|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - Spada z obrotow po.wcisnieciu wciśnięciu gazu.
jeman85 - 2018-01-19, 20:27 Temat postu: Spada z obrotow po.wcisnieciu wciśnięciu gazu. Koledzy problem w samuraju 91 rok 51 KW
Po mocnym wciśnięciu gazu silnik zachowuje się jakby mu odcielo paliwo po czym po sekundzie wkręcac się normalnie. Jak odpiolem czujnik temperatury płynu bylo ok ale bardzo słabo palił. Wymieniłem czujnik dalej to samo zamula po wciśnięciu gazu. Trochę kłopotliwe odpalać na podpiętym wychodzić odpisać i jechać. Pomocy yyy
SamNaSamZSam - 2018-01-19, 21:18
wtrysk czy gaźnik?
Starscream - 2018-01-20, 21:55
odpina czujniki --to wtrysk
Sloma1988 - 2018-01-22, 20:04
mam to samo u siebie niestety Kolego...
Radek1977 - 2018-02-26, 21:10
ktos cos ? bo i u mnie taka przypadlosc .......
kostuch - 2018-02-27, 11:02
Mam wniosek, żeby każdy kto zgłasza taki problem, napisał jakie ma ciśnienie paliwa.
Wiem że nie każdy ma w szafie manometr do benzyny i ma ochotę rozkręcać układ paliwowy, ale to jest powodem większości problemów. W manualu zresztą większość ścieżek diagnostycznych zaczyna się od tego właśnie kroku.
Chyba ludzie zaczęli się przyzwyczajać do rozwiązań typu: wgraj nowy sterownik, a jak zacznie startować, to wciśnij dwa razy enter
Junior - 2018-02-27, 22:41
Kostuch masz rację też kiedyś miałem taką przypadłość. Po odpaleniu chodził normalnie a po dodaniu gazu albo przerywał albo dławiło silnik... Diagnoza - pompa paliwa, chodziła ale dawała za mało ciśnienia.
Starscream - 2018-02-28, 10:01
Lepiej niech każdy napisze jaki silnik:) bedzie łatwiej bo jak gaznik to połowa przypadłości tkwi w nim
kurt_ - 2018-02-28, 10:22
Z opisu Radek 1,3i czy wtrysk, Słoma wiem że wtrysk... kolega z góry też ma czujniki :)
paziak - 2018-04-01, 20:17
Witajcie mam podobnie a teraz nawet gorzej 1.3 wtrysk wymieniałem już kilka pomp paliwa i tutaj raczej jest dobrze bo palcem ciśnienia nie utrzymam,
po odkręceniu końcówki wtrysku i przekręceniu zapłonu paliwo ledwie co się sączy ..... jutro spróbuję wymienić regulator ciśnienia paliwa jednak do tego czasu może ktoś coś podpowie gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny ?
Trąbka - 2018-04-02, 00:24
Miałem podobne objawy i okazało się że miałem źle ustawiony zapłon
paziak - 2018-04-02, 00:37
Zapłon raczej dobrze bo palił do tej pory "na dotyk" i nadal pali jak nacieknie benzyny
Trąbka - 2018-04-02, 05:56
Mi też palił dobrze nawet lepiej niż po ustawieniu !
paziak - 2018-04-03, 23:18
Syf w baku powodował przycinanie się wtryskiwacza co doprowadziło do ograniczenia ruchów "iglicy" a ostatecznie jego zablokowania. Po wymianie wtryskiwacza i podaniu paliwa z tymczasowego zbiornika wszystko hula aż miło. Teraz czyszczenie całego układu i jedziemy topić:)
|
|