduszy polecam zalozyc do samca tylko31 cali i wyciagarke mechaniczna do tego resory mazura lesniki i jest bajka jezdzilem tak i bylem meega zadowolony ze dwa lata namawiali mnie na przerobke na sprezyny a ja wolalem resor bo sie nie psol i nic sie nie dzialo,
pacmano - 2014-02-07, 16:17
SamNaSamZSam napisał/a: | Hmm no to może od razu po całości - sprzedać całego Samca i kupić całą LJ-tkę :) |
Wtedy omijamy caly etap przyjemnosci zwiazany z budowa oraz marudzeniem ile to wszystko kosztuje
[ Dodano: 2014-02-07, 16:18 ]
No i juz nie masz samuraia :(
Gorbi - 2014-02-07, 17:14
Alternatywa mostow od LJ moga byc mosty z Mercedesa G/Puch-a z orginalnymi blokadami na obu mostach. Teoretycznie przerabialem temat zrobienia zmoty na jednych i drugich mostach (mamy oba takie auta) i po przemysleniach zostalem przy mostach samuraiowych. Kiedys moze urodzi sie temat konkretnej zmoty z duzym silnikiem,temat odlozony na polke. Przy zakupie auta w calosci sporo mozna zaoszczedzic grosza niz kupowac wszystko z osobna.
czesio6969 - 2014-02-07, 21:18
zgadzam się z Garbim kupić coś przerobionego o wiele taniej wyjdzie nawet niech bedzie coś do poprawy to i tak zawsze będzie taniej, co do mostów to jakieś na zwolnicach a jak nie to tylko LJ innego rozwiązania ja np nie widze, LJ plus półosie wzmacniane wtedy most nie do zajebania praktycznie ale wszystko to koszta, tak z ciekawości pacmano napisz ile chcesz wydać i w jakim czasie na samuraia, wtedy można coś podpowiedzieć na co warto wydać kase, jak dla mnie to reduktor 4,16 i opony 31 simex to pierwsze co, potem wyciągarka mechanik nie żaden zasrany elektryk który i tak nie będzie działał,
Kamilson - 2014-02-07, 21:21
Występują do lj-tki wzmacniane pólosie ?
meenia - 2014-02-07, 22:43
Gorbi napisał/a: | Alternatywa mostow od LJ moga byc mosty z Mercedesa G/Puch-a z orginalnymi blokadami na obu mostach. Teoretycznie przerabialem temat zrobienia zmoty na jednych i drugich mostach (mamy oba takie auta) i po przemysleniach zostalem przy mostach samuraiowych. Kiedys moze urodzi sie temat konkretnej zmoty z duzym silnikiem,temat odlozony na polke. Przy zakupie auta w calosci sporo mozna zaoszczedzic grosza niz kupowac wszystko z osobna. |
Zamontuj mosty od g do samuraja, polacz z suzukowym reduktorem i zastanawiaj sie czemu nie jedzie przy zapietym 4x4
Maverick - 2014-02-07, 22:48
A no tak.
Mosty od G współpracuję z reduktorem od G:)
Przedni most kręci się w "drugą" stronę:)
meenia - 2014-02-07, 22:53
Maverick napisał/a: | A no tak.
Mosty od G współpracuję z reduktorem od G:)
Przedni most kręci się w "drugą" stronę:) |
Byl u nas wynalazca co do gaza zapodal takie mosty, dym ze sprzegla a gazior stoi z tego co pamietam to skonczylo sie na odcieciu glowki mostu i przyspaaniu odwrotnie
pacmano - 2014-02-07, 23:21
4.16 juz czeka. Oponki myslalem jakies 31 dopasc. I bedziemy go sprezynowac.
Co do mechanika, to zdaje sobie sprawe ze fajna sprawa, no ale jakby sie wybrac na jakis rajd to klasa z mechanikami chyba raczej mocno obstawioao. A zrobic i sie wkurzac ze cie objezdzaja wszyscy to tez tak srednio. A koszt no to nie wiem, 3k ? PTO gdzies 2k a wyciagarka no to juz tam nie wiem ile trzeba dac.
