|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Pomoc techniczno-warsztatowa - podciśnienia samurai
krzychlew - 2018-03-14, 22:31 Temat postu: podciśnienia samurai Witam posiadam samuraia 1.3 1989 na oryginalnym gaźniku aisan i poszukuje schematów lub zdjęć podłączenia podciśnień do gaźnika.
Gaźnik po remoncie a wolne obroty wysokie i nierównomierne czy ktoś rozwiązał ten problem?
Z góry dziękuje za informację
kurt_ - 2018-03-14, 22:34
Przywitaj się ładnie w odpowiednim temacie:)
SamNaSamZSam - 2018-03-14, 22:39
masz manual? akurat gaźnik Aisina chyba jest całkiem przystępnie opisany
a co na brak wolnych obrotów regenerator gaźnika?
Starscream - 2018-03-17, 14:07
oryginalny gaznik, po remoncie a obroty wysokie
Sloma1988 - 2018-04-13, 15:31
szanowni Państwo tak jak pisałem proszę o pomoc z podlaczenie vacuum, ponizej link do filmiku ktory nagralem jak to u mnie wyglada:)
.
https://youtu.be/tBsAkP-Krk0
kurt_ - 2018-04-13, 21:27
to od mitsubishi to jest pressure sensor;)
Sloma1988 - 2018-04-13, 21:35
W manualu on taki duzy na obrazku:-) zostaje pytanie.dlaczego mitsubishi?
kurt_ - 2018-04-13, 21:38
Bo nie Denso... :D
Nie przejmuj się Mitsu teź je robi.
Sloma1988 - 2018-04-13, 21:40
Ja wiem ze nie masz 1.3 ale Ty mi mow czy wszystko dobrze podlaczone:-) bo skoro mowisz o czujniku cisnienia to obejrzales do konca
kurt_ - 2018-04-13, 21:41
Nie wiem czy dobrze, mam swifta 1.6 akurat czujnik poznałem;P
Porównywałeś z manualem?
Sloma1988 - 2018-04-13, 21:45
wedlug manualu niby ok. tylko ze u mnie nie ma EGR, nie ma filtra oparow paliwa. manual np jednoznacznie nie pokazuje ze ten moj trojnik ma byc na koncu zaslepiony, nie wiem czy powrot mam dobrze. czy jest gdzies moze jeszcze pominieta przeze mnie rurka? czy mam cos zaslepic? czy mam cos jeszcze podlaczyc? czegos brakuje etc?
kurt_ - 2018-04-13, 21:52
A masz jakieś problemy?:)
Sloma1988 - 2018-04-13, 21:53
owszem:) kregoslup, kolana... a jezeli pytasz o samuraia to po gwaltownym wcisnieciu gazu dusi silnik. delikatnie dodajac jest ok. chce wyeliminować podcisnienia i inne rzeczy pod maska zanim zaczne wymieniac pompe
[ Dodano: 2018-04-13, 22:08 ]
https://youtu.be/tBsAkP-Krk0
Junior - 2018-04-13, 22:29
Kurde jutro dopiero koło 17 będę się widział z samim to zobaczę
Sloma1988 - 2018-04-13, 22:31
Nie ma problemu, i tak jestem wdzieczny za checi:-)
Didymos - 2018-04-13, 23:23
Na oko wszystko podłączone poprawnie.
Ułamany filterek na elektrozaworze "otwieracza" przepustnicy, nie powinien mieć żadnego wpływu na działanie tegoż, poza tym, ze łatwiej dostanie się tam syf.
Trójnik od isc powinien być z jednej strony zaślepiony.
Wężyk od pochłaniacza par paliwa zaślep, żeby silnik po rozgrzaniu nie łykał lewego powietrza.
Map sensor mógłbyś zamocować, bo wala się tak bez celu po błotniku
Znaczek mitsubishi można znaleźć na osprzęcie elektrycznym i elektronicznym w różnych japońskich autach, nie tylko tych z trzema diamentami
Sloma1988 - 2018-04-13, 23:26
Elektrozawor zaraz po nagraniu wymienilem. Czy moge.podejrzewac ze przyczyna duszenia sie jest wlasnie lewe powietrze z podcisnienia ktore powinno isc do filtra oparow paliwa?
Didymos - 2018-04-13, 23:31
Nie wydaje mi się, żeby to mogło mieć duży wpływ, ale jak nie zaślepisz, to się nie przekonasz
Sloma1988 - 2018-04-13, 23:32
czyli idziemy w strone pompy:/
yenko - 2018-04-14, 12:03
wpadnij do mnie to se poogladasz
Sloma1988 - 2018-04-14, 14:20
aaaaaa dobraa Yenko, no tu sobie popatrz na podcisnienia a pozniej szybciutko taczka i cegielki :P spoko Yenko, dzieki moze skorzystam jak juz sie okaze ze zbiornik mam do zrzutu
PiotrC - 2018-08-22, 12:55
Czy problem rozwiązany? Mam podobny problem (przy 2 tys jakby gasnie a po chwili ciągnie) a musze jeszcze kilka tyg na tym silniku opykać...
Sloma1988 - 2018-08-22, 20:25
Tak kolego rozwiazany. Przewody cisnieniowe mialem podpiete jak nalezy. Przyczyna na 90proc byl przestawiony zaplon.
[ Dodano: 2018-08-22, 20:35 ]
U mnie serwis objal: wymiane akumulatora, alternatora, ustawienie zaplonu, wymiana paska i napinacza rozrzadu. O reszcie nie wspominam bo to rzeczy nie zwiazane z praca silnika. Jak coa to pytaj. Posprawdzaj szczelnosc wezykow podcianien. Czy jak kilka razy walniesz przygazowke to strzela Ci filtr powietrza? A dokladnie rura dolotu za filtrem w strone silnika?
PiotrC - 2018-08-23, 07:28
Właśnie nie strzela nie dusi się tylko na ułąmek sekundy jakby paliwa brak albo zapłon wyłączało...
Spróbuję jeszcze z tym zapłonem poeksperymentować. W ogóle ten gaźnik to jakaś . Ci co się znali na gaźnikach w mojej okolicy to już dawno nie żyją
Sloma1988 - 2018-08-23, 07:33
Aaa bo Ty masz gaznik... to juz pytaj gaznikowcow bo ja mam wtrysk
|
|