|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Knajpa u "Samiego" - Przygotowanie samochodu- zielony
Oshedo - 2011-04-28, 17:11 Temat postu: Przygotowanie samochodu- zielony Witam. Od jakiegoś czasu, myślę o tym by zacząc realizowac swoje marzenia. Jednym z nich jest off road. Przymierzam sie do kupna auta. Moje pytanie polega na tym. Ile kosztuje przygotowanie auta do tego sportu ? Chodzi oczywiście o samochod dla uzytkowanika dopiero zaczynajacego zabawe. Jesli temat byl, z gory przepraszam, szukalem podobnego, nie znalalazlem ;))
Pozdrawiam.
Yabu - 2011-04-28, 18:26
Kosztuje wszystkie wolne pieniądze jakie masz. Jak chcesz jeździć po okolicznych bagnach to wystarczy pewno ze 2/3 tys. (opony, wyhamrowanie resorów, jakieś dodatkowe wyposażenie typu hi-lift, liny, mocniejsze zderzaki itd).
tytus - 2011-04-28, 19:14
na początek kupujesz opony + felgi 1500-2000zł
a później jak się napalisz to tracisz rachubę i nie żartuję
Sc13ma - 2011-04-28, 19:33
Hamrowanie nie lepiej kupić OME, Mazura ?
Yabu - 2011-04-28, 19:42
Pewno że lepiej ale ja podałem tańszą wersję.
Suzuka 4x4 - 2011-04-28, 19:58
W życie nie wyklepie resorów , kumpel miale klepnę i wszystkie na ras pióra jeb***
Yabu - 2011-04-28, 20:10
Gdzie klepał?
Suzuka 4x4 - 2011-04-28, 20:13
Nie wiem ...
Yabu - 2011-04-28, 20:16
Nie wiem jakim cudem mogły wszystkie pióra pójść.
Suzuka 4x4 - 2011-04-28, 20:17
Nie no poważnie
zawada - 2011-04-28, 20:44
dokładnie jak koledzy pisza najwarzniejsze opony ,zderzaki winda a pozniej juz tracisz rachube bo co chwila chcesz cos ulepszyc , a sport bardzo wciagajacy
walus - 2011-04-28, 20:50
Suzuka 4x4 napisał/a: | W życie nie wyklepie resorów , kumpel miale klepnę i wszystkie na ras pióra jeb*** |
Też tak miałem na poligonie JelenioGórskim następnie założyłem OME , następnie ................. to długa i wciągająca jak błoto historia
Suzuka 4x4 - 2011-04-28, 20:50
I własnie głupoty pisze jak winda na początek , po pierwsze w terenie trzeba się nauczyć jeździć i myśleć
Sc13ma - 2011-04-28, 21:01
Suzuka 4x4 napisał/a: | po pierwsze w terenie trzeba się nauczyć jeździć i myśleć |
Cóż za piękne podsumowanie!
walus - 2011-04-28, 21:03
1) Opony nim większe tym lepsze (bez przesady 235/75/15 to w sam raz)
2) Miejsce na nie,czyli lift zawieszenia lub body lift lub dostosowanie karoserii do wielkości opon (szlifierka kątowa następnie spawarka i jest git)
3) Chęci to jazdy i treningu bo tylko on uczy w trakcie tego i tak sam stwierdzisz czego Ci naprawdę brakuję
4) Kolega do jazdy i FANU z niego wynikającego
5) Forum gdzie można się podzielić przeżyciami,doświadczeniami i nabytą wiedzą
Następnie zaczynają się rajdy zmoty z nich wynikające itd
Ogólnie off road to pieniądze wyrzucone w błoto
Życzę miłej zabawy w trakcie przygotowania samochodu do najwspanialszej formuły spędzania wolnego czasu jaką jest OFF ROAD->Bo OFF ROAD ma wiele
imion a każde jest inne
Serdecznie pozdrawiam
slavok - 2011-04-28, 22:52
droga powinna zacząć się od doprowadzenia samochodu do dobrego stanu technicznego, czyli obadaniu wszystkiego co się może w terenie wysrać... później zaczynamy motanie, czyli resorki (ogólnie rzecz biorąc zawieszenie) jakieś opony typu MT, zaczepy do wyciągania samochodu z opresji, trochę lin pasów, później zderzaki itd i tak sobie możemy jeździć w miarę poznawania i wciągania się w tą zabawę ulepszamy samochód w to czego nam brakuje - to już w zależności jaki teren się lubi więc np. wyciągarka, wolniejsze przełożenia w mostach, reduktorze, klatka itd.. w ten sport można wrzucić naprawdę grube pieniądze.
kewin - 2012-08-17, 11:42
polecałbym kupic juz zmotanego co nie oznacza ze odrazu bedziesz mogł jezdzic zazwyczaj sa poniszczone lub maja cos zepsute :)
vsh - 2012-08-17, 18:40
1 rok 4 miesiące do przedostatniego postu ;-D z niezłych otchłani podnosisz temat ;-P
corny - 2012-08-17, 23:13
heh ale na liczniku +1
|
|