Gorbi - 2014-02-07, 23:28
meenia napisał/a: | Gorbi napisał/a: | Alternatywa mostow od LJ moga byc mosty z Mercedesa G/Puch-a z orginalnymi blokadami na obu mostach. Teoretycznie przerabialem temat zrobienia zmoty na jednych i drugich mostach (mamy oba takie auta) i po przemysleniach zostalem przy mostach samuraiowych. Kiedys moze urodzi sie temat konkretnej zmoty z duzym silnikiem,temat odlozony na polke. Przy zakupie auta w calosci sporo mozna zaoszczedzic grosza niz kupowac wszystko z osobna. |
Zamontuj mosty od g do samuraja, polacz z suzukowym reduktorem i zastanawiaj sie czemu nie jedzie przy zapietym 4x4 |
Pytanie po co laczyc mosty z reduktorem samuraiowym?
W mojej koncepcji owej zmoty miala byc tylko rama z Samuraia...i dowod rejestracyjny
meenia - 2014-02-08, 09:03
Gorbi napisał/a: | meenia napisał/a: | Gorbi napisał/a: | Alternatywa mostow od LJ moga byc mosty z Mercedesa G/Puch-a z orginalnymi blokadami na obu mostach. Teoretycznie przerabialem temat zrobienia zmoty na jednych i drugich mostach (mamy oba takie auta) i po przemysleniach zostalem przy mostach samuraiowych. Kiedys moze urodzi sie temat konkretnej zmoty z duzym silnikiem,temat odlozony na polke. Przy zakupie auta w calosci sporo mozna zaoszczedzic grosza niz kupowac wszystko z osobna. |
Zamontuj mosty od g do samuraja, polacz z suzukowym reduktorem i zastanawiaj sie czemu nie jedzie przy zapietym 4x4 |
Pytanie po co laczyc mosty z reduktorem samuraiowym?
W mojej koncepcji owej zmoty miala byc tylko rama z Samuraia...i dowod rejestracyjny |
Red z G jest ciezki, wielki i nie bardzo da sie zrobic sensowne pto, tzn oczywiscie da sie ale zwija na 5tym biegu jak samuraj na 2ce
czesio6969 - 2014-02-08, 10:45
Chlopie wsadzasz opony 31 cali i masz klopot z mostami toc to orginalne polosie wytrzymują bez wiekszego klopotu, co do wyciagarki to koszt pto 2tys wyciagarka 1tys lina300zl plus robota , na rajdach z elektrykami tak samo mocna obstawa jest, kupisz elektryka za 2 tys a i tak nie bedzie chodzil tz przez pewien okres bedzie ok no chyba ze praktycznie po kazdej jezdzie bedziesz wyciagal elektryka i czyscil.
pacmano - 2014-02-08, 11:41
Zle mnie zrozumiales, jak sie zdecydowalem ze bedziemy cos robic to stwierdzilem ze opony 31 beda. W miare rozsadny rozmiar. Jako ze sie pojawil temat mostow to sobie gdybam juz przyszlosciowo. Rownie dobrze mozna wlozyc te mosty lj z oponami 31. Bedzie kasa to sie wtedy wsadzi wieksze kola i juz nie trzeba bedzie sie martwic o pol oski wzmacniane. Bo widze ze rzucac sie na wszystko na raz nie ma sensu jednak.
czesio6969 - 2014-02-08, 16:08
hehe rzucanie się na wszystko ma sens z workiem pieniędzy hehe albo zbierac kase uzbierac te 15tys i dopiero zacząć działać tylko mając 15 wtedy się zastanawiasz czy jest sens w błoto to wywalić
meenia - 2014-02-08, 19:46
czesio6969 napisał/a: | hehe rzucanie się na wszystko ma sens z workiem pieniędzy hehe albo zbierac kase uzbierac te 15tys i dopiero zacząć działać tylko mając 15 wtedy się zastanawiasz czy jest sens w błoto to wywalić |
robienie po kilka razy tego samego tez nie ma sensu, robilem trzy razy resory, bo kazde kolejne mialy juz byc dobre, dwa razy sprezyne bo waskie mosty sa ok, pozniej szerokie mialy byc ok, teraz po walce z lozyskami i polosiami mam z tylu w miare bezawaryjny most z vitary, ale i tak co chwile jest cos do zrobienia. to jakis luz to lozysko zwrotnicy, ukrecony wieloklin, uszczelniacz itp tym sposobem grzebie trzy razy na sezon, jakbym mial za to placic to by mnie chyba szlag trafil, jedyne pocieszenie to fakt ze wszystko moge zrobic sam, dla odmiany kolega ma mosty z K160 i od trzech lat nie robi przy nich kompletnie nic, choc ma kola 35 i 150 koni.
