|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Mój Samurai - kaczmarr_
kaczmarr_ - 2013-03-30, 22:15 Temat postu: kaczmarr_ Witam
Zaczne chronologicznie:
Pierwszy Samurai "SUKA MK1" SPRZEDANA
1989r cabrio 1.3 gaznik szerokie mosty lift zawieszenia 2" resory przednie hamrowane simexy 28" wyciagarka elektryczna klatka
Pierwsza Vitara - pierwsza ZMOTA :) "SUKA MK2" AKTUALNY ,DO SPRZEDANIA
1988r cabrio 1.6 8V wspomaganie elektryka
Podczas motania: sprzeglo spiek ,most przod samurai ,chlodnica na pake ,wyciagarka elektryczna ,snorkel wlasnej roboty z nierdzewki ,lift zawieszenia okolo 10" obcieta rama tyl i przod calosc wyspawana
Druga Vitara ,na czesci ,docelowo cala na przeszczep do Samuraia ROZLOZONA
1990r blaszak 1.6 8V wspomaganie elektryka
przygodnie napotkane zdjecie na kompie -a myslalem ze nei mam fotki jak cala stoi :D
Trzecia Vitara cywilne przeznaczenie SPRZEDANA
1994r LONG 1.6 16V wspomaganie elektryka
Czwarta Vitara cywilne przeznaczenie SPRZEDANA
1997r LONG AUTOMAT 2.0 TD 87KM szyberdach wspomaganie elektryka lift zawieszenia 2"
Drugi Samurai -aktualnie motany "SUKA MK3" AKTUALNY
1992r blaszak 1.3 wtrysk szerokie mosty sprzegielka ASV
Trzeci Samurai okazyjnie zakupiony i zaraz odsprzedany SPRZEDANY
1988r cabrio 1.3 gaznik waskie mosty
Kazdy egzemplarz wymagal duuuuuuzo pracy aby wygladal tak jak wygladal na koniec
Poki co nie przewiduje w najblizszym czasie zakupow kolejnych SUCZEK :/
sokratesb - 2013-03-30, 23:21
No Ci powiem, że ilościowo to ładnie poszalałeś...
A co skłoniło Cię do sprzedania zmoty Vitary i zakupu Samiego?
Ale ilościowo to motocyklami jednak bijesz na głowę wszystkich.
Po co Ci aż tyle (było) motocykli?
Chciałbym mieć połowę z tych krosów co miałeś/masz...
Kiedyś kupię sobie DT'tke 125 i będę hasał po okolicznych dziurach...
Chyba nie przywiązujesz się za bardzo do pojazdów...
Super ta Yamaha DT 80 z 93r. Bajeczna. Przygarnąłbym taką z czystym sercem... :)
kaczmarr_ - 2013-03-31, 03:00
Ogolnie to faktycznie nie przywiazuje sie do pojazdow
Z motorami tak poprostu wyszlo ,kupowalem uszkodzone ,robilem ,chwile pojezdzilem i sprzedawalem z lekkim zyskiem ;)
A to mne esklonilo ze Samurai jest jeszcze lzejszy jak Vitara ,i tym razem w zawieszeniu chce zastosowac 4linka ,podwojne V z tylu i mozliwe ze z przodu rowniez ale juz rownolegle lagi plus panhard Do tego klatka i jeszcze pare patentow ;)
DT80 ani DT125 nie daje rady ,EXC 125 jak najbardziej :)
sokratesb - 2013-03-31, 12:09
Mówisz o tym KTM'ie? Wydaje mi się jednak, że jest on sporo droższy od DT.
Kamilson - 2013-03-31, 13:15
kaczmarr_ dzieki ci Wielki człowieku za zamieszczenie ostatniego zdjecia .. szukałem inspiracje na uciecie dupy i własnie znalazłem :)
Zwale troszeczke od ciebie , jezeli sie nie obrazisz
sokratesb - 2013-03-31, 13:50
Kaczmar, szkoda, że wcześniej nie trafiłeś na forum, bo byś się dowiedział, że ściankę grodziową z kalpy od CC można zrobić.
