Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Zawieszenie, Mosty, Napędy, Blokady, Reduktory - amortyzatory resory Samurai +80mm Trail Master !

buli-szymon - 2011-02-28, 00:20
Temat postu: amortyzatory resory Samurai +80mm Trail Master !
http://moto.allegro.pl/am...1478991263.html
Ma moze ktoś takie założone ? lub podobne, i gdzie mozna kupić tańsze ?

Suzuka 4x4 - 2011-02-28, 07:19

Prawie tyle samo podnoszą lovells 6-7 cm ale sa o wiele tańsze
Death1985 - 2011-02-28, 10:03

Soczy Komplecik ;-) Moze Kiedys uzbieram na niego :-P
ST_samurai - 2011-02-28, 11:50

Super zestawik
Kosa - 2011-02-28, 13:27

Zestaw lux ale cena to powala!!
Myszon - 2011-02-28, 16:10

Beznadziejny zestaw czym wy sie jaracie chłopaki? 1600zl OME i amorki Vitara Lublin i ponad 2000zl w kieszeni a i komfort prawdopodobnie lepszy.
Siwy - 2011-02-28, 16:35

na przód możesz wstawić jeszcze amortyzatory od opla astry(tylne) poza tym jak powiedział mój znajomy " ile kurza stopa można wydać na taką zabawę"
Suzuka 4x4 - 2011-02-28, 16:56

Myszon a ty czym się jarasz ??? Od ciebie tylko usłyszeć można OME OME :lol: a powiem szczerze że lovells jest o niebo lepsze choć zaważywszy na fakt 5 letniej gwarancji

[ Dodano: 2011-02-28, 16:57 ]
A i Lovells to prawe 3 " liftu

Myszon - 2011-02-28, 17:29

Jeżdziłeś na Lovelasach i na OME? Bo Ja os zibiego wiem że Lovelas twardszy i OME wygrywa a cena ta sama.
Suzuka 4x4 - 2011-02-28, 17:47

Ja też rozmawiałem z Zygmuntem i mi mówił że lovells jest ok (sam jeździ) moim skromnym zdaniem lovels już na starcie wygrywa 5 letnią gwarancją
Myszon - 2011-02-28, 17:54

Dla mie ważniejsze jest to jak się sprawuje resor a gwarancje to nie życze ci realizować bo i tak się nie doczekasz wymiany.
Suzuka 4x4 - 2011-02-28, 18:07

Ale z tego co wiem Lovells pracuje bardzo dobrze
Myszon - 2011-02-28, 18:17

Lovelas czy OME - można wybierać ale taki zestaw za 4tys to moim zdaniem przesada - za ta kase można zrobic na sprężynie od landrovera.
Suzuka 4x4 - 2011-02-28, 18:40

Też bym tyle nie dał za resory :mrgreen:

[ Dodano: 2011-02-28, 20:18 ]
P.S oczywiście + dla lovells że będzie łapał większe wykrzyże

Siwy - 2011-02-28, 20:41

Panowie pamiętajcie że gwarancja to tylko "dobra wola producenta" i może się okazać ze 5 lat gwarancji jest ale tylko na papierze :) ale każdy ma swoje spojrzenie poza wszystkim to za tyle kasy to blokada i kto co lubi do tego, a jeszcze na skrzynkę browaru zostanie.
Kosa - 2011-02-28, 20:44

PANOWIE ALE 2 KLOCKI ZOSTAJE W KIESZENI!! 2 miechy trzeba tyrać żeby to zaoszczędzić!! WIĘC CO LEPSZE??
loudner - 2011-02-28, 22:11

a jakie amortyzatory założyć jak jest spoa?
Skalpel - 2011-02-28, 22:15

standardowe wystarczą.
ilio - 2011-02-28, 22:18

Myszon napisał/a:
Beznadziejny zestaw czym wy sie jaracie chłopaki? 1600zl OME i amorki Vitara Lublin i ponad 2000zl w kieszeni a i komfort prawdopodobnie lepszy.