Kamilson - 2014-02-08, 19:55
Właśnie leża mosty od k160... kilka nocy myślałem czy ich nie wsadzić ... jak będe ukręcał samuraiowo vitarowo to chyba je zapakuje
Mówisz o tym białym samuraiu z niebieskimi paskami ? z silnikiem calibry ? Powiedz jak to jedzie na tych mostach?
Swoja drogą jest to pewna alternatywa , boo one nie sa tak ciezarne jak od gr-a .. są stosunkowo tanie tył około 600 zł przód 1000 a wydaje mi sie zee takie 33 -35 to zniosą bez problemu
meenia - 2014-02-08, 20:01
Kamilson napisał/a: | Właśnie leża mosty od k160... kilka nocy myślałem czy ich nie wsadzić ... jak będe ukręcał samuraiowo vitarowo to chyba je zapakuje
Mówisz o tym białym samuraiu z niebieskimi paskami ? z silnikiem calibry ? Powiedz jak to jedzie na tych mostach? |
strasznie wielkie lby maja, przeswit na 35 jak ljta na 33, ale pancerne diabelstwo
Kamilson - 2014-02-08, 20:04
Wszystko ma swoje wady i zalety ... cóż , że samurai na 35 ma super przeswit jak strach gazu dodać , a tutaj na 35 moze i mniejszy przeswit , ale ładujesz gazu do oporu i może w rezultacie lepiej i dalej zajedziesz
Gorbi - 2014-02-08, 20:13
Kamilson napisał/a: | Właśnie leża mosty od k160... kilka nocy myślałem czy ich nie wsadzić ... jak będe ukręcał samuraiowo vitarowo to chyba je zapakuje |
Podpuszczasz mnie zebym z Toyoty LJ zrobil dawce ale i tak wolalbym mosty z Pucha ze wzgledu na blokady...
Kamilson - 2014-02-08, 20:18
k160 to patrol ;) ale jeżeli tylko zechcesz mi je zprezentować mosty z lj to napewno nie odmówię ;)
Gorbi - 2014-02-08, 20:23
Kamilson napisał/a: | k160 to patrol |
to wiem
Patrol dla mnie to jedynie wol roboczy do ciagniecia lawet i przyczep z konmi
czesio6969 - 2014-02-09, 14:16
Kiedy tez myslalem nad mostami od k160 ale tylko same minusy i polosie podobno tez się rwą, nie dosc ze przeswitu nie ma to i waga i brak blokad dla mnie to porazka takie mosty, trzeba pamietac o tym ze im wieksze kola tym gorzej takie auto wyciągnoć z bagna, wsadzac takie mosty i zeby miec przeswit jak w samuraiu orzy 31 czy to ma sens ?
DUCHU77 - 2014-02-10, 00:22
nio a co z mostami od uaz mój koleś właśnie zaczął przebudowe na takowe nie afgany, ale z blokadą na tył dokupił blokadę osobno za śmieszne pieniądze chyba za 460zł, a przednią w podobnej cenie zamawia i to nówkę, z tego co mówił to uaz-owski jest o niecałe 20 kg tylko cięższy od samurajowskiego więc niewiele, a dużo wytrzymalsze powiada i plus taki że felgi z samiego pasują nie wiem jeszcze jak z hamulcami bo uaz ma bębny i co wy na takie rozwiązanie
Kamilson - 2014-02-10, 01:18
Wszystko zależy od koncepcji jaką przybrałeś .. jesli wsadzasz już afgany czy od g klasy czy też od parcha , too przestaje być to mała zmotka. Więc trzeba sobie odpowiedzieć co chce :) Coś wtedy traciśz a coś zyskasz , zawsze tak jest czy w naturze czy w fizyce :) każda akcja ma swoją rekcje .