Lexx - 2013-03-31, 14:01
Przeciez dolaczyl w 2010 roku
sokratesb - 2013-03-31, 14:27
Taa, ale nie było go na forum od czasu kiedy chomik zrobił patent na klapę. :)
kewin - 2013-03-31, 14:45
ale teraz ma mniejsza wage jakbym robił springa i wycinal tył to zrobiłbym sobie ze zwykłej blachy i wkleił plexe :D ja u siebie mam z cc bo było prosciej :P
adalbert - 2013-03-31, 15:59
Kewin tyl w moim Ciapku bedzie w podobnym klimacie.
kewin - 2013-03-31, 17:54
tak jest fajnie i waga spada bo rury i tak musza byc nawet przy oryginalnej pace :D
paw3ł - 2013-03-31, 19:39
Widzę, że "obrzyny" teraz w modzie :)
Most też wysunięty ?
kaczmarr_ - 2013-03-31, 23:27
Zadnych pol srodkow typu klapa od CC ;)
SUKA MK3 ma byc z sercem stworzona :P
Tylni most wpada od vitary ,ze wzgedlu na to ze jest szerszy i wytrzymalszy znacznie i tak bedzie wystawal poza obrys ,bo chce nieograniczony kat zejscia ,zreszta kat ataku tez daze do "wyzerowania" ;)
Przedni most 10cm do przodu idzie ,bo za chiny nie zniszcze suki i nie zabiore jej pieknego pyszczka :)
Poki co plan jest elektryk na pace z syntetykiem wypuszczonym na przod i mozliwoscia targania sie do tylu.. Ale dzisiaj pol dnia ogladalem filmiki z zeszlorocznego MAGAM (w tym roku odwolali impreze lesnicze samoluby ;( ) i cos mi sie wydaje ze bede rozbieral reduktor i PTO kombinowal do niego
Ogolnie byl to blaszak ,a i tak jeszcze nie wszystkie odpadki odpsrzedane ,a juz ubylo 110kg :D :D a jeszcze podloga cala i resory..
Klatka okolo 40kg bedzie wazyc 2arkusze blachy 0,8 to kolejne 24kg pol arkusza 1mm 9kg... Do tego wyciagarka takze mam nadzieje na finiszu chociaz 20kg mniej uzyskac
[ Dodano: 2013-03-31, 23:28 ]
Kamilson napisał/a: | kaczmarr_ dzieki ci Wielki człowieku za zamieszczenie ostatniego zdjecia .. szukałem inspiracje na uciecie dupy i własnie znalazłem :)
Zwale troszeczke od ciebie , jezeli sie nie obrazisz |
Oj.. To nie przejdzie ! ;D Wlasny projekt -mam patenta ;D Nie no joke ;) jasne ze sciagaj ;) ,z miejsca zaznaczam bierz rury gruboscienne bezszfowe -tylko one nie zalamuja sie na zwyklej gietarce tyle ze sa o 1/3 ciezsze od cienkosciennej :/
adalbert - 2013-04-01, 10:06
Kaczmarr powiedz mi tylko z jakich rur chcesz zrobic klatke ze bedzie ona wazyla tylko 40 kg. Wedlug moich wyliczen taka klatka robiona z zimnociagnionych bezszwowych precyzyjnych 45 mm na 2.5 bedzie wazyla okolo 65-70 kg.
