|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Zawieszenie, Mosty, Napędy, Blokady, Reduktory - Mosty dana44 w samuraiu
MCsel - 2014-11-11, 12:10 Temat postu: Mosty dana44 w samuraiu Jak w temacie, czy któryś z kolegów, myslał kiedykolwiek nad takim zestawieniem? Przebudowa suzuki opóźnia sie z powodu ciągłych zmian koncepcji :)
meenia - 2014-11-11, 18:09 Temat postu: Re: Mosty dana44 w samuraiu
MCsel46 napisał/a: | Jak w temacie, czy któryś z kolegów, myslał kiedykolwiek nad takim zestawieniem? Przebudowa suzuki opóźnia sie z powodu ciągłych zmian koncepcji :) |
Z jakim reduktorem chcesz to zamontowac ??
MCsel - 2014-11-11, 21:35
Samuraiowskim
meenia - 2014-11-11, 22:33
MCsel46 napisał/a: | Samuraiowskim |
Przedni ma leb z lewej tylny na srodku
Didymos - 2014-11-11, 22:34
To jeszcze napisz z czego zamierzasz te d44 wyszabrować?
Jeśli dobrze kojarzę, to w bardziej współczesnych jeepach, poza rubiconem, d44 nie występowały jednocześnie z przodu i z tyłu, a nawet jeśli, to w jeepach (nie licząc egzemplarzy muzealnych) główka przedniego mostu jest ze "złej" strony i reduktor samca nie podejdzie.
Pomijam już to, że hamerykańskie fury mają najczęściej wielkie wolnoobrotowe piece i przez to bardzo szybkie przełożenia mostów.
Z resztą dziwnym trafem mocniej pomotane jeepy w PL jeżdżą na mostach patrola, ewentualnie volvo, a nie wynalazkach zza wielkiej wody, ciekawe dlaczego...
meenia - 2014-11-11, 22:58
Didymos napisał/a: | To jeszcze napisz z czego zamierzasz te d44 wyszabrować?
Jeśli dobrze kojarzę, to w bardziej współczesnych jeepach, poza rubiconem, d44 nie występowały jednocześnie z przodu i z tyłu, a nawet jeśli, to w jeepach (nie licząc egzemplarzy muzealnych) główka przedniego mostu jest ze "złej" strony i reduktor samca nie podejdzie.
Pomijam już to, że hamerykańskie fury mają najczęściej wielkie wolnoobrotowe piece i przez to bardzo szybkie przełożenia mostów.
Z resztą dziwnym trafem mocniej pomotane jeepy w PL jeżdżą na mostach patrola, ewentualnie volvo, a nie wynalazkach zza wielkiej wody, ciekawe dlaczego... |
Reduktor w sumie fajnie by siadl z range p38, 1,2 szosa i 3,3 teren, ale i tak bal bym sie egzotyki tych mostow.
Didymos - 2014-11-11, 23:05
A p38 ma w ogóle jakąś sensowną blokadę międzyosiową, czy tylko wisko?
Niestety w tym przypadku konieczna byłaby też rzeźba z odseparowaniem reduktora od skrzyni.
Lexx - 2014-11-12, 01:39
P38 chyba jeszcze ma normalny centralny dyfer ale musial bym to rano sprawdzic bo juz nie pamietam. . .
meenia - 2014-11-12, 09:05
Lexx napisał/a: | P38 chyba jeszcze ma normalny centralny dyfer ale musial bym to rano sprawdzic bo juz nie pamietam. . . |
Spawarki nikt nie ma ??
MCsel - 2014-11-12, 09:07
O tych mostach myślałem, czysto teoretycznie. Główka przedniego jest z prawej
Most mosty Dana44 jeep wrangler yj cj xj cherokee zmota
http://olx.pl/oferta/most...D5-ID6zwGX.html
Didymos - 2014-11-12, 12:05
Czyli jednak mosty z zabytku...
Przełożenia też trochę nieciekawe, ale najlepszy numer jest ze szpilkami kół - 6 z przodu, 5 z tyłu
kobzi - 2014-11-12, 12:22
we fronterach z tyłu są 44
stachura44 - 2014-11-13, 09:06
MCsel jak masz gdzies uklady w niemczech to zaloz mosty z gelendy bo u nas troche sie za nie cenia fabryczne blokady 100% simexy 35 cali biora na miekko jedyny minus to to ze musisz zalozyc reduktor z geli
meenia - 2014-11-13, 15:15
stachura44 napisał/a: | MCsel jak masz gdzies uklady w niemczech to zaloz mosty z gelendy bo u nas troche sie za nie cenia fabryczne blokady 100% simexy 35 cali biora na miekko jedyny minus to to ze musisz zalozyc reduktor z geli |
Po 92 roku nie musi
|
|