pacmano - 2014-02-10, 06:42
Na pewno afgany czy zwykłe mosty od uaza przerabia? Bo takowe 'afgany' kosztują lekko 5k
Didymos - 2014-02-10, 10:05
Nie no, napisał przecież, że zwykłe.
Przedni most od uaza waży 130 kg, tylny 98 (afgany + ok. 20 kg więcej), jak dla mnie to one są cięższe ze 2x od szerokich samuraiowskich, przedni most od suzy podniosę, a 110 kg bym nie dźwignął
Pewnie pod samuraiem mosty uaza będą bezawaryjne, ale mają kilka innych, poważnych minusów, pomijając masę, dochodzi jeszcze upierdliwe serwisowanie (dzielone pochwy), hamulce bębnowe i tragiczny skręt.
Żeby nie było - miałem dwa uazy i przejeździłem nimi w sumie 9 lat, nigdy nie zepsułem mostu.
Maror - 2014-02-10, 11:29
Hmmm, jak dla mnie takie mosty to raczej kiepski wybór...
Wytrzymać to mogą wytrzymać pod Samuraiem choć u Brata na działce resztki z tylnego mostu kupionego z Uaz'em od kilku lat robią za kwietnik (zmielił się dyfer i uszkodziło miejsce na łożysko wałka ataku, a to raczej nie naprawialny defekt)
Poza tym hamulce z przodu i z tyłu są bębnowe tak jak Didymos już napisał, a żeby dobrze ustawić blokadę w takim moście to trzeba się porządnie natrudzić no i przekładnia nie jest hipoidalna...
No ale co kto lubi
DUCHU77 - 2014-02-10, 22:08
koleś mój postanowił założyć mosty z uaza bo ma już dosyć wymiany główek już zmienił trzy tylne dyfry i jeden przedni i allbo ma pecha do tych dyfrów albo takie są słabe, a na tojotoskie go nie stać więc wybrał z uaza, odnośnie hamulców to przekładka z samuraja będzie przodu a tył tarcza vitara i zacisk przedni escort 96 rok tak miał w samuraju, skręt fakt ma mały most uaza ale sami jest małym autem to top nadrobi przy zawracaniu, a odnośnie wytrzymałości to przy wadze samuraja na pewno będą niezniszczalne
Hałas - 2014-02-11, 00:39
"Zwykłe" mosty z UAZa w srajtkach popularne były ładnych kilka lat temu.
Opinie miały pancernych, ale wtedy 33' w suzuki nie widziałem...
Osobiście cały czas choruję na afgany. Może kiedyś...
Kwadrat - 2014-02-17, 18:54
DUCHU77 napisał/a: | koleś mój postanowił założyć mosty z uaza bo ma już dosyć wymiany główek już zmienił trzy tylne dyfry i jeden przedni i allbo ma pecha do tych dyfrów albo takie są słabe, a na tojotoskie go nie stać więc wybrał z uaza, odnośnie hamulców to przekładka z samuraja będzie przodu a tył tarcza vitara i zacisk przedni escort 96 rok tak miał w samuraju, skręt fakt ma mały most uaza ale sami jest małym autem to top nadrobi przy zawracaniu, a odnośnie wytrzymałości to przy wadze samuraja na pewno będą niezniszczalne |
Wymielał główki ? na jakich kołach i jakim silniku ? Można wzmocnić główkę i wytrzymuje nawet 150km i 360 Nm na kołach 35 cali .