kaczmarr_ - 2013-04-01, 11:01
adalbert napisał/a: | Kaczmarr powiedz mi tylko z jakich rur chcesz zrobic klatke ze bedzie ona wazyla tylko 40 kg. Wedlug moich wyliczen taka klatka robiona z zimnociagnionych bezszwowych precyzyjnych 45 mm na 2.5 bedzie wazyla okolo 65-70 kg. |
Rura gruboscienna bezszfowa fi 32 (wewnatrz) ,wazylem 1m tej rury ,ale juz nie pamietam ile dokladnie wyszla ,po przeliczeniu metrow potrzebnych na klatke wyszlo mi niecale 40kg ,plus 4x1m fi25 na tylne blotniki i przod tez chce fi25 jakies 4m ,przyspawac od srodka komory silnika co by mi sie przy ocierkach blachy nie giely -ale tych fi25 juz nie doliczalem ,mysle ze max 10kg dojdzie ,ogolnie sama klatka nad kabina i tylne palaki to 40kg niecale -byly to obliczenia w glowie wiec dokaldne napewno nie sa :D
[ Dodano: 2013-04-01, 11:09 ]
Nie ma tez co swirowac ze srednica rur i gruboscia ich scianki ,bo suka to nie parch ,nie wazy 2ton ,a rolki jak sie zalicza to nie przy 200km/h tylko poprostu przy wychylce ,nie ma tam wtedy zadnych powaznych sil do wytracenia
Dodam jeszcze ze tylne palaki mam zrobione z rury 32 ale juz ciekosciennej -pare kg urwane
paw3ł - 2013-04-01, 11:30
Przydatne informacje dotyczące klatki :) Sam będę instalował ale gdzieś na jesieni dopiero...
chomik. - 2013-04-01, 12:48
a ile, tak mniej więcej, metrów rur wyliczyłeś, że będzi Ci potrzebne na całą klatkę?
adalbert - 2013-04-01, 13:14
Ja mam wyliczone miedzy 27 a 30 m biezacych. Nie bardzo chce oszczedzac na bezpieczenstwie rura fi zewnetrzne 45 wewnetrzne fi 40 mm (czyli 45 na 2.5 mm) wazy 2.62kg za metr biezacy. Cala konstrukcja 70 kg bez zderzakow.
kaczmarr_ - 2013-04-01, 16:29
Z pamieci.. 3,5m palak wspawany w bude 1,2m na jedna poprzeczke ,tylni palak CHYBA 1,5m jeden i bok kabiny1,7m tez jedna szt, plus poprzeczka na dachu 1m i poprzeczka na dole szyby 1m razem 13,5m ,nie wiem ile rura wazy ,ale patrzac na parametry to chyba o tej samej mowimy.. niech bedzie 2,5kg/1m .to wychodzi 34kg w przyblizeniu ,z tym ze NIE licze rur na tylnich blotnikach i rur ktore pojda w komore silnika ale jak wczesniej pisalem tam pojdzie gruboscienna bezszfowa calowka ,z tego wzgledu ze tamte rejony nie odpowiadaja juz za moje bezpieczenstwo.. Tak naprawde glownym elementem takiej prostej klatki ktory odpowiada za bezpieczenstwo (zeby sie nie zlozyla buda jak domek z kart) to wlasnie palak w budzie i krzyzak w srodku ,druga sprawa to boki klatki opatulujace kabine i tylne palaki aby ow konstrukacja z krzyza i palaka buda nie polozyla sie do przodu lub do tylu..
Jezeli chodzi o zakotwiczenie calosci to mam wspawane profile 50x100 o szerokosci 1m z tylu i 1,2 bodajze pod kabina ,wypalone w nich otwory i wpuszczone rury do srodka ,a nie przystawione tylko do profila i obspawane (foto) ;)
[ Dodano: 2013-04-01, 16:32 ]
adalbert napisał/a: | Ja mam wyliczone miedzy 27 a 30 m biezacych. Nie bardzo chce oszczedzac na bezpieczenstwie rura fi zewnetrzne 45 wewnetrzne fi 40 mm (czyli 45 na 2.5 mm) wazy 2.62kg za metr biezacy. Cala konstrukcja 70 kg bez zderzakow. |
70kg to juz jest naprawde spora masa zbedna na pokladzie.. Ja tez nie mam zamiaru oszczedzac na bezpieczenstwie ale poszedlem ciut inna droga jak budowac opancerzenie ..wazne zeby dach nad sama gloa nie wpadl do srodka ,a za to odpowiada krzyz i palaczek w budzie
sokratesb - 2013-04-01, 16:45
Widzę, że znasz się na tym co robisz, przemyślane konstrukcje... Zlecę Ci kiedyś pomoc z moim Samim.
kaczmarr_ - 2013-04-01, 16:56
No troche sie zaglebilem w temat ostatnimi lata.. Moi znajomi dookola maja pobudowane przez siebie zmoty ,mamy tez "DZIADKA" ktory od lat buduje takie wytwory i ma o tym szersze pojecie ,a ja osobiscie pomagalem kiedys Gryszczukom (ten od dakaru i RMF FM) przy budowie jego pojazdow ,a do dzisiaj wpadam do niego poobczajac co modza
sokratesb - 2013-04-01, 17:22
Uuu, znajomości.
