|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Wyciągarki - HI-Lift - płyta po wyciagarke
yaroo82 - 2015-02-04, 14:50 Temat postu: płyta po wyciagarke Witam,
Szukam zdjec poglądowych, pomysłu , jak zrobić płyte po wyciagarke DW 10000 , ale tak zeby "został" oryginalny zderzak.
Na pewno wiecie jak taka płyte zrobic :)
Pozdrawiam.
Dany44 - 2015-02-04, 16:43
A chłodnica ma zostać w oryginalnym miejscu??
Olo - 2015-02-04, 17:30
Hej.
Mam dw 12000 mam zamocowaną do ramy w org zderzaku, bez ruszania chłodnicy. W zderzaku oczywiście otwór na linę. Poszukam zdjęć, albo zrobię. Postaram je wstawić , nie zawsze mi się udaje
Płytę kupiłem org
yaroo82 - 2015-02-05, 08:51
Tak , chciałbym zeby chłodnica została na miejscu.
Czekam na zdjecia od kolegi.
Gdybym przedłużył rame wkładając mniejszy profil do profilu ramy i go przykrecił , około 25 cm długi , i miedzy te przedłużenia wspawał blache 6 mm ?
wytrzyma to ?
I jeszcze jedno , zamówiłem DWM 10000 , a naklejka na wyciągarce DWM 12 000 . Co jest grane ?
Kupiona w Inter Cars ....
Pozdr.
pacmano - 2015-02-05, 09:06
No jak dostales mocniejsza za free to chyba nie ma tragedii? :P
yaroo82 - 2015-02-05, 09:13
na pudełku zaznaczone DWM 10000 , 12 V itd , a naklejka na wyciągarce DWM 12000.
tylko lepiej :)
Jest jakaś róznica miedzy nimi ? czy chińczyk pomylił naklejki ?
Pozdr.
[ Dodano: 2015-02-05, 09:33 ]
zdjęcia
[ Dodano: 2015-02-05, 09:34 ]
zdj 2
pacmano - 2015-02-05, 09:41
Cos fotki sie nie dodaly. Nie sprawdzalem ale przypuszczam ze roznica jest raczej tylko w mocniejszym silniku, a przekladnia ta sama. Ale warto potwierdzic ;)
kostuch - 2015-02-05, 11:12
yaroo82 napisał/a: | na pudełku zaznaczone DWM 10000 , 12 V itd , a naklejka na wyciągarce DWM 12000.
tylko lepiej :)
|
A uciąg rzeczywisty pewnie na poziomie 8000
Olo - 2015-02-05, 16:25
Takie zdjęcia.
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
yaroo82 - 2015-02-06, 08:34
witaj Olo,
Ciekawy patent, te kątowniki wytrzymują ?
Nie ma problemów ze jest "rozciętą " poprzeczka ramy ?
Jak patrze na mój zgnity zderzak , i nowego dw.... az się prosi inny zderzak .
Może macie cos ciekawego do sprzedania ?
Pozdr.
Olo - 2015-02-06, 17:55
Rama zdrowa to i kątowniki wytrzymują.W sumie to nie katownik tylko blacha gięta, ale to prawie to samo. Zamiast rury jest płyta od wyciągarki skręcona do katowników i dodatkowo pod spodem profil na uchwyty i hak holowniczy. Minął rok, trochę ciągałem i wyciągałem się i nic nie urwało się.
Arek2828_2A - 2015-02-06, 19:24
ja mam podobnie na 12000lbs naklejka 13000lbs na silniku z boku 12000lbs tylko w karcie gwar. jest naklejka nr. zgodny z silnikiem a na tej stronie ze sprzęgłem 13000lbs inny nr.co tu grane dzwonie do tego sklepu niby spoko tylko jak by sie coś stało to co będzie?
bobekdawca - 2016-09-21, 10:52
Macie jakieś przygody z nie oryginalnym z zderzakiem plus wyciągarą i niebieskimi?
Chciałbym u siebie zamontować wyciągarkę ale po lekturze w prawie nie wiem czy gra jest tego warta. Czy nie lepiej jak kolega wmontować wszystko w oryginalny zderzak oraz kangur i mieć jeden problem mniej.
Myślałem tez żeby zrobić zderzak z kilku rur i ładnie go przykryć i zamaskować oryginalnym, ale wszytko jak na razie w fazie planów.
bulimierz - 2016-09-21, 18:13
Generalnie, im mniej widać tym lepiej.
A w razie "W" w trzy ejuh tłumaczenia mniej, bo przy "W" zabawa się kończy.
nadro - 2016-09-23, 09:06
bobekdawca napisał/a: | Macie jakieś przygody z nie oryginalnym z zderzakiem plus wyciągarą i niebieskimi? |
Nie wiem jak jest w innych powiatach (co kraj to obyczaj), u mnie w Płocku nie czepiamy się takich rzeczy co nie znaczy że są "legalne". Pojazd wychodzący z fabryki ma homologację pozwalająca poruszać mu się po drogach. Generalnie każda ingerencja w jego budowę (np. zderzak) powoduje utratę tej homologacji - ale to tylko teoria, w praktyce nikt nie czepia się, jeżeli zmian dokonuje się z głową. Mnóstwo jest przecież całych body-kitów do osobówek zmieniających zupełnie wygląd aut i nikt za to DR nie zatrzymuje. Grunt to nie przesadzić. Dla mnie to normalne, że terenówka ma stalowy zderzak i wyciągarkę, więc się tego nie czepiam. Ważne, żeby był względnie bezpieczny czyli np. bez wystających ostrych elementów. A co w przypadku zdarzenia drogowego? My nie zwracamy na to uwagi, ale jeżeli poszkodowany weźmie "papuge" to już może być różnie, chociażby z braku homologacji.
Didymos - 2016-09-23, 09:36
Przepisy coś niecoś mówią na ten temat - samochód zarejestrowany w PL po raz pierwszy po 20 listopada 2007 nie może mieć żadnego dodatkowego żelaza, jeśli nie zostało homologowane do tegoż samochodu, a homologowane w zasadzie nie istnieje, więc po tej kluczowej dacie lepiej nie przeginać z opancerzeniem.
Co do homologacji, to obowiązuje ona producenta albo dystrybutora wprowadzającego produkt na rynek, nie ma natomiast obowiązku homologowania produktu wytworzonego jednostkowo na własne potrzeby.
nadro - 2016-09-23, 11:23
Didymos napisał/a: | nie może mieć żadnego dodatkowego żelaza, jeśli nie zostało homologowane do tegoż samochodu |
Didymos napisał/a: | nie ma natomiast obowiązku homologowania produktu wytworzonego jednostkowo na własne potrzeby |
Obowiązku nie ma, ale jak sam napisałeś, nie możesz go założyć.
Jak ktoś będzie chciał, to się przyczepi i za zmiany konstrukcyjne dowód poleci do urzędu.
bobekdawca - 2016-09-23, 13:25
Zgadzam się z wami.
Z mojej wcześniejszej lektury wnioski mam takie same. Wszystko zależy od jednostki i od sytuacji. Prawnie nie można bez homologacji po 2007, ale jednak przeglądy przechodzi. Na drodze w terenówce to wygląda normalnie i elegancko oraz nie budzi zastrzeżeń, bo w końcu to terenówa.
Tak jak nadro wspomniałeś
nadro napisał/a: | jeżeli poszkodowany weźmie "papuge" to już może być różnie, chociażby z braku homologacji. |
Także w razie nieszczęścia trzeba liczyć na przychylność losu, bo w przeciwnym razie można mieć przeprawę ale instytucjonalną.
|
|