DUCHU77 - 2014-02-18, 12:49
Kwadrat napisał/a: | DUCHU77 napisał/a: | koleś mój postanowił założyć mosty z uaza bo ma już dosyć wymiany główek już zmienił trzy tylne dyfry i jeden przedni i allbo ma pecha do tych dyfrów albo takie są słabe, a na tojotoskie go nie stać więc wybrał z uaza, odnośnie hamulców to przekładka z samuraja będzie przodu a tył tarcza vitara i zacisk przedni escort 96 rok tak miał w samuraju, skręt fakt ma mały most uaza ale sami jest małym autem to top nadrobi przy zawracaniu, a odnośnie wytrzymałości to przy wadze samuraja na pewno będą niezniszczalne |
Wymielał główki ? na jakich kołach i jakim silniku ? Można wzmocnić główkę i wytrzymuje nawet 150km i 360 Nm na kołach 35 cali . |
koleś ma 1.6 baleno i przełożenia już z vitary i też nie dają rady, a ja mam 1.9 d z poldka i już też wymieniłem dwie główki i wiele razy łożyska na wałku atakującym
pacmano - 2014-02-18, 13:12
Moze za ostro jezdzisz
DUCHU77 - 2014-02-18, 21:19
pacmano napisał/a: | Moze za ostro jezdzisz |
nio generalnie to co sobotę upalanko heh od tego są
Kwadrat - 2014-02-21, 10:31
DUCHU77 napisał/a: | Kwadrat napisał/a: | DUCHU77 napisał/a: | koleś mój postanowił założyć mosty z uaza bo ma już dosyć wymiany główek już zmienił trzy tylne dyfry i jeden przedni i allbo ma pecha do tych dyfrów albo takie są słabe, a na tojotoskie go nie stać więc wybrał z uaza, odnośnie hamulców to przekładka z samuraja będzie przodu a tył tarcza vitara i zacisk przedni escort 96 rok tak miał w samuraju, skręt fakt ma mały most uaza ale sami jest małym autem to top nadrobi przy zawracaniu, a odnośnie wytrzymałości to przy wadze samuraja na pewno będą niezniszczalne |
Wymielał główki ? na jakich kołach i jakim silniku ? Można wzmocnić główkę i wytrzymuje nawet 150km i 360 Nm na kołach 35 cali . |
koleś ma 1.6 baleno i przełożenia już z vitary i też nie dają rady, a ja mam 1.9 d z poldka i już też wymieniłem dwie główki i wiele razy łożyska na wałku atakującym |
To trzeba wzmocnić główkę :)
Gorbi - 2014-02-21, 19:10
Podepne sie pod temat
Co powiecie o mostach z TOYOTA Land Cruiser FJ40 auto z 1980r z silnikiem chyba 4.2 140PS? Czesci sa ogolno dostepne do takowych mostow? Wystepowaly seryjne blokady?
meenia - 2014-02-23, 13:48
Gorbi napisał/a: | Podepne sie pod temat
Co powiecie o mostach z TOYOTA Land Cruiser FJ40 auto z 1980r z silnikiem chyba 4.2 140PS? Czesci sa ogolno dostepne do takowych mostow? Wystepowaly seryjne blokady? |
Zostaw zabytki w spokoju, wpisz fj40 w alledrogo i zobacz ilosc wynikow, da Ci to pewien poglad na ilosc dostepnych czesci
Ojciec Satanek - 2014-02-25, 23:16
Czy moze mi ktos podsunac informacje jaka wytrzymalosc maja mosty Jimny ??
sa szersze od samcowych i mamy zamontowane opony 29x9r15 Simex chcemy w tym roku zalozyc 32x9 lub 31x10.5 przy reduktorze 4.16 i silniku 1.3 bedzie to dawalo rade ??
meenia - 2014-02-25, 23:29
Ojciec Satanek napisał/a: | Czy moze mi ktos podsunac informacje jaka wytrzymalosc maja mosty Jimny ??
sa szersze od samcowych i mamy zamontowane opony 29x9r15 Simex chcemy w tym roku zalozyc 32x9 lub 31x10.5 przy reduktorze 4.16 i silniku 1.3 bedzie to dawalo rade ?? |
Obawiam sie ze nie dlugo
Zawias - 2014-02-26, 07:28
Główka tylna jest jak w samuraiu.
|
|