|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - Gaźnik i zapłon- co jest??
mateno19 - 2014-10-21, 14:07 Temat postu: Gaźnik i zapłon- co jest?? Witam mam problemy z samcem mianowicie silnik ma cały czas obroty w granicach 2000 na wyłączonych swiatłach i 2500-3000 jak włacze swiatła oraz co jakis czas dusi go przerywa oraz strzela z rury. Zastanawiam sie nad przekładką gaznika z poloneza choć wolałbym ogarnąc oryginalny gaźnik. Co lepsze?? Znacie moze jakis fachowców co by sie tym zajeli??
SamNaSamZSam - 2014-10-21, 14:10
Cześć, Kolega nowy to pewnie jeszcze nie przeczesał zagonów forumowych broną wyszukiwarki naszej pod kątem wałkowanych tematów gaźnikowych. Jest ich mnogo więc zachęcam do lektury tego co już zostało napisane i ewentualnie podłączenie się pod istniejący wątek.
robertisyn - 2014-10-24, 09:55
Jak chcesz to mam gościa od gaźnika w Częstochowie, mnie ustawiał gaźnik i jestem bardzo zadowolony samiec pali ciepły czy zimny spala na trasie 7litrów . Gość zna się na tym. Jak coś to pisz na PW.
mateno19 - 2014-10-28, 10:13
Gaźnik panowie ogarnięty załozyłem od poldka tylko jest problem jaki miałem juz wczesniej na wolnych obrotach pali na 3 cylindry a powyzej 2k juz normalnie jest czy moze miec z tym cos wspólnego ta membrana na aparacie zapłonowym??
yenko - 2014-10-28, 14:47
Przewody - świece - cewka OK ?
Starscream - 2014-10-29, 20:59
ona podciśnieniowo zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu, W poldku i FSO nazywało sie to "przyspieszacz zapłonu" a sprawdzałeś to jakie masz reakcje jak odepniesz rurkę z podciśnieniem? Bo jak to szwankuje to np przy nagłym dodaniu gazu zanim auto sie pozbiera to szarpie nim.
mateno19 - 2014-10-30, 17:17
Przewody, kopułka, palec, świece nowe a z tym podcisnieniem to jak odepne to inaczej chodzi. Ta membrana co jest przy aparacie zapłonowym jest wymienna czy całosc trzeba zmieniac??
Zawias - 2014-10-30, 17:57
Za wysokie jałowe obroty w gaźniku polonez powodują zwiększenie podciśnienia i przyspiesza to zapłon.
|
|