resory 1600 pln
amortyzatory 400 pln
cybanty ?
odboje ?
przewody hamulcowe ?
polibushe ?

tak więc Panowie albo robimy dobrze albo w ogóle

Suzuka 4x4 - 2011-02-28, 22:24

A na co cybaty powiedz mi wyjaśni mi to jak oryginalne stykają ?? co do przewodów raczej tez :P
loudner - 2011-02-28, 22:24

Oryginalne starczą ale jakie lepiej założyć
ilio - 2011-02-28, 22:28

Suzuka 4x4 napisał/a:
A na co cybaty powiedz mi wyjaśni mi to jak oryginalne stykają ?? co do przewodów raczej tez :P


przy 6 piórowym Lovellsie też ?

Suzuka 4x4 - 2011-03-01, 11:05

Ja wiem że lovelss ma 5 piór

[ Dodano: 2011-03-01, 11:06 ]
Przynajmniej w Medium

kamilooo - 2011-03-01, 19:32

Przy medium Lovells nie trzeba zmieniać przewodów, ale przy tych hard już są za krótkie przynajmniej tak mi mówił Zibi jak zakladał swoje Lovellsy i przymierzył te najwyzsze.
Suzuka 4x4 - 2011-03-01, 19:44

Ja kupuje Medium plus wieszaki , ale nie mogę sie dowiedzieć jak sprawdzić czy nie przesadziłem z liftem (chodzi mi o katy na wałach )
kamilooo - 2011-03-01, 19:52

jak Kupujesz medium to wieszaki zostaw serie bo skręt ci sie pogorszy oczywiscie chodzi mi o Lovellsa>
Suzuka 4x4 - 2011-03-01, 19:56

Wiem że skręt ale jestm przyzwyczajony bo brat już ma zmniejszony , ale muszę gadać z Zygmuntem bo on miał wieszaki +3 cm
kamilooo - 2011-03-01, 20:05

aktualnie ma seryjne wieszaki przy tym Lovellsie
Suzuka 4x4 - 2011-03-01, 20:09

Ale miał w czesanej wiesze zmieni nie dawno , nawet na zdjęciach ma na forum
eskapada - 2011-03-23, 07:42

Suzuka 4x4 napisał/a:
Prawie tyle samo podnoszą lovells 6-7 cm ale sa o wiele tańsze



Po pierwsze Lovells podnosi auto o max 60mm w porównaniu do fabryki i więcej nie może ponieważ nie spełniałoby norm australijskich. Patrz strona 5
http://www.lovellsauto.co...t_4x4spring.pdf

Ceny

Komplet resorów przednich Lovless HD 714 zł
Komplet resorów tylnych Lovless HD 950 zł
Komplet czterech amortyzatorów 1.560 zł

SUMA 3.224 zł

+ najtańsze polibusze z Olkusza 120 zł
+ cybanty Samurai Serwis 65 zł
+ nowy wzmocniony wąs kolumny kierowniczej Biorąc pod uwagę cenę wąsa w Intercarsie +102 zł

= 3.511

+ zestaw montażowy Trail Master ( obniżający mocowania) którego dorobienie w warunkach warsztatowych będzie kosztowało 100 zł I najważniejsza sprawa żeby uzyskać 80mm trzeba kupić, zrobić dłuższe wieszaki to jest kolejne parę złotycn niech będzie 50 za parę płaskowników :mrgreen:

Tak więc zestaw Lovlles nie jest o wiele tańszy. Oczywiście nie zmienia to faktu, ze Trail Master +80mm jest sporym wydatkiem

A tak się resory Trail Master krzyżują i tak auto na tych zawieszaniach jeżdżą

http://www.youtube.com/us...u/0/mqeKrrEIrEY

[ Dodano: 2011-03-23, 07:58 ]
Myszon napisał/a:
Beznadziejny zestaw czym wy sie jaracie chłopaki? 1600zl OME i amorki Vitara Lublin i ponad 2000zl w kieszeni a i komfort prawdopodobnie lepszy.


