Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Knajpa u "Samiego" - Zakup Samuraja, proszęo porady.

darekk - 2020-08-18, 15:33
Temat postu: Zakup Samuraja, proszęo porady.
Panie, Panowie, Jakiego kupić samuraja żeby łatwo było go modyfikować?
Generalnie, docelowo Extreme, teraz mam ciężki wynalazek około 2T, padął decyzja na samuraja, nie mogę znieść tego że tam gdzie ja po progi on wierzchem.
Jaki model kupić żeby było dobrze go porobić?
Mam na oku 1.0 z silnikiem 1.6 1997r, czy mosty są mocne w porównaniu do 1.3?
Może ktoś ma coś fajnego zrobionego do sprzednia?

SamNaSamZSam - 2020-08-18, 16:02

Darekku, coś tu nie gra. W 1997 roku litrówka raczej nie była już produkowana. Mosty mostami, ale i wały napędowe znacznie cieńsze i mosty wąskie raczej i inne przełożenia w reduktorze... trza by uściślić fakty. Powodzenia.
Didymos - 2020-08-19, 08:52

1,0 to najgorsza baza do motania pod ekstrem, poza reduktorem trzeba tam wymienić absolutnie wszystko.
Zapytaj użytkownika Jaszczur - widziałem, że zgłaszał chęci sprzedaży swojego samuraia, a ma całkiem fajnie pomotaną furę do rajdów.

Hałas - 2020-08-19, 09:35

Didymos napisał/a:
1,0 to najgorsza baza do motania pod ekstrem, poza reduktorem trzeba tam wymienić absolutnie wszystko.
Zapytaj użytkownika Jaszczur - widziałem, że zgłaszał chęci sprzedaży swojego samuraia, a ma całkiem fajnie pomotaną furę do rajdów.

Przekornie powiem, że 1.0 to najlepsza baza do extremu....
Jak wywalasz silnik, skrzynie, mosty, a z dawcy zabierasz rame i kawałek budy :mrgreen:

Jak ma być przerabiane po woli w miarę potrzeb to szukał bym 1.3 wtrysk i szerokie mosty

Valkyr_87 - 2020-08-19, 11:36

a nie lepiej do extermu samą ramę z papierami? Do tego osobno mosty z Lj'ta silnik z vitary/vw/bmw, reduktor z 1.0 whatever... :D A buda z rurek :D wyjdzie taniej niż kupować auto i je chlastać.
Didymos - 2020-08-20, 08:37

Hałas napisał/a:

Przekornie powiem, że 1.0 to najlepsza baza do extremu....
Jak wywalasz silnik, skrzynie, mosty, a z dawcy zabierasz rame i kawałek budy :mrgreen:

Patrząc pod tym kątem, to oczywiście masz rację, litrówka ma troszkę lżejszą ramę i ciekawszą belkę za skrzynią, reszta i tak w większości wyleci.
Piszę z własnego skromnego doświadczenia, moja fura zaczęła swój żywot jako litrówka, a z oryginału została rama, reduktor i kawał budy - dokładnie jak piszesz :mrgreen:
Tylko ja nie jestem ekstremistą ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group