|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - Króciec na pompie
nadro - 2016-07-27, 10:18 Temat postu: Króciec na pompie Witam kolegów
Przypadkiem zauważyłem, że na pompie wtryskowej znajduje się króciec. Czy nie powinien się na nim znajdować jakiś wężyk? Jeśli tak to gdzie powinien znajdować się jego drugi koniec?
[ Dodano: 2016-07-27, 12:07 ]
Temat chyba rozwiązany. Dziękuję za niepomoc :)
Jakby ktoś miał ten problem (w co wątpię) to wężyk od grzybka musi byc połączony z króćcem wystającym z kolanka na dolocie - prawdopodobnie jest to przyczyna zamulenia silnika.
meenia - 2016-07-27, 19:04 Temat postu: Re: Króciec na pompie
nadro napisał/a: | Witam kolegów
Przypadkiem zauważyłem, że na pompie wtryskowej znajduje się króciec. Czy nie powinien się na nim znajdować jakiś wężyk? Jeśli tak to gdzie powinien znajdować się jego drugi koniec?
Obrazek
Obrazek
[ Dodano: 2016-07-27, 12:07 ]
Temat chyba rozwiązany. Dziękuję za niepomoc :)
Jakby ktoś miał ten problem (w co wątpię) to wężyk od grzybka musi byc połączony z króćcem wystającym z kolanka na dolocie - prawdopodobnie jest to przyczyna zamulenia silnika. |
To jest tzw boostpin, ma lac ropa jak turbo laduje, jest tam membrana i krzywka, taka mechaniczna 'mapa" paliwa w funkcji doladowania. Modyfikujac jego ksztalt i lekko podkrecajac turbo mozna osiagnac fajne efekty
bulimierz - 2016-07-27, 21:04 Temat postu: Re: Króciec na pompie
meenia napisał/a: | nadro napisał/a: | Witam kolegów
Przypadkiem zauważyłem, że na pompie wtryskowej znajduje się króciec. Czy nie powinien się na nim znajdować jakiś wężyk? Jeśli tak to gdzie powinien znajdować się jego drugi koniec?
Obrazek
Obrazek
[ Dodano: 2016-07-27, 12:07 ]
Temat chyba rozwiązany. Dziękuję za niepomoc :)
Jakby ktoś miał ten problem (w co wątpię) to wężyk od grzybka musi byc połączony z króćcem wystającym z kolanka na dolocie - prawdopodobnie jest to przyczyna zamulenia silnika. |
To jest tzw boostpin, ma lac ropa jak turbo laduje, jest tam membrana i krzywka, taka mechaniczna 'mapa" paliwa w funkcji doladowania. Modyfikujac jego ksztalt i lekko podkrecajac turbo mozna osiagnac fajne efekty |
Ino nie zapomnij dawki podnieść i obrotów zrzucić
Diesel musi dymić
nadro - 2016-07-28, 17:18
Właśnie za podkręcanie biorę się w poniedziałek. Teraz turbina pokazuje 0,5 bara a podobno można ja do 1 bara podkręcić oczywiście jednocześnie zwiększając dawkę paliwa. Samo założenie wężyka na ten króciec wystarczyło, żeby zrobić z niego wariata :)
bulimierz - 2016-07-28, 21:43
Tylko temperatury pilnuj, bo to TD jest, a one lubią się grzać od komór.
I coby makaronu z mostów wyciągać nie trzeba było
|
|