Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Pomoc techniczno-warsztatowa - Samurai SJ410 bierze Olej

mero1 - 2011-03-18, 16:02
Temat postu: Samurai SJ410 bierze Olej
Witam mam kolejny problem z sj410 a wiec samochod odpalam i leci wielka chmura niebieskiego dymu co morze byc przyczyna spalania oleju w silniku? Nawet gdy jeżeli jezdze na LPG.
Siwy - 2011-03-18, 17:43

prawdopodobne ze poszła Ci uszczelka pod głowicą, a rodzaj paliwa nie ma nic do rzeczy.
Suzuka 4x4 - 2011-03-18, 18:45

Może poszły ci uszczelniacze w silniku ??
pepe126 - 2011-03-18, 18:48

ja bym obstawiał na głowię ( wypalone zawory - jeździsz na gazie a to czasem się dzieje ) albo usmażyłeś już pierścienie , albo jedno i drugie najprędzej,
więc remoncik pewny

slavok - 2011-03-18, 18:50

jak by jobła uszczelka to chmura dymu była by raczej koloru białego no i to można stwierdzić po stanie oleum wystarczy odkręcić pokrywę zaworów i jak mamy kisiel to wiadome, na początek sprawdź co masz na korku od oleju.
przyczynami brania oleju przez silnik i niebieskiej chmury są problemy z uszczelniaczami zaworowymi albo też z pierścieniami tłokowymi, przynajmniej najczęściej tak jest, co by to nie było to o ile nie jesteś mechanikiem to tego nie ogarniesz a raczej nie jesteś skoro pytasz o takie rzeczy.

ilio - 2011-03-18, 20:31

pepe126 napisał/a:
ja bym obstawiał na głowię ( wypalone zawory - jeździsz na gazie a to czasem się dzieje ) albo usmażyłeś już pierścienie , albo jedno i drugie najprędzej,
więc remoncik pewny



oddam silnik sj410 f10a za symboliczne pieniądze w rozliczeniu mogę przyjąć opony MT

mero1 - 2011-03-20, 08:02

kolego ile chcesz za silnik?? a co to jest to f10a?
ilio - 2011-03-20, 08:12

mero1 napisał/a:
kolego ile chcesz za silnik?? a co to jest to f10a?


F 10 A TO SILNIK 1.0 Z suzuki sj410

za silnik chce 300 pln

mirek372 - 2011-03-20, 11:37

Wytarte szklanki cylindrów . Trzeba wymienić na nowe (proste żeliwne tuleje ) oraz komplet pierścieni tłoków . W normalnych (?) warunkach usługi , to koszty w rozsądnych rozmiarach - a silnik jak nowy .
ilio - 2011-03-20, 12:15

mirek372 napisał/a:
Wytarte szklanki cylindrów . Trzeba wymienić na nowe (proste żeliwne tuleje ) oraz komplet pierścieni tłoków . W normalnych (?) warunkach usługi , to koszty w rozsądnych rozmiarach - a silnik jak nowy .


nie opłaca się chyba ze chcesz jeździć autem najbliższe 42 lata

[ Dodano: 2011-03-20, 12:21 ]
mirek372 napisał/a:
Wytarte szklanki cylindrów . Trzeba wymienić na nowe (proste żeliwne tuleje ) oraz komplet pierścieni tłoków . W normalnych (?) warunkach usługi , to koszty w rozsądnych rozmiarach - a silnik jak nowy .


szlifować wał nowe na nad wymiarowe panewki korbowe i główne , remont głowicy , nowe uszczelnienia , nowy rozrząd , nowe tłoki i co jeszcze ?

remont to kosztowna zabawa , dlatego szukamy drugiego silnika

mero1 - 2011-03-20, 13:18

a ten silnik w jakim stanie jest??
ilio - 2011-03-20, 17:31

mero1 napisał/a:
a ten silnik w jakim stanie jest??


dobrym, zapalał bez żadnego problemu , regularnie sprawdzałem olej i nic się nie działo

mero1 - 2011-06-15, 21:25

Kolego posiadasz jeszcze ten silnik sj410??

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group