|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - Nie wkręcić się na obroty silnik Vitara 1.6 16v
kordan18 - 2017-03-17, 20:17 Temat postu: Nie wkręcić się na obroty silnik Vitara 1.6 16v Witam mam problem odnośnie silnika Vitary 1.6 16V nie chce się wkręcić na obroty po delikatnym dodawaniu gazu wkręcić się max 4tys. obr. Po zmianie silnika odrazu ma takie objawy i założona pompki paliwa zewn. Min.2bary max 3 bary.
yenko - 2017-03-17, 21:07
ja bym powiedział że pompka może być słaba, chodzą słuchy że 3 bary to za mało nawet dla silnika 1.3.
meenia - 2017-03-17, 21:20
yenko napisał/a: | ja bym powiedział że pompka może być słaba, chodzą słuchy że 3 bary to za mało nawet dla silnika 1.3. |
Stabilne 3 bary wystarcza, ale 90% pompek z chrl nie da rady ich dostarczyc
DUŻY - 2017-03-17, 22:17
walbro fga i paliwa nie zabraknie
Tanie rozwiązanie to ten niebieski chińczyk w wersji 5bar (tyle to pewnie dobija bez przepływu ), ale do 1.6 starcza.
kordan18 - 2017-03-19, 20:05
To jaka pompke proponujecie? Bo ja mam założona ta uniwersalna taka jak od omega czy Vectry.cisnieni3 mi się wydaje że jest dobre bo palcem nie idzie przytrzymać wężyka. Ale za to słychać strasznie jak paliwo wraca powrotem
yenko - 2017-03-19, 20:37
ja mam 4 bary założoną bo taką mi kazał klarens wsadzić i działa ok przy silniku 1.3
DUŻY - 2017-03-19, 21:54
Budżetowo to kupisz klona bosha 044 np. http://allegro.pl/pompa-p...6067801145.html , ale to jest chińczyk i trzeba trafić. Aukcja randomowa nie znam sprzedającego.
kordan18 - 2017-03-20, 15:08
Zamówiłem dziś z magneti marelli od 3.6 do 6 to raczej już powinno ogarnąć, jak uważacie?
meenia - 2017-03-20, 20:51
kordan18 napisał/a: | Zamówiłem dziś z magneti marelli od 3.6 do 6 to raczej już powinno ogarnąć, jak uważacie? |
Nie tylko pompa jest odpowiedzialna za cisneinei paliwa, zostaje jeszcze regulator i przewod zasilajacy, jak bedzie na nim jakies przewezenie to kawitacja zrobi swoje i stabilnego cisnienia nie bedzie
kordan18 - 2017-03-20, 21:54
Co do tego to powinno być raczej dobrze, bo w vitce silnik bez problemu działał wcześniej.a od zbiornika do silnika brak jakich kolwoek zwężen.jutro będę miał druga pompke to się okaże.
sub - 2017-03-20, 23:39
to raczej nie pompka paliwa ja mam zalozoną 1 bar i wkreca się na obroty normalnie do odcinki
ale jest problem z niskich obrotów trochę podszarpuje przy ruszaniu ale jak się przekroczy 2-3 tys obrotów jest ok dziwne
meenia - a co ma przewężenie do ciśnienia- przecież przekrój się nie zmienia tzn okrag czy elipsa -ciśnienie będzie jednakowe
czyba ze przewod się naprawdę mocno gdzies zdusił
meenia - 2017-03-21, 11:12
sub napisał/a: | to raczej nie pompka paliwa ja mam zalozoną 1 bar i wkreca się na obroty normalnie do odcinki
ale jest problem z niskich obrotów trochę podszarpuje przy ruszaniu ale jak się przekroczy 2-3 tys obrotów jest ok dziwne
meenia - a co ma przewężenie do ciśnienia- przecież przekrój się nie zmienia tzn okrag czy elipsa -ciśnienie będzie jednakowe
czyba ze przewod się naprawdę mocno gdzies zdusił |
Kawitacja, temat do poczytania. Mialem takie rs4 pompa walbro 255, zmieniana 3 razy, a winne szarpania byly piekne aluminiowe oksydowane zlaczki z alledrogo
kordan18 - 2017-03-21, 20:48
Zmieniłem pompę i nic nie pomogło.od czego są te przekaźniki pod tapicerka,bo jeden powinien się załączyć i za chwilę wyłączyć i podczas odpalenia znowu się włączyć a siedzi cicho jeden z kabli idzie do aparatu zapłonowego jeden to masa następny idzie do sterownika i jeden do wtyczki ale nie mam jej podłączone i nie wiem czy czegoś nie brakuje.
DUŻY - 2017-03-21, 21:24
interesuje cię ten z różowymi kablami - pompa paliwa. Ale jakby nie załączył to byś silnika pracującego nie słyszał
4piny, 2 z nich to wejście i wyjście (styk NO) są to różowe kable. Do testów możesz zmostkować - załączysz pompę na stałe, ale w żadnym wypadku tak nie jeździ - ze względów bezpieczeństwa!
meenia - 2017-03-21, 22:00
kordan18 napisał/a: | Zmieniłem pompę i nic nie pomogło.od czego są te przekaźniki pod tapicerka,bo jeden powinien się załączyć i za chwilę wyłączyć i podczas odpalenia znowu się włączyć a siedzi cicho jeden z kabli idzie do aparatu zapłonowego jeden to masa następny idzie do sterownika i jeden do wtyczki ale nie mam jej podłączone i nie wiem czy czegoś nie brakuje. |
mnie ten opis noise surpresorem zalatuje, ale bez foty i pokazania palcem to raczej nie zgadniemy
kordan18 - 2017-03-21, 22:33
Jutro zrobię fotki i podeślę
[ Dodano: 2017-03-22, 11:34 ]
I z tego różowego przewodu nie ma sterowania na przekaźnik ten pierwszy z lewej strony nie dziala a z niego idzie przewod do aparatu ten na samym dole. On powinien niby sie właczyc i wyłączyć podczas zapłonu a gdy sie odpala sie załączyc z powrotem a nie ma reakcji.Jest taki efekt jak by zapłon sie nie przestawiał.
[ Dodano: 2017-03-22, 11:38 ]
http://imageshack.com/a/img922/5908/et29xz.jpg
http://imageshack.com/a/img922/8058/G7BP2H.jpg
http://imageshack.com/a/img922/6747/YbT7QS.jpg
http://imageshack.com/a/img924/1624/WlT7CJ.jpg
[ Dodano: 2017-03-22, 11:53 ]
A nr sterownika to 33920-71EE0 może ma ktos na chendel.
[ Dodano: 2017-04-21, 12:23 ]
A co to jesst to noise surpresor??
|
|