Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Układ kierowniczy - Układ Hamulcowy - problem ze szczenkami

dreszczowiec - 2018-01-20, 16:30
Temat postu: problem ze szczenkami
Witam jestem tutaj nowy i jeszcze nie wiem co i gdzie tutaj kupiłem samuraia i jak się okazało się że bębny są puste w środku :( zakupiłem już cylinderki i szukam szczenek 220 x 40 z tą łyżką czy jak to się nazywa co zahacza się linkę. Wszystkie jakie znalazłem są bez tej dźwigni czy łyżki :/ i zwracam się do Was z prośbą o pomoc gdzie mogę coś takiego znaleźć
SamNaSamZSam - 2018-01-20, 16:44

gdybyś szukał szczęk to poleciłbym ten sklep na przykład: https://suzuki-czesci.pl/pl/c/Szczeka-hamulcowa/474 ale gdzie kupić "szczenki" to niestety nie mam pomysłu :/
Starscream - 2018-01-21, 12:11

zmierz pierwsze bębny bo są dwa rodzaje to po pierwsze potem sprawdź tarcze kotwiczne bo tez są różne i dopiero kup szczęki, + cylinderki + samoregulatory.
Gdybym mia ł takie braki przerabiał bym na tarcze bo cenowo to ci podobnie wyjdzie to taka moja rada

kurt_ - 2018-01-21, 19:07

Dreszczowiec jak chcesz to te "łyżki" będę miał (na 99% chyba, że na złom już poszły, oddam za piwko:) Albo za zwrot kosztów wysyłki ;)
Ale... może lepiej tarcze?
Jak chcesz to mam też jakieś szczęki (szczenk nie mam), i inne szpeje pozostałe po wypierdzieleniu bębnów...

dwis212w - 2018-01-25, 21:52

a ja podepnę się pod temat, mam zamiar przenieść ręczny na wał i te regulatory w bębnach wywalić , czy to będzie normalnie hamować ?
kurt_ - 2018-01-25, 21:58

Z tego co chłopaki pisali, to ręczny na wale nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem... bo przy dobrych wiatrach można z nim zaciągniętym jechać;)
SamNaSamZSam - 2018-01-25, 22:23

dwis212w napisał/a:
a ja podepnę się pod temat, mam zamiar przenieść ręczny na wał i te regulatory w bębnach wywalić , czy to będzie normalnie hamować ?


Ale co konkretnie będzie normalnie hamować? Jak zrobisz dobrze ręczny na wale to on będzie normalnie hamował. Ale jak wywalisz rozpieraki z tył to zdupczysz podstawowy hamulec hydrauliczny. Wróżę, że gej będzie wpadał w podłogę a skuteczność hamowania znikoma.

Jak już takie zabiegi planujesz to swapnij się na tarcze.

Didymos - 2018-01-26, 08:45

Ręczny na wale to bardzo dobry patent.
Dla odmiany wywalenie samoregulatorów z bębnów, to patent bardzo zły :mrgreen:
Samoregulatory, przynajmniej w teorii, zapewniają właściwy luz między szczękami, a bębnem.
Całkiem bez regulacji będzie lipa, musiałbyś to rozwiązać w inny sposób, np. ręcznymi regulatorami z sj410, a najlepiej załóż na tył tarcze i zapomnij o problemach z bębnami.

kurt_ - 2018-01-26, 08:48

Didymos, chyba kostuch pisał,że jak zapomnisz puścić ręczny na wale to można na nim jechać zaciągniętym...
Didymos - 2018-01-26, 08:53

Tak samo jak na każdym :mrgreen:
Mam ręczny na wale i wierz mi, że niełatwo go przełamać silnikiem, o jeździe nie wspominając.
Miałem też takowy w partolu i jak mi się zablokowała linka, to musiałem użyć reduktora, żeby ruszyć z górki.

kurt_ - 2018-01-26, 08:58

No znam takie że nie ruszysz na zaciągniętym;) Ale nie róbmy śmietnika koledze...
dwis212w - 2018-01-26, 11:24

Dziękuje za pomoc , narazie zostaje przy bębnach

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group