|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Zawieszenie, Mosty, Napêdy, Blokady, Reduktory - Zwolnione prze³o¿enia z³o¿one z reduktora 1.0 i 1.3
Czeszej_271 - 2017-03-12, 16:27 Temat postu: Zwolnione prze³o¿enia z³o¿one z reduktora 1.0 i 1.3 Witam.
Mam dwa reduktory od 1.0 i ze trzy od 1.3 w czê¶ciach.
Gdzie¶ s³ysza³em ¿e z reduktora od 1.0 i 1.3 mo¿na z³o¿yæ jeden ze zwolnionymi prze³o¿eniami. Orientuje sie mo¿e ktos jak to sie robi?
Pozdrawiam
Zawias - 2017-03-12, 16:46
Slavok.
Starscream - 2017-03-12, 18:18
No mo¿na ale efekt bywa ró¿ny. Ja mia³em takie cu¶ i ju¿ bym siê nie skusi³.
SamNaSamZSam - 2017-03-12, 18:21
a jaki masz ten litrówkowy? S³avek chyba sk³ada tylko ze "starego typu" litrówek. Stachura zna kogo¶ co modzi niezale¿nie od rodzaju litrówkowego.
A tutaj masz lekturê do poduszki zebran± w³a¶nie przez S³awka: http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=1917
meenia - 2017-03-12, 19:48
SamNaSamZSam napisa³/a: | a jaki masz ten litrówkowy? S³avek chyba sk³ada tylko ze "starego typu" litrówek. Stachura zna kogo¶ co modzi niezale¿nie od rodzaju litrówkowego.
A tutaj masz lekturê do poduszki zebran± w³a¶nie przez S³awka: http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=1917 |
Stary typ na zwyklych lozyskach sie wlasnie nie nadaje, nadaje sie ten nowszy na igielkach
Zawias - 2017-03-12, 20:01
O to,to.
Czeszej_271 - 2017-03-12, 21:53
Jutro muszê sprawdziæ czy mam stary czy nowy typ.
Tych od 1.0 reduktorów jeszcze nawet nie rozbiera³em wiec nie wiem jak one w ¶rodku wygl±daj±.
Chcia³bym sam sobie przerobiæ ten reduktor tylko fajnie by by³o jak by mi ktos powiedzia³ co i jak ¿ebym czego¶ nie popsu³ Jak by móg³ kto¶ co¶ doradziæ jak to siê przerabia to by³ bym bardzo wdziêczny
meenia - 2017-03-13, 09:19
Czeszej_271 napisa³/a: | Jutro muszê sprawdziæ czy mam stary czy nowy typ.
Tych od 1.0 reduktorów jeszcze nawet nie rozbiera³em wiec nie wiem jak one w ¶rodku wygl±daj±.
Chcia³bym sam sobie przerobiæ ten reduktor tylko fajnie by by³o jak by mi ktos powiedzia³ co i jak ¿ebym czego¶ nie popsu³ Jak by móg³ kto¶ co¶ doradziæ jak to siê przerabia to by³ bym bardzo wdziêczny |
Obawiam sie ze nikt Ci tego na tacy nie poda, na tym sie zarabia wiec sam wiesz... jest multum tematow z usa, lacznie z recepta co i jak ale ostrzegam ze pomimo latwosci calej przerobki, mozliwosci spieprzenia gratow sa nieograniczone najprawdopodobniej bedzie krzywo, na pewno bedzie jeczec jak potepieniec, mozliwe ze nie wybuchnie
Czeszej_271 - 2017-03-13, 10:12
No w sumie racja. Sami prowadzimy warsztat, blacharnie i lakiernie wiec sam bym nie powiedzia³ przypadkowej osobie jak to sie robi gdybym widzia³ jak.
Ja tam sie uczê jeszcze. Pasjonuje sie tym ale w razie co to mechanik mi pomo¿e.
Bedziemy musieli sobie jako¶ poradziæ
Starscream - 2017-03-13, 10:42
Tego bez zaplecza nieogarniesz bo trzeba "zespawaæ " dwie zêbatki ze sob± litrow± i 1.3. Najlepiej zrobiæ to na czop. Tak ¿e w gara¿u nie bardzo. Ja to kupi³em gotowe potem mi to znajomy przerabia³. W koñcu i tak wy³o. Wkurw.... Sprzeda³em wszystko i kupi³em nówki TG
Czeszej_271 - 2017-03-13, 12:33
Gada³em z go¶ciem który to robi od nas z okolic i mówi³ ¿e jak co¶ to mi za grosze zrobi jak bym nie da³ rady
Starscream - 2017-03-13, 18:11
Bez tokarki tego raczej nie zrobisz. Mnie to znajomypodtoczy³ zrobi³ czopy potem zespawa³ i wywa¿y³.
Czeszej_271 - 2017-03-13, 19:23
Tokarkê mam. Mamy warsztat wiec wszystko mamy
Starscream - 2017-03-13, 19:32
A to ogarniesz bez pierd... bo robota z reduktorem to dziecinada. Te¿ na pocz±tku my¶la³em ¿e cuda na kiju a to jak skrzynia z jawy. Prereklamowane
Czeszej_271 - 2017-03-13, 20:14
Heh pewnie tak
My¶le ¿e w przysz³ym tygodniu sie za to wezmê
bulimierz - 2017-03-13, 20:29
Jak chcesz wolno, to dual transfer case na youtubie i ogieñ
Wysiadasz z jad±cego auta, idziesz w krzaki siê odlac, wracasz i wsiadasz 0.3 m dalej;-)
Czeszej_271 - 2017-03-14, 06:43
Hahahah mo¿na i tak
loony - 2017-05-17, 21:27
Jakby¶ potrzebowa³ info jak to zrobiæ, to poni¿szy link mo¿e byæ pomocy (w obcym jêzyku, ale obrazki te¿ s±)
http://suzuki88.mforos.co...arcar=reductora
slavok - 2017-05-18, 11:05
Polecam tylko "2/ Opcion:"
na 40 zrobionych kompletów z winy wykoonawcy rozlecia³ siê tylko jeden, po³±czenie by³o zbyt lu¼ne i zêbatka zjecha³a. tak to ca³a reszta wybuchów albo zosta³a zajechana przez jakie¶ wielkie ko³a i silniki albo przez pêkniêt± obudowê.
DU¯Y - 2017-05-25, 19:59
ja te¿ polecam 2g± opcjê. Wa¿ne, ¿eby wytaczaæ du¿e ko³o na wa³eczkach, inaczej ciê¿ko uzyskaæ wspó³osiowo¶æ. Pasowanie na S i 3-4 robaki na kleju do ³o¿ysk. Spokojnie mo¿na zmie¶ciæ siê w 2 setkach przy rozs±dnej robocie.
Adam.¯ - 2017-06-26, 23:22
meenia napisa³/a: | SamNaSamZSam napisa³/a: | a jaki masz ten litrówkowy? S³avek chyba sk³ada tylko ze "starego typu" litrówek. Stachura zna kogo¶ co modzi niezale¿nie od rodzaju litrówkowego.
A tutaj masz lekturê do poduszki zebran± w³a¶nie przez S³awka: http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=1917 |
Stary typ na zwyklych lozyskach sie wlasnie nie nadaje, nadaje sie ten nowszy na igielkach |
nie prawd± jest to co rzeczesz.
Robili¶my jedn± sztukê na kulkowych
|
|