Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Wyciągarki - HI-Lift - płyta po wyciagarke

yaroo82 - 2015-02-04, 14:50
Temat postu: płyta po wyciagarke
Witam,

Szukam zdjec poglądowych, pomysłu , jak zrobić płyte po wyciagarke DW 10000 , ale tak zeby "został" oryginalny zderzak.

Na pewno wiecie jak taka płyte zrobic :)


Pozdrawiam.

Dany44 - 2015-02-04, 16:43

A chłodnica ma zostać w oryginalnym miejscu??
Olo - 2015-02-04, 17:30

Hej.
Mam dw 12000 mam zamocowaną do ramy w org zderzaku, bez ruszania chłodnicy. W zderzaku oczywiście otwór na linę. Poszukam zdjęć, albo zrobię. Postaram je wstawić , nie zawsze mi się udaje :lol:
Płytę kupiłem org

yaroo82 - 2015-02-05, 08:51

Tak , chciałbym zeby chłodnica została na miejscu.
Czekam na zdjecia od kolegi.

Gdybym przedłużył rame wkładając mniejszy profil do profilu ramy i go przykrecił , około 25 cm długi , i miedzy te przedłużenia wspawał blache 6 mm ?
wytrzyma to ?

I jeszcze jedno , zamówiłem DWM 10000 , a naklejka na wyciągarce DWM 12 000 . Co jest grane ?

Kupiona w Inter Cars ....


Pozdr.

pacmano - 2015-02-05, 09:06

No jak dostales mocniejsza za free to chyba nie ma tragedii? :P
yaroo82 - 2015-02-05, 09:13

na pudełku zaznaczone DWM 10000 , 12 V itd , a naklejka na wyciągarce DWM 12000.

tylko lepiej :)

Jest jakaś róznica miedzy nimi ? czy chińczyk pomylił naklejki ?

Pozdr.

[ Dodano: 2015-02-05, 09:33 ]
zdjęcia

[ Dodano: 2015-02-05, 09:34 ]
zdj 2

pacmano - 2015-02-05, 09:41

Cos fotki sie nie dodaly. Nie sprawdzalem ale przypuszczam ze roznica jest raczej tylko w mocniejszym silniku, a przekladnia ta sama. Ale warto potwierdzic ;)
kostuch - 2015-02-05, 11:12

yaroo82 napisał/a:
na pudełku zaznaczone DWM 10000 , 12 V itd , a naklejka na wyciągarce DWM 12000.

tylko lepiej :)

A uciąg rzeczywisty pewnie na poziomie 8000 :mrgreen:

Olo - 2015-02-05, 16:25

Takie zdjęcia.

[img][/img]

[img][/img]

[img][/img]

[img][/img]

[img][/img]

yaroo82 - 2015-02-06, 08:34

witaj Olo,

Ciekawy patent, te kątowniki wytrzymują ?

Nie ma problemów ze jest "rozciętą " poprzeczka ramy ?

Jak patrze na mój zgnity zderzak , i nowego dw.... az się prosi inny zderzak .

Może macie cos ciekawego do sprzedania ?



Pozdr.

Olo - 2015-02-06, 17:55

Rama zdrowa to i kątowniki wytrzymują.W sumie to nie katownik tylko blacha gięta, ale to prawie to samo. Zamiast rury jest płyta od wyciągarki skręcona do katowników i dodatkowo pod spodem profil na uchwyty i hak holowniczy. Minął rok, trochę ciągałem i wyciągałem się i nic nie urwało się. ;-)
Arek2828_2A - 2015-02-06, 19:24

ja mam podobnie na 12000lbs naklejka 13000lbs na silniku z boku 12000lbs tylko w karcie gwar. jest naklejka nr. zgodny z silnikiem a na tej stronie ze sprzęgłem 13000lbs inny nr.co tu grane dzwonie do tego sklepu niby spoko tylko jak by sie coś stało to co będzie?
bobekdawca - 2016-09-21, 10:52

Macie jakieś przygody z nie oryginalnym z zderzakiem plus wyciągarą i niebieskimi?