Ja jestem mistrzem off-topu, jak pewnie się przekonasz, przekonałeś.
Mam zastępce w postaci SamNaSamZSam.
adalbert - 2013-04-01, 17:35
Dziadek( konstrukor) z forum Kowary4x4?
[ Dodano: 2013-04-01, 17:36 ]
Dziadek( konstrukor) z forum Kowary4x4?
Klatke robie wedlug zalacznika J. Zapotrzebowanie na ilosc rur mierzylem bardzo pobierznie Przelicze to dokladnie.
sokratesb - 2013-04-01, 17:42
Bywam czasem w kowarach, fajne sztolnie tam mają.
[ Dodano: 2013-04-01, 17:42 ]
To te kowary?
adalbert - 2013-04-01, 17:48
Te Kowary.Chlopaki maja mocna ekipe offroadowa. Razem z Uazteamem z Sedzislawia jada u nas w sobate w Kamykach.
sokratesb - 2013-04-01, 17:57
To jak następnym razem pojadę to muszę się rozejrzeć.
adalbert - 2013-04-01, 17:59
Klatke robie zewnetrzna jak ta chomika. Fakt ponioslo mnie z tymi 27 metrami ale minimum 20m plus zabudowany bedzie jeszcze przod.
https://picasaweb.google.com/m/viewer#photo/104364141168163923931/5826270705048213569/5826271361273308034
kaczmarr_ - 2013-04-01, 18:10
Tak wlasnie o TEGO DZIADKA sie rozchodzi ;D Bardzo specyficzny czlek ale jak znasz to co tu opowiadac :D :P
Kowary czy mocna ekipe maja to nie wiem ,zalezy jak to odczytywac ;) Napewno maja duuuuuzo czlonkow i duuuuzo samochodow i duuuuza nicia przyjazni sa ze soba zwiazani ,doliczajac UAZowcow do tego ;)
Ja BARDZO MOCNO che sie wyrobic na TUROW 2013 ,kowary maja blisko w miare ,zreszta zawsze przyjezdzaja tym wypakowanym zmotami TIR'em na krawedzi prawa :D i jesli dane bedzie rywalizowac ,sprawdzimy co pokaza ;)
Gdzies na necie krazy filmik jak w2lata temu na andrzejkach u dziadka pakowali.. upychali zmoty na pace -lezeli wszyscy i plakali ;D
U nas znacznie biednei jesli chodzi o zgranie i czlonkow :/ a im dalej do przdu tym bardziej ekipa wykruszona :/
Widzialem wlasnie na kowary4x4 ze szefu od koszulki XXXL :D staruje ,bez obrazy ale bede trzymal za niego kciuki zeby wygral;D
Ja nawet nei czytalem zalacznika J :D ,wiem ze tam dochodza wymagania co do zastrzalow ,jakosci spawow ,kata i techniki giecia rur ,a takze poszczegolnych czesci klatki ,krzyze palaki poprzeczki.. W rajdach licencjonowanych startowac nie bede ;)
Czy ja wiem.. 27m bez problemu mozna uzyskac ;) zalezy co jeszcze chcesz ochraniac i jak bardzo rozbudowana chcesz klatke ;)
Ja postawilem na MOJE bezpieczenstwo ,nie budy i jak najmniejsza wage
adalbert - 2013-04-01, 18:23
Dokladnie mowiac ze to mocna ekipa mialem na mysli ich integracje. Co do jakosci ich zmot to mam mieszane odczucia. Niby fajne a i tak objezdza ich Dzida swoja Suka. :). Z Twoich okolic bardzo powaznie do tematu podchodzi Dawid z ojcem swoim Predatorem i mysle ze to oni beda jedymi z faworytow. Wedlug mnie beda walczyc z blotodoktorami z Walbrzycha. Ja z chomikiem bardzo postaramy sie zdazyc na Turow.
