|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - Pomocy-Santana 2003 r z silnikiem 1.9D od Renault -
pitermaly - 2016-02-07, 10:27 Temat postu: Pomocy-Santana 2003 r z silnikiem 1.9D od Renault - Witam. Potrzebuje pomocy. Zakupiłem w Niemczech Samuraja Santanę, rok produkcji 2003, silnik 1.9D od Renault, silnik w Niemczech wymieniali na używany i nie chce coś palić. Patrzałem rozrząd wygląda ok. Co mi się rzuciło w oczy to brak paliwa które powinna dawać pompa na wtryski. Do pompy dochodzi paliwo, lecz za pompę nie wychodzi na wtryski nic. Dodam, że jest to pompa Lukasa. Bardzo proszę o pomoc.
Zawias - 2016-02-07, 10:32
Masz jakąś nieszczelność na przewodach paliwowych na moje oko.Jak podpompujesz ręczną pompką też nie zapalisz ?
SamNaSamZSam - 2016-02-07, 11:03
a nie masz tam jakiegoś zabezpieczenia a`la immobilajzer? jakiegoś kodu nie musisz podać na takim cyferblacie w kabinie? U mnie na pompie jest elektrozawór. Jak nie rozkoduję to nie puszcza paliwa na wtryski. Tyle, że ja mam silnik PSA ale wydaje mi się że to zabezpieczenie szło do wszystkich diesli. Jak wymieniali silnik może nie podpięli tego zabezpieczenia albo może urwali jakiś kabel itp.
tutaj masz schemat tego dziadostwa:
pitermaly - 2016-02-07, 12:01
jak pompuję tą ręczną pompką przed filtrem to paliwo dolatuje to pompy a tam jakby ją coś blokowało, ma immobilaizer przy stacyjce taki metalowy Bolczyk co po dotknięciu gaśnie, jeśli jego nie rozłączę mrugają cały czas świece żarowe
SamNaSamZSam - 2016-02-07, 12:16
napisz PW do kolegi Maciek111 http://samurai.org.pl/pri...ode=post&u=2216 miał taki silnik i przerabiał sterownik świec żarowych. Może też coś Ci powie o tym zabezpieczeniu chociaż nie wygląda na "fabryczne", ale może jednak w Renaultach takie montowali.
meenia - 2016-02-07, 14:05
SamNaSamZSam napisał/a: | napisz PW do kolegi Maciek111 http://samurai.org.pl/pri...ode=post&u=2216 miał taki silnik i przerabiał sterownik świec żarowych. Może też coś Ci powie o tym zabezpieczeniu chociaż nie wygląda na "fabryczne", ale może jednak w Renaultach takie montowali. |
Silnik renault i pomp lucasa wiec najprawdopodobnie ma zawor kodowy na pompie, dochodza do niego trzy przewody. Jak tak to pisz na priv to powiem jak to rozbroic.
maciek111 - 2016-02-08, 10:31
sprawdź jeszcze czy paliwo się nie cofa gdy podpompujesz i zostawisz. wygląda jakby coś nie tak było z immo, najlepiej je wywalić i sprawdzić
Aksag - 2016-02-09, 08:43
Ja tam bym się czepił tego zaworu na pompie, jak był wymieniony cały silnik a zawór nie został zmieniony to na pewno to.
pitermaly - 2016-02-10, 08:55 Temat postu: Może zamiana zaworów witam wszystkich. Będę patrzał ten zawór, bo to nie możliwe żeby nic nie szło paliwa. Chyba że pompa jest walnięta?
Ale spróbuje dzisiaj pozamieniać zawory.
SamNaSamZSam - 2016-02-10, 09:24 Temat postu: Re: Może zamiana zaworów
pitermaly napisał/a: | witam wszystkich. Będę patrzał ten zawór, bo to nie możliwe żeby nic nie szło paliwa. Chyba że pompa jest walnięta?
Ale spróbuje dzisiaj pozamieniać zawory. |
Zdaje się, że tak właśnie działa immo... dopiero jak "rozbroisz" to elektrozawór puszcza dalej paliwo. Zagadaj do Meeni, a jak będziesz grzebał zrób fotki pompy, elektrozawora i tego immo.
maciek111 - 2016-02-10, 13:17
najlepiej wypierdzielić tą gównianą pompę z nią są cały czas problemy...
pitermaly - 2016-02-10, 14:38
Wywalić tą i wstawić inną? jaką na linkę?
Kurde mam porobione zdjęcia pomy ale nie mogę coś zamieścić bo wychodzi mi komunikat że limit na wszystkie załączniki został przkeroczony i musze się skontaktować z administratorem :(
SamNaSamZSam - 2016-02-10, 15:20
pitermaly napisał/a: | Kurde mam porobione zdjęcia pomy ale nie mogę coś zamieścić bo wychodzi mi komunikat że limit na wszystkie załączniki został przkeroczony i musze się skontaktować z administratorem :( |
http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=2549 ja lubię imgur.com
maciek111 - 2016-02-10, 16:59
pitermaly napisał/a: | Wywalić tą i wstawić inną? jaką na linkę?
Kurde mam porobione zdjęcia pomy ale nie mogę coś zamieścić bo wychodzi mi komunikat że limit na wszystkie załączniki został przkeroczony i musze się skontaktować z administratorem :( |
tak na linkę zwyklą bez elektroniki jest trochę dłubania ale zapominasz potem co to jest pompa...
pitermaly - 2016-02-10, 22:18 Temat postu: i dalej lipa witam, przełożyłem od starej pompy całą elektronikę wraz z tym zaworem kodowym i lipa, kręci ale paliwa zero podaje nic, nawet kropli nie ma za pompą
Panowie pomóżcie bo mi już ręce opadają
Poniżej link do zdjęć starej pompy
http://imgur.com/a/bGuPV
SamNaSamZSam - 2016-02-10, 22:41
z Menią gadałeś jak rozbroić to immo?
Zawias - 2016-02-10, 22:46
Silnik został wymieniony z pompą i nowym komputerem ?
pitermaly - 2016-02-11, 15:16
witam, silnik został wymieniony najprawdopodobniej z pompą ale bez komputera. ?Jest to silnik od Renault, stary leży na pace bo Niemcowi dmuchnęło uszczelkę pod głowicą i chyba korzystnie było mu kupić silnik i wymienić. Jednak problem jest że kręci on ale nie daje nic paliwa z pompy
SamNaSamZSam - 2016-02-11, 17:36
zdarta płyta: rozbroiłeś immo?
pitermaly - 2016-02-11, 19:57 Temat postu: immo witam, nie rozbroiłem immo, nie wiem nawet gdzie ono jest na pompie?
SamNaSamZSam - 2016-02-11, 20:53 Temat postu: Re: immo
pitermaly napisał/a: | witam, nie rozbroiłem immo, nie wiem nawet gdzie ono jest na pompie? |
Próbowałeś rozmawiać z Meenią?
meenia napisał/a: |
Silnik renault i pomp lucasa wiec najprawdopodobnie ma zawor kodowy na pompie, dochodza do niego trzy przewody. Jak tak to pisz na priv to powiem jak to rozbroic. |
casuper - 2016-03-16, 21:55
Zapytam się z ciekawości...i jak poszło?
Mam takiego samego skubańca.
|
|