Chciałbym u siebie zamontować wyciągarkę ale po lekturze w prawie nie wiem czy gra jest tego warta. Czy nie lepiej jak kolega wmontować wszystko w oryginalny zderzak oraz kangur i mieć jeden problem mniej.

Myślałem tez żeby zrobić zderzak z kilku rur i ładnie go przykryć i zamaskować oryginalnym, ale wszytko jak na razie w fazie planów.

bulimierz - 2016-09-21, 18:13

Generalnie, im mniej widać tym lepiej.
A w razie "W" w trzy ejuh tłumaczenia mniej, bo przy "W" zabawa się kończy.

nadro - 2016-09-23, 09:06

bobekdawca napisał/a:
Macie jakieś przygody z nie oryginalnym z zderzakiem plus wyciągarą i niebieskimi?

Nie wiem jak jest w innych powiatach (co kraj to obyczaj), u mnie w Płocku nie czepiamy się takich rzeczy co nie znaczy że są "legalne". Pojazd wychodzący z fabryki ma homologację pozwalająca poruszać mu się po drogach. Generalnie każda ingerencja w jego budowę (np. zderzak) powoduje utratę tej homologacji - ale to tylko teoria, w praktyce nikt nie czepia się, jeżeli zmian dokonuje się z głową. Mnóstwo jest przecież całych body-kitów do osobówek zmieniających zupełnie wygląd aut i nikt za to DR nie zatrzymuje. Grunt to nie przesadzić. Dla mnie to normalne, że terenówka ma stalowy zderzak i wyciągarkę, więc się tego nie czepiam. Ważne, żeby był względnie bezpieczny czyli np. bez wystających ostrych elementów. A co w przypadku zdarzenia drogowego? My nie zwracamy na to uwagi, ale jeżeli poszkodowany weźmie "papuge" to już może być różnie, chociażby z braku homologacji.

Didymos - 2016-09-23, 09:36

Przepisy coś niecoś mówią na ten temat - samochód zarejestrowany w PL po raz pierwszy po 20 listopada 2007 nie może mieć żadnego dodatkowego żelaza, jeśli nie zostało homologowane do tegoż samochodu, a homologowane w zasadzie nie istnieje, więc po tej kluczowej dacie lepiej nie przeginać z opancerzeniem.
Co do homologacji, to obowiązuje ona producenta albo dystrybutora wprowadzającego produkt na rynek, nie ma natomiast obowiązku homologowania produktu wytworzonego jednostkowo na własne potrzeby.

nadro - 2016-09-23, 11:23

Didymos napisał/a:
nie może mieć żadnego dodatkowego żelaza, jeśli nie zostało homologowane do tegoż samochodu

Didymos napisał/a:
nie ma natomiast obowiązku homologowania produktu wytworzonego jednostkowo na własne potrzeby

Obowiązku nie ma, ale jak sam napisałeś, nie możesz go założyć.
Jak ktoś będzie chciał, to się przyczepi i za zmiany konstrukcyjne dowód poleci do urzędu.

bobekdawca - 2016-09-23, 13:25

Zgadzam się z wami.

Z mojej wcześniejszej lektury wnioski mam takie same. Wszystko zależy od jednostki i od sytuacji. Prawnie nie można bez homologacji po 2007, ale jednak przeglądy przechodzi. Na drodze w terenówce to wygląda normalnie i elegancko oraz nie budzi zastrzeżeń, bo w końcu to terenówa.

Tak jak nadro wspomniałeś
nadro napisał/a:
jeżeli poszkodowany weźmie "papuge" to już może być różnie, chociażby z braku homologacji.

Także w razie nieszczęścia trzeba liczyć na przychylność losu, bo w przeciwnym razie można mieć przeprawę ale instytucjonalną. ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group