kaczmarr_ - 2013-04-01, 18:39
Ja w temat kto lepszy a kto gorszy z moich okolic sie nie zaglebialem
Poki co vitara pokazala juz nie raz co sadzi o monstrach po 50tys zl i wiecej :D
Zreszta na jednym z rajdow klase wyczyn z wyciagarka wygral Siwy ale za nim byl moj kolega vitarka 2.0 ,jedyna modyfikacja wowczas to zawiecha Trial Mastera STAGE 3 2" i opony nalewki kopie gejolandera jokohamy ,a wygral tylko 1pieczatka ktora byla na dnie grzaskiego bagnistego strumyka ,klase wyczyn bez wyciagarek wygral napewno znany Ci GACEK TIM (-moj wzor jesli chodzi o smiganie w terenie) ,nastepne miejsce to vitara 2.0 i ja 3miesjce wowczas.. Parchy disco czy inne nowotwory byly naprawde daleko w tyle ,dzida wowczas cos na lini STARTU chyba urwal ,sie zdyskfalfikowal i moze dlatego nie wygral :D
"Niech wygra najlepszy" :)
adalbert - 2013-04-01, 18:49
Gacki to mega kozaki. wygrali Kraglaka w tamtym roku. W nocy jechalismy z nimi i fingilem z tego forum na czolowych miejscach niestety my z chomikiem na przedostatniej pieczatce wyrwalismy sruby przy sprzegielku od zwrotnicy i zakonczylismy rajd. Tak jak pisalem wygrali Gacki Fingil byl drugi. Wszystkie zmotki wachaly spalinki za Sukami. U nas na Kamykach niestety ciezkie auta beda mialu lepie od Suk w tych zaspach.
[ Dodano: 2013-04-01, 18:50 ]
Ps. My jezdzimy tylko w wyczynie bez wyciagarek:)
kaczmarr_ - 2013-04-01, 18:59
Znam bol ucietych szpilek w piascie :D
Szczerze powiem do dzisiaj nie potrafie odgadnac przyczyn tego zjawiska ,mimo ze mam te stozki na srubach ,3kpl sprzegielek przerobilem (myslalem ze moze otwor centralny jest jajowaty i sprzegielko ma mikro ruchy przez co sie rozkreca) obecnie zwykle wybieraki mam ale dalej po ktores jezdzie z rzedu trzeba dociagac sruby
Sasiad podsunal mi pomysl ze moga byc juz gwinty w piascie wyrobione z lekka i tam sruba ma "miejsce" zaby pracowac i sie rozkrecac
Ja smigalem 3rajdy tez bez wyciagarki ;) ,chinczyk z naklejka 12 000lbs o nazwie TITANIUM WINCH nie daje rady -strasznie wolna ta wyciagarka i slaba..
adalbert - 2013-04-01, 19:11
My tez uzywamy klejow do gwintow itp a i tak sie te sruby luzuja. Ja teraz przed kazda wieksza upalanka sprawdza czy sa dokrecone.
kaczmarr_ - 2013-04-01, 20:08
Malutki kroczek do przodu.. Nadkola ,okienko i wyrezane przednie nadkola :)
Bax - 2013-04-02, 01:40
kaczmarr_ napisał/a: | Z pamieci.. 3,5m palak wspawany w bude 1,2m na jedna poprzeczke ,tylni palak CHYBA 1,5m jeden i bok kabiny1,7m tez jedna szt, plus poprzeczka na dachu 1m i poprzeczka na dole szyby 1m razem 13,5m ,nie wiem ile rura wazy ,ale patrzac na parametry to chyba o tej samej mowimy.. niech bedzie 2,5kg/1m .to wychodzi 34kg w przyblizeniu ,z tym ze NIE licze rur na tylnich blotnikach i rur ktore pojda w komore silnika ale jak wczesniej pisalem tam pojdzie gruboscienna bezszfowa calowka ,z tego wzgledu ze tamte rejony nie odpowiadaja juz za moje bezpieczenstwo.. Tak naprawde glownym elementem takiej prostej klatki ktory odpowiada za bezpieczenstwo (zeby sie nie zlozyla buda jak domek z kart) to wlasnie palak w budzie i krzyzak w srodku ,druga sprawa to boki klatki opatulujace kabine i tylne palaki aby ow konstrukacja z krzyza i palaka buda nie polozyla sie do przodu lub do tylu..