Skoro zawiadujesz tym forum to proszę Cię staraj się trzymać fason dyskusji i zachowaj jakiś merytoryczny poziom no chyba, że zależy Ci na takiej syfie jaki się zrobiła na forum 4x4.

Zestaw Trail Master nie jest beznadziejny jest po prostu drogi i puki co nie ma odpowiednia na naszym rynku. Zestaw ma niemiecki TUV i 24 miesięczną gwarancję beznadziejne produkty takich,, świadczeń'' nie mają.

Komfort na OME na pewno jest dobry nie mniej jednak. Resory Trail Master +80 miilmetrów nie pogarsza komfortu jazdy, resory Trail Master +80mm bardzo dobrze wybierają nierówności świetnie się krzyżują.
Amortyzatory Trail Master Stage II to mistrzostwo świata ( czywiście w tej klasie cenowej nie porównuje ich od Foxów Ohlinsów) idealnie tłumią nie równości , ich konstrukcja pozwala na szybką jazdę po nierównościach bez efektu szybkiego przegrzewania się amora czyli bez utarty sprawności. Amory Old Man Emu Nitrocharger Iornman Nito Gas Rancho RS500 w tych samych warunkach drogowych zdecydowanie szybciej tracą sprawność cieplną.

PrzemoCK - 2011-03-23, 08:39

eskapada napisał/a:
Suzuka 4x4 napisał/a:
Prawie tyle samo podnoszą lovells 6-7 cm ale sa o wiele tańsze



Po pierwsze Lovells podnosi auto o max 60mm w porównaniu do fabryki i więcej nie może ponieważ nie spełniałoby norm australijskich. Patrz strona 5
http://www.lovellsauto.co...t_4x4spring.pdf

Ceny

Komplet resorów przednich Lovless HD 714 zł
Komplet resorów tylnych Lovless HD 950 zł
Komplet czterech amortyzatorów 1.560 zł

SUMA 3.224 zł

+ najtańsze polibusze z Olkusza 120 zł
+ cybanty Samurai Serwis 65 zł
+ nowy wzmocniony wąs kolumny kierowniczej Biorąc pod uwagę cenę wąsa w Intercarsie +102 zł

= 3.511

+ zestaw montażowy Trail Master ( obniżający mocowania) którego dorobienie w warunkach warsztatowych będzie kosztowało 100 zł I najważniejsza sprawa żeby uzyskać 80mm trzeba kupić, zrobić dłuższe wieszaki to jest kolejne parę złotycn niech będzie 50 za parę płaskowników :mrgreen:

Tak więc zestaw Lovlles nie jest o wiele tańszy. Oczywiście nie zmienia to faktu, ze Trail Master +80mm jest sporym wydatkiem

A tak się resory Trail Master krzyżują i tak auto na tych zawieszaniach jeżdżą

http://www.youtube.com/us...u/0/mqeKrrEIrEY

[ Dodano: 2011-03-23, 07:58 ]
Myszon napisał/a:
Beznadziejny zestaw czym wy sie jaracie chłopaki? 1600zl OME i amorki Vitara Lublin i ponad 2000zl w kieszeni a i komfort prawdopodobnie lepszy.


Skoro zawiadujesz tym forum to proszę Cię staraj się trzymać fason dyskusji i zachowaj jakiś merytoryczny poziom no chyba, że zależy Ci na takiej syfie jaki się zrobiła na forum 4x4.

Zestaw Trail Master nie jest beznadziejny jest po prostu drogi i puki co nie ma odpowiednia na naszym rynku. Zestaw ma niemiecki TUV i 24 miesięczną gwarancję beznadziejne produkty takich,, świadczeń'' nie mają.

