|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - Regulacja gaźnika sj410
Snajper411 - 2013-03-30, 18:52 Temat postu: Regulacja gaźnika sj410 Czesc, mam problem z regulacją gaźnika w sj410. Czy zna ktoś jakieś teoretyczne ustawienie śrubek od biegu jałowego i mieszanki. Chodzi mi o to poprostu ile obrotów mają byc wykrecone żeby auto ladnie wchodziło na obroty i miało moc.
Zawias - 2013-03-30, 19:07
Od kręcenia śrubkami nie wzrośnie moc.
Hałas - 2013-03-30, 19:10
Mijasz się z prawdą, jak jest "dobrze" pokręcone i przekręcisz na dobrze, bez cudzysłowia to hoho
Ale zgodzę się, że od kręcenia na chybił-trafił nic dobrego nie wyniknie, proponuję oddać do jakiegoś starszego majstra co to trochę pogrzebał w gaźnikach niech zajrzy, majątku nie powinieneś za to zostawić
Snajper411 - 2013-03-30, 19:11
no ja wiem. ale pasuje miec dobrze wyregulowany gaznik, potem zajac sie ustawieniem zaplonu itd. Ale chodzi mi wlasnie o to zeby wiedziec ile maja byc wykrecone bo niby na sucho ladnie chodzi równiutko i na obroty wchodzi jak szalony, ale nie ma w nim mocy jak sie jedzie po czarnym
[ Dodano: 2013-03-30, 19:13 ]
Hałas napisał/a: | Mijasz się z prawdą, jak jest "dobrze" pokręcone i przekręcisz na dobrze, bez cudzysłowia to hoho
Ale zgodzę się, że od kręcenia na chybił-trafił nic dobrego nie wyniknie, proponuję oddać do jakiegoś starszego majstra co to trochę pogrzebał w gaźnikach niech zajrzy, majątku nie powinieneś za to zostawić |
heh no ja wiem. Ale wlasnie w tym problem ze w moich okolicach nie ma zadnego majstra od gaznikow, zawineli biznes i niestety trzeba jakos sobie radzic.
Zawias - 2013-03-30, 19:35
Jeżeli na wolnych chodzi równo to sam nic nie grzeb.To co możesz zrobić to sprawdź przerwę między elektrodami świec lu je wymień.Dobrze by było wyregulować zawory. A może założyłeś większe opony i stracił moc ?
Snajper411 - 2013-03-30, 19:42
świece dziś założyłem nowe, zawory wyregulowane w piatek, bo miałem kapitalke silnika i wszystkie mozliwe szlify ile sie da zeby wykrzesac jak najwięcej mocy z niego :)) Opony mam cały czas te same 227/70/15 Persichini 4x4 :)) Problem tkwi w gaźniku i zapłonie ale nie moge do tego dojsc
Zawias - 2013-03-30, 19:50
Jeżeli miałeś kapitalkę,to nie możesz pałować auta.Dotrzyj silnik nie niszcząc go .Ustaw zapłon na lampę i wstępnie wyreguluj gaźnik.Ustawiasz możliwie najmniejsze wolne obroty i składem mieszanki szukasz najwyższych.
Snajper411 - 2013-03-30, 19:59
heh juz dotarty podan 1000km przejechane, dlatego mialem regulowane zawory w piatek:) We wtorek podjade do mechanika ustawi zaplon na lampe , gaznik "na ucho" i zobaczymy jak nie to problem bedzie tkwil w aparacie, przerywacz, kopułka albo cos innego..http://samurai.org.pl/images/smiles/icon_wink.gif
manias79 - 2013-03-31, 17:43
jeżeli świece sprawdzone, zapłon ustawiony, zawory trykają właściwie to sprawdź jeszcze stan układu paliwowego zaczynając od filtra paliwa, przewodów paliwowych, potem na końcu sprawdzaj gaźnik. Mogą być przytkane dysze w gaźniku, źle wyregulowany pływak, etc.
Snajper411 - 2013-04-01, 17:13
bede szukał przyczyny, w koncu musze ja znalesc bo bez mocy to nie jazda;))
Zawias - 2013-04-01, 18:33
Zmierz ciśnienie sprężania.
Olo - 2013-04-03, 12:55
Zawias napisał/a: | Zmierz ciśnienie sprężania. |
Stawiasz że taki dobry remont czy dobrze dotarty
sokratesb - 2013-04-03, 19:04
Nie jestem pewien, czy ciśnienie sprężanie to to samo co kompresja... (?)
Snajper411 - 2013-04-05, 17:08
Wsyzstko jest elegancko, zapłon tak jak ma byc , ale na analizatorze spalin za małe OC wychodzi... Nie zna ktos z okolic Tarnowa kto dobrze gaźniki reguluje ?
Dany - 2013-04-06, 13:33
sokratesb napisał/a: | Nie jestem pewien, czy ciśnienie sprężanie to to samo co kompresja... (?) |
Nie to samo...
[ Dodano: 2013-04-06, 13:34 ]
Snajper411 napisał/a: | Wsyzstko jest elegancko, zapłon tak jak ma byc , ale na analizatorze spalin za małe OC wychodzi... Nie zna ktos z okolic Tarnowa kto dobrze gaźniki reguluje ? |
Może HC....
Za małe ! ?
[ Dodano: 2013-04-06, 13:39 ]
Ale 410 to nie tryska mocą więc może nie ma czego szukać...
Snajper411 - 2013-04-06, 22:35
Może HC....
Za małe ! ?
[ Dodano: 2013-04-06, 13:39 ]
Ale 410 to nie tryska mocą więc może nie ma czego szukać... [/quote]
Sorki literówka za małe 'CO" a HC pokazuje kosmiczne z powodu za niskiego CO, cos nie tak jest ale jakos do tego dojde, moc to on ma wystarczajaca silnik jest po kapitalce , po szlifie zaworow, glowicy, cylindrow, wieksze tłoki itp. moc ma, ale zadlaw przy ruszaniu...
KSikorski - 2013-04-06, 23:02
Co szlifuje się w zaworach? Jak wstawić większe tłoki do cylindrów z F10A?
Snajper411 - 2013-04-11, 18:55
KSikorski napisał/a: | Co szlifuje się w zaworach? Jak wstawić większe tłoki do cylindrów z F10A? |
Szlifauje się zawory i ich gniazda, kupuje sie nadwymiarowe tłoki i szlifuje się do nikt cylinder tak aby wszystko pasowalo
sokratesb - 2013-04-11, 19:40
A to nie wkłada się większych pierścieni?
KSikorski - 2013-04-11, 20:40
Nie, są tłoki nadwymiarowe. Myślałem że ktoś się bawił w tulejowanie silnika i tłoki z jakiegoś 1,3.
Didymos - 2013-04-11, 22:20
sokratesb napisał/a: | A to nie wkłada się większych pierścieni? |
Tak to robią popeliniarze, żeby uleczyć silnik przed sprzedażą fury
sokratesb - 2013-04-11, 23:30
Aha, a ja myślałem, że po remoncie, żeby kompresja była dobra to wkłada się większe pierścienie... Czyli, po remoncie silnika zakłada się większe tłoki? A skąd takie wziąć?
yahoo33 - 2013-04-12, 08:30
sokratesb napisał/a: | Aha, a ja myślałem, że po remoncie, żeby kompresja była dobra to wkłada się większe pierścienie... Czyli, po remoncie silnika zakłada się większe tłoki? A skąd takie wziąć? |
Do dostania w ASO z nadwymiarem, pewnie w IC też mają.
|
|