Jezeli chodzi o zakotwiczenie calosci to mam wspawane profile 50x100 o szerokosci 1m z tylu i 1,2 bodajze pod kabina ,wypalone w nich otwory i wpuszczone rury do srodka ,a nie przystawione tylko do profila i obspawane (foto) ;)
Obrazek
Obrazek
[ Dodano: 2013-04-01, 16:32 ]
adalbert napisał/a: | Ja mam wyliczone miedzy 27 a 30 m biezacych. Nie bardzo chce oszczedzac na bezpieczenstwie rura fi zewnetrzne 45 wewnetrzne fi 40 mm (czyli 45 na 2.5 mm) wazy 2.62kg za metr biezacy. Cala konstrukcja 70 kg bez zderzakow. |
70kg to juz jest naprawde spora masa zbedna na pokladzie.. Ja tez nie mam zamiaru oszczedzac na bezpieczenstwie ale poszedlem ciut inna droga jak budowac opancerzenie ..wazne zeby dach nad sama gloa nie wpadl do srodka ,a za to odpowiada krzyz i palaczek w budzie |
Oj to widzę że kolega chyba się szykuje do staru na rajdzie w Bogatyni Pozdrowionka z okolic Świeradowa
kaczmarr_ - 2013-04-02, 06:58
I to ze sraczka ;P ,bo jeszcze w ciemnej dupie jestem ;P
Bax - 2013-04-02, 23:30
Przecież to już dawno wiadome że wszystko zawsze się dopina tuż przed startem a i tak przed linią startu zastanawiasz sie czy czasem cos sie nie u-ebie. Ale juz po starcie to juz tylko ogień i teren. Pozdrawiam
sjbielsko - 2013-04-03, 12:00
czym gniesz rury?
tez wlasnie jestem przed etapem budowy klatki ale moja ma nie tyko chronic ale tez byc estetyczna i rury nie moga byc spłaszczone zastanawiam sie czy głownych pałąków nad budą nie zamówić w ireco a reszte wygiąć hydrauliczna giętarką
kaczmarr_ - 2013-04-03, 14:19
Najprostsza hudrauliczna gientarka ,zeby sie nie zalamywaly warunkiem jest wtedy rura bezszfowa ,gruboscienna ;)
Moje palaki tylne sie pozalamywaly bo chcialem na wadze przyoszczedzic i wzialem szfowke cienkoscienna
Kamilson - 2013-05-07, 10:33
Masz jakieś aktualne zdjęcia ?
KRZYKKU - 2013-05-09, 00:29
Kolega z rozmachem ładna kolekcja. Ja bym na zawał zszedł żeby tyle samochodów obskoczyć, hehe.
Stary sposób przeciwdziałający zagniataniu ścianek rur cienkościennych, giętych na giętarce kuszowej mówi coby nabić je piaskiem... wiadomo że 4 metrową rurę nie będzie prosto ale... warto czasem się pobawić bo kilogramy w terenie to najważniejszy atut Samuraia i należy o tym pamiętać aby na koniec nie wyszedł pomnik który nie robi. Powodzenia, zmota z Samuraia wygląda obiecująco.
kewin - 2013-05-09, 00:46
Krzyku ma racje ze lepiej nabić rurę piaskiem wtedy ja wypełnia i nie robią sie faldy ja mam polowe klatki tak zrobiona
sokratesb - 2013-05-09, 14:34
A ten piasek to przy gięciu, czy przy jeżdżeniu też jest w środku? Jakoś ni emogę ogarnąć, musiałoby to być mega ciężkie. (Możecie się śmiać)
SamNaSamZSam - 2013-05-09, 14:53
Ja myślę, że nasypuje się go jedynie do operacji gięcia, po wygięciu się rurę opróżnia.
yenko - 2013-05