Komfort na OME na pewno jest dobry nie mniej jednak. Resory Trail Master +80 miilmetrów nie pogarsza komfortu jazdy, resory Trail Master +80mm bardzo dobrze wybierają nierówności świetnie się krzyżują.
Amortyzatory Trail Master Stage II to mistrzostwo świata ( czywiście w tej klasie cenowej nie porównuje ich od Foxów Ohlinsów) idealnie tłumią nie równości , ich konstrukcja pozwala na szybką jazdę po nierównościach bez efektu szybkiego przegrzewania się amora czyli bez utarty sprawności. Amory Old Man Emu Nitrocharger Iornman Nito Gas Rancho RS500 w tych samych warunkach drogowych zdecydowanie szybciej tracą sprawność cieplną.




jesteśmy w Polsce, kraju gdzie każdą złotówkę ogląda się dwa razy zanim się ją wyda, po co rozmawiać o czymś, czego nikt z zarejestrowanych na tym forum userów nigdy nie kupi? :-P sam wiesz eskapada, że na stanie nie posiadasz nic z tego co oferujesz, bo każdy zakup u ciebie to czekanie aż sam ściągniesz do kraju towar, bo albo nie masz kasy by zainwestować, albo wiesz jak jest, tj. że nie ma co się bujać dwa lata z zawieszeniem trailmastera zanim ktoś cię od niego uwolni. Na zwykle ome czekałem u ciebie ponad miesiąc :-) no cóz jaki kraj taki klient i sprzedawca, niczyja wina ;-)

eskapada - 2011-03-23, 13:23

To o czym piszesz to jakby temat na inną rozmowę, mnie tylko zmierziło krytykanctwo Myszona, który na oczy nie widział tego zawieszenia ani tym bardziej na nim nie jeździł. Konstruktywna krytyka, sprzeciw czy wyrażanie swoim opinii ma sens ale dysputa: to jest do bani bo jest niczego nie wnosi do dyskusji.

Nie mniej jednak masz rację taki rynek nasz jest - mało firm ma na stanie zawieszenia. Rancho Ironman Old Man Emu w Europie przechodzi nie rzadko przez trzech dystrybutorów. Dziś potrzebowałem 2 amorki skrętu do Jeepa. Ja ich nie mam, Trasek nie ma w Niemczech u importera też nie ma, będą 16 kwietnia czyli w kraju po 20stym. Od piątku, praktycznie rzecz biorąc od poniedziałku chłopaki z Dobinsoina mają sprężyny +50mm do Patrola ostatnio przez miesiąc nie było. Z Trail Master sytuacja jest o tyle lepsza, że towar biorę bezpośrednio od producenta od którego towar jedzie 4 dni a nie płynie sześć tygodni. Raz mi się zdarzyło, że musiałem na coś czekać 2 tygodnie, ta to wszystko jest od ręki. Ja mam nadzieję, że za parę lat sytuacja się zmieni i parę osób na tym forum będzie jeździło na TM +80mm wszak to tylko jedna średnia pensja w Niemczech. U nas to zawieszenie kosztuje dwie przeciętne pensje.
Tak czy owak zestawów TM do Samuraja sprzedałem w zeszłym roku 4 :-/ i użytkownicy sobie je bardzo chwalą

witson - 2011-03-23, 23:42

Zapomniałeś dodac ze przy duży lifcie wały mogą byc za krótkie, oraz pozostaje do obniżenia wąs przekładni - co za wiąże ze sobą kolejna koszta :(
Maverick - 2011-03-23, 23:53

Eskapada link do YT, który podałeś, jest z zawieszeniem do Jeepa. Faktycznie, ładnie się krzyżuje.
To jest forum Samuraia, może będzie lepiej jak podasz link z Samuraiem na Trail Master w roli głównej.
Z chęcią zobaczę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group