|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Pomoc techniczno-warsztatowa - suzuki samurai 1.3 B kręci nie odpala na popych odpala
piottrr - 2017-10-19, 21:27 Temat postu: suzuki samurai 1.3 B kręci nie odpala na popych odpala witam wszyskich mam problem z suzuki samurai 1.3 benzyna rozrusznik kręci a samoochód nie odpala iskry nie widać ale na popych samochód odppala może ktoś wie gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć cewka zapłonowa wymieniona na nową ,przewody i świece wymienione i przejechane na nich ok 3000 km
SamNaSamZSam - 2017-10-19, 21:31
a rozrusznik kręci kołem zamachowym? :D
próbowałeś palić na samostarcie jakimś?
piottrr - 2017-10-19, 21:35
kręci jest nowy akumulator i rozrusnik też jest dobry
[ Dodano: 2017-10-19, 21:41 ]
na samostart go nie sprawdzałem ale nie widać iskry jak kręce rozrusznikiem to jest dziwne jakby był tam zbyt mały prąd bo na popych zapala a akumulator wtedy nie odaje swojej mocy i może wtedy wytważa większą iskre i samochód zapala ale jak to sprawdzić jaka jest tego przyczyna
kostuch - 2017-10-20, 01:33
piottrr napisał/a: | jaka jest tego przyczyna |
Zapewne jest w szoku, że w XXI wieku interpunkcja i ortografia stały się zbędne...
http://fakty.interia.pl/a...dce,nId,2454013
piottrr - 2017-10-20, 09:43
w szoku jestem że ludzie uwielbiają ranić inych ale nie wielu pomaga
acze - 2017-10-20, 10:25
piottrr napisał/a: | w szoku jestem że ludzie uwielbiają ranić inych ale nie wielu pomaga |
"Nie" z liczebnikami piszemy osobno, czyli znasz regułę, ale "niewiele/niewielu" to wyjątek.
Poza tym - chciałeś napisać "innych", czy "onych"? Bo to zmienia znaczenie, a "o" i "i" są blisko na klawiaturze, może się pomylić.
Nie ma za co.
Do jakiej wartości spada napięcie na akumulatorze przy kręceniu? Tzn. podczas odpalania druga osoba mierzy i sprawdza do jakiej wartości spada *podczas* kręcenia.
Czy wyprzedzenie zapłonu działa ok?
Czy po odpaleniu na pych wszystko już jest ok i jedzie normalnie?
piottrr - 2017-10-21, 00:18
przewód masowy od akumulatora do karoseri był urwanywięc go naprawiłem ,zapaliłem go na samostart ale pali teraz tylko na gazie po około 2-3 minut obroty ok 4000-silnik dławi i gaśnie i już nie odpali nie podaje gazu a parownik jest oszroniony i wyglonda to tak jakby nie był ogrzewany przez płyn i zamarza gas .Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić, być może parownik do wymiany ,przewód z płynem do parownika delikatnie ciepły , nie przepływa płyn przez parownik, tak to wyglonda a temperatura silnika i cieczy ok 40 stopni, dużo większa. Prubowałem tak dwa razy po przerwie ok 3 godzin i za każdym razem silnik gaśnie po 3 minutach z oszronionym parownikiem może mi ktoś doradzić co dalej zrobić
Zawias - 2017-10-21, 12:49
Może termostat dał ciała ? zdejmij korek z chłodnicy i zobacz,czy z płynem coś się dzieje .
|
|