|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Zawieszenie, Mosty, Napędy, Blokady, Reduktory - patent na uszczelnienie korka spustowego reduktora?
kratek - 2016-09-21, 23:26 Temat postu: patent na uszczelnienie korka spustowego reduktora? Cześć, czy ma ktoś patent na uszczelnienie korka spustowego reduktora bo jest wilgotny? czy kupić nowy? chyba tylko aso?
SamNaSamZSam - 2016-09-22, 06:53
ja bym spróbował najbardziej skrajne gwinty, czyli te co nie wkręcasz do redu obwinąć taśmą teflonową, tylko z głową żeby nie pakować tej taśmy do środka reduktora. Jakieś silikony czy dirka też chyba można, ale będzie trudniej odkręcić korek w przyszłości.
Hałas - 2016-09-22, 08:27
w zadnym wypadku nie kleic niczym!
Jak juz to teflon! W którym miejscu go nawiniesz to w zasadzie bez znaczenia.
kratek - 2016-09-22, 18:56
Też mi przyszedł na myśl teflon...
Taka sama sytuacja z korkiem na skrzyni biegów, ale tym wyżej z tyłu skrzyni, widać już ślady jakiegoś silikonu, i podejrzewam że ktoś chciał przedobrzyć i spieprzył sprawe...
bulimierz - 2016-09-22, 19:40
Panowie, gwint na korku jest gwintem stożkowym, to do czorta jaki teflon??
Dokręcić mocniej, zmyć zmywaczem i obejrzeć za parę dni.
Oczywiście tylko w sytuacji w której rzeczony gwint jeszcze istnieje, bo na ewentualność typu "siła bez rozumu" pozostaje już tylko wstawienie nowego gwintu.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-09-23, 13:51 ]
Sprawdzone Koledzy?
Hałas - 2016-09-23, 18:17
bulimierz napisał/a: | Panowie, gwint na korku jest gwintem stożkowym, to do czorta jaki teflon??
Dokręcić mocniej, zmyć zmywaczem i obejrzeć za parę dni.
Oczywiście tylko w sytuacji w której rzeczony gwint jeszcze istnieje, bo na ewentualność typu "siła bez rozumu" pozostaje już tylko wstawienie nowego gwintu.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-09-23, 13:51 ]
Sprawdzone Koledzy? |
Ocywiście zakładałem ze próby dociągnięcia nic nie dały, gwint nie pierwszej młodości, a wspawanie nowego bądź co bądź trwa chwile dłuzej niz próba uszczelnienia go prowizorką
czuperek - 2016-09-23, 20:14
zaspawać - zapomnieć o problemie - jeździć
bulimierz - 2016-09-24, 09:01
czuperek napisał/a: | zaspawać - zapomnieć o problemie - jeździć |
Po co, wywalić reduktor, wrzucic dluzszy wal i git.
[ Dodano: 2016-09-24, 09:03 ]
Hałas napisał/a: | bulimierz napisał/a: | Panowie, gwint na korku jest gwintem stożkowym, to do czorta jaki teflon??
Dokręcić mocniej, zmyć zmywaczem i obejrzeć za parę dni.
Oczywiście tylko w sytuacji w której rzeczony gwint jeszcze istnieje, bo na ewentualność typu "siła bez rozumu" pozostaje już tylko wstawienie nowego gwintu.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-09-23, 13:51 ]
Sprawdzone Koledzy? |
Ocywiście zakładałem ze próby dociągnięcia nic nie dały, gwint nie pierwszej młodości, a wspawanie nowego bądź co bądź trwa chwile dłuzej niz próba uszczelnienia go prowizorką |
Oczywiście
Hałas - 2016-09-25, 08:20
Nie spamuj tylko otworz lepiej maila i wyslij to co miales wyslac:mrgreen:
Dr Frank - 2016-09-26, 09:43
mi ciekło, założyłem w sobote nową podkładke miedzianą i już nie cieknie
kratek - 2016-09-26, 15:39
Dr Frank ale jak jak ona jest bez podkładki? taka śruba z kwadratem 10x10 wklęsłym
bulimierz - 2016-09-26, 19:09
[quote="kratek"]Dr Frank ale jak jak ona jest bez podkładki? taka śruba z kwadratem 10x10 wklęsłym[/quote
Nijak, albo ktoś wykonał nowy gwint w obudowie, albo druciarstwo poprzednika.
gajowy - 2016-09-26, 19:51
Ja u siebie w reduktorze i skrzyni biegów mam korki na klucz bodajże 24 a nie jak w mostach na kwadrat. Może to zależy od rocznika albo fabryki?
Dr Frank - 2016-09-27, 08:23
ja też mam na klucz, wygląda na fabryke, ale pewien nie jestem.
bulimierz - 2016-09-27, 11:08
Dr. Frankenstein;)
Bo ktos to przerobil, objechany kwadrat w korku, a wiec migomat i ogien...
Dr Frank - 2016-09-27, 11:37
prawie rozgryzłeś mój nick.. jestem niepocieszony jednak ŚP Dr Stein to osobna persona była
Zawias - 2016-09-27, 11:40
w niektórych reduktorach korki były na klucz.
bulimierz - 2016-09-27, 14:45
I wtedy podkladka ok... mimo wszystko nigdy nie spotkalem takiego reduktora... dzieki za informacje Weteranie;))
|
|