Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Buda w środku i na zewnątrz, Zderzaki - Wygłuszenie całego auta

Rogal - 2015-09-03, 02:01
Temat postu: Wygłuszenie całego auta
Witajcie.
Nie długo zabieram się za wygłuszanie Samiego. Zakupiłem już maty butylowe oraz piankę kauczukową. Czy już ktoś wykonywał taką operacje? Może ktoś udzieli mi przydatnych rad przed rozpoczęciem prac. :)

Pozdrawiam.

SamNaSamZSam - 2015-09-03, 07:35

towarzysz yenko jest na podobnym etapie, ale zdaje się że zagadnienie ma dogłębnie przemyślane i tylko niesprzyjające okoliczności lokalizacyjne go powstrzymują przed popełnieniem dzieła. Ponoć będzie tak wygłuszone, że najbliższą płytę Luciano Pavarottiego mają w nim nagrywać.
michau - 2015-09-03, 07:52

Robiłem to kiedyś w innym samochodzie. Maty przyklejałem na płaskie panele z ominięciem narożników wewnętrznych. Doszedłem do wniosku, że miejsca potencjalnego rdzewienia lepiej mieć dobrze wentylowane. Tam wcześniej poszedł jedynie środek konserwujący.
Rogal - 2015-09-03, 14:28

Mnie głównie martwi, że dużo miejsc to odkryta blacha. Oklejenie matą oraz pianką spowoduje, że wnętrze samochodu stanie się mało estetyczne.
szymszym - 2015-09-03, 15:31

Rogal,

tej gołej blachy nie jest aż tak dużo, Ale tak czy inaczej oklejanie tych mijesc wydaje się złym pomysłem. Na pewno warto wykleić wszelkie zasłonięte wnęki: wnętrza dzrzwi w tym tylnych gdzie jest dostęp, tylne błotniki pod 'boczkami' można też tunel śropdkowy pod tapicerką. Podłogi nie, bo Ci zgnije.

A w ogóle jaki jest cel ćwiczenia? RR ani mercedesa S z tego nie zrobisz.

Pozdrawiam,

yenko - 2015-09-03, 20:12

Ja tam będę wyklejał całą podłogę matą i pianką i wcale nie uważam że będzie coś gniło bo jak się ma dobrze zakonserwowaną blachę a te maty mają mocny klej i są w 100% wodo nienasiąkliwe to nic nie zgnije.
Rogal - 2015-09-05, 00:06

yenko, a co zamierzasz zrobić z otworem od reduktora? Planujesz to jakoś zakryć?
Starscream - 2015-09-05, 00:41

yenko zgnije, zgnije :mrgreen: szybciej niż myślisz ale r..... co chceta jak to znany mawia
moziembl - 2015-09-06, 11:16

Moim zdaniem to kwestia użytkowania jesli nie będzie topił to nie zgnije, ale jesli będzie topił to moim zdaniem niema szans zgnije szybciej niż nie wygłuszone
Myszon - 2015-09-06, 12:20

A nie lepiej zatyczki do uszu zastosować? Będzie cicho i nie zgnije szybciej po zatopieniu :-)
Starscream - 2015-09-06, 21:40

moziembl napisał/a:
Moim zdaniem to kwestia użytkowania jesli nie będzie topił to nie zgnije, ale jesli będzie topił to moim zdaniem niema szans zgnije szybciej niż nie wygłuszone

może blaszanka jest szczelniejsza niż cabrio ale skoro zrobił sobie tak fajnie auto to te wygłuszenia jak strzał w kolano

szymszym - 2015-09-10, 13:35

Yenko, Rogal,

wczoraj sobie wykejałem wnęki tylnych błotników, żeby głośnikom lepiej było. I naszła mnie refleksja: ależ te maty bytylowe są ciężkie! Jak sobie wykleicie całe auto to na prawdę kilka ładnych kg dojdzie.

Ale dzwi przy najbliższym zdejmowaniu tapicerki też sobie wykleje. Odporność na boczne zderzenia radykalnei wzrośnie :)

Pozdrawiam,

yenko - 2015-09-10, 14:41

max 15kg przybedzie bo mata ktora kupilem wazy niecale 3kg za mkw

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group