|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Zawieszenie, Mosty, Napędy, Blokady, Reduktory - Mam pewien pomysł na oszukanie mechanizmu różnicowego.
Prokus - 2011-06-27, 21:44 Temat postu: Mam pewien pomysł na oszukanie mechanizmu różnicowego. Siemka mam pewien pomysł którym chce sie z wami podzielić. Otóż ostatnio zawiesiłem sie (poraz kolejny) i jak to bywa z mechanizmem różnicowym kreciło z tyłu to koło które wisiało w powietrzu. wpadłem na pomysł zeby zrobić dwie wajchy od hamulca recznego. osobono na kazde koło z tyłu. wtedy mozna by ręcznym zblokować koło wiszące w powietrzu i powinno zacząć wyciągać to drugie. w teorii takie rozwiązanie mogłoby działać. ciekawe jak w by to wyszło w życiu. co o tym myslicie?
tytus - 2011-06-27, 22:34
już ktoś o tym pisał na tym (?) forum, trzeba poszukać
punix - 2011-06-27, 22:38
http://www.4x4suzukisamur....php?topic=58.0
Tutaj jest coś o tym
zygizz - 2011-06-27, 23:06
tez myslalem o takim recznym, no ale w moim SJ jest reczny pojedynczy na wale, a to znacznie utrudnia a prawie eliminuje takie cus.
Co sadzicie o zaspawaniu na stale roznicowki?
tytus - 2011-06-27, 23:42
jak nie jeździsz po czarnym to powinno być ok, pogadaj z radexem, on ma zaspawany dyfer
grzech154 - 2011-07-03, 19:33
ja mam zaspawany, w terenie wiadoma sprawa nie trzeba wiele chwalić... asfaltu unikam, ale da się jeździć, trzeba tylko o tym pamiętać tj. wolno na zakrętach jak największym łukiem.ogólnie nie żałuje, ale samurai już tylko w teren
Myszon - 2011-07-04, 18:55
Rozwiązanie już znane i od dawna stosowane ale szczerze mówiąc to lepiej jednak 1530 zastosować albo coś w stulu LSD do dyfrów.
Fed-ex - 2011-07-05, 12:07
Witajcie, a co sądzicie o takim rozwiązaniu:
Spawamy przedni mechanizm różnicowy i w terenie jeździmy z zablokowanym a na czarnym rozpinamy sprzęgiełka przednich piat i nie mamy połączenia z mechanizmem.
Ma ktoś z Was blokadę przodu lub zaspawany przedni mechanizm, jeśli tak to proszę o opinię jak się z tym jeździ.
Pozdrawiam
tytus - 2011-07-05, 13:07
Słyszałem opinie że jak masz blokadę z przodu to bez wspomagania nie da się jeździć
punix - 2011-07-05, 14:29
Dodatkowo przód jest słabszy niż tył, z zaspawanym dyfrem raczej nie wróże zbyt długiego życia półosiom
Didymos - 2011-07-05, 14:57
Z zaspawanym przodem będziesz miał problemy z jakąkolwiek sterownością, nawet w terenie.
Myszon - 2011-07-05, 19:57
j/w - ten numer nie przejdzie, natomiast widziałem auta ze sprzęgiełkami na tylnej osi z zaspawanym dyfrem - to już bardziej do mnie przemawia.
|
|