Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - Pompka przyśpieszacza paliwa

Arek2828_2A - 2014-04-29, 21:50
Temat postu: Pompka przyśpieszacza paliwa
Witam posiadam gażnik Pony praca silnika była nierówna ale Samurai miał (zrywa) po regulacji śrubką i białym pokrętłem chodzi idealnie tylko powstała turbo dziura po oględzinach okazuje sie że pompka przyśpieszacza nie wtryskuje paliwa,rozebrałem niby ok zabardzo nic tam nie ma membrama cała sprężarka nic nie pomogła.Dodam jeszcze że posiadam drugi gażnik i przy najmniejszym ruchu cięgna wtryskuje paliwo.Czy przyczyna może być zła regulacja chodzi bardzo równo?czy coś się zatkało?
maciek111 - 2014-04-30, 12:15

przeczyść kanalik od pompki przyspieszającej, ona tylko działa gdy otworzysz szybko przepustnice.
Arek2828_2A - 2014-05-02, 21:59

Czyli trzeba rozebrac cały gażnik? czy jak? po odkręceniu dekielka sa trzy dziurki drucikiem nie idzie powietrzem jak dmucham to dwie dolne sa zespolone przelot jest górna zatkana. w drugim gazniku to działa ale zaś jak odpalam to po chwili gaśnie jak wleje paliwo bezpośrednio to chodzi na szybkich i wolnych obrotach czyli dysza głowna zatkana? najgorsze jest to że nie mogę rozdzielić części aluminiowej od tej plastikowej spód puścił a srodek jak by był sklejony.
maciek111 - 2014-05-02, 22:41

Arek2828_2A napisał/a:
Czyli trzeba rozebrac cały gażnik? czy jak? po odkręceniu dekielka sa trzy dziurki drucikiem nie idzie powietrzem jak dmucham to dwie dolne sa zespolone przelot jest górna zatkana. w drugim gazniku to działa ale zaś jak odpalam to po chwili gaśnie jak wleje paliwo bezpośrednio to chodzi na szybkich i wolnych obrotach czyli dysza głowna zatkana? najgorsze jest to że nie mogę rozdzielić części aluminiowej od tej plastikowej spód puścił a srodek jak by był sklejony.

tak musisz tą dziurke wyczyścić, w drugim gaźniku zobacz czy czasami uszczelnienie gaźnika jest dobre i regulacja. z samochodowymi gaźnikami zbytnio nie miałem do czynienia bardziej z motocyklowymi...
głowna dysza jak jest zapchana to nie chce się wkręcić na obroty, przerywa a czasami nie chce odpalić ale to zależy dużo od konstrukcji gaźnika. z tą plastikową częścią spróbuj przekręcić raz w jedną raz w drugą strone żeby puściło ale trzeba uważać żeby nie pękło. Tak jak wcześniej napisałem chyba dotrysk paliwa jest tylko przy mocnym naciśnięciu gazu...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group