Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - Króciec na pompie

nadro - 2016-07-27, 10:18
Temat postu: Króciec na pompie
Witam kolegów :-)
Przypadkiem zauważyłem, że na pompie wtryskowej znajduje się króciec. Czy nie powinien się na nim znajdować jakiś wężyk? Jeśli tak to gdzie powinien znajdować się jego drugi koniec?




[ Dodano: 2016-07-27, 12:07 ]
Temat chyba rozwiązany. Dziękuję za niepomoc :)
Jakby ktoś miał ten problem (w co wątpię) to wężyk od grzybka musi byc połączony z króćcem wystającym z kolanka na dolocie - prawdopodobnie jest to przyczyna zamulenia silnika.

meenia - 2016-07-27, 19:04
Temat postu: Re: Króciec na pompie
nadro napisał/a:
Witam kolegów :-)
Przypadkiem zauważyłem, że na pompie wtryskowej znajduje się króciec. Czy nie powinien się na nim znajdować jakiś wężyk? Jeśli tak to gdzie powinien znajdować się jego drugi koniec?

Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2016-07-27, 12:07 ]
Temat chyba rozwiązany. Dziękuję za niepomoc :)
Jakby ktoś miał ten problem (w co wątpię) to wężyk od grzybka musi byc połączony z króćcem wystającym z kolanka na dolocie - prawdopodobnie jest to przyczyna zamulenia silnika.



To jest tzw boostpin, ma lac ropa jak turbo laduje, jest tam membrana i krzywka, taka mechaniczna 'mapa" paliwa w funkcji doladowania. Modyfikujac jego ksztalt i lekko podkrecajac turbo mozna osiagnac fajne efekty ssamurai

bulimierz - 2016-07-27, 21:04
Temat postu: Re: Króciec na pompie
meenia napisał/a:
nadro napisał/a:
Witam kolegów :-)
Przypadkiem zauważyłem, że na pompie wtryskowej znajduje się króciec. Czy nie powinien się na nim znajdować jakiś wężyk? Jeśli tak to gdzie powinien znajdować się jego drugi koniec?

Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2016-07-27, 12:07 ]
Temat chyba rozwiązany. Dziękuję za niepomoc :)
Jakby ktoś miał ten problem (w co wątpię) to wężyk od grzybka musi byc połączony z króćcem wystającym z kolanka na dolocie - prawdopodobnie jest to przyczyna zamulenia silnika.



To jest tzw boostpin, ma lac ropa jak turbo laduje, jest tam membrana i krzywka, taka mechaniczna 'mapa" paliwa w funkcji doladowania. Modyfikujac jego ksztalt i lekko podkrecajac turbo mozna osiagnac fajne efekty ssamurai

Ino nie zapomnij dawki podnieść i obrotów zrzucić :mrgreen:
Diesel musi dymić :mrgreen:

nadro - 2016-07-28, 17:18

Właśnie za podkręcanie biorę się w poniedziałek. Teraz turbina pokazuje 0,5 bara a podobno można ja do 1 bara podkręcić oczywiście jednocześnie zwiększając dawkę paliwa. Samo założenie wężyka na ten króciec wystarczyło, żeby zrobić z niego wariata :)
bulimierz - 2016-07-28, 21:43

Tylko temperatury pilnuj, bo to TD jest, a one lubią się grzać od komór.
I coby makaronu z mostów wyciągać nie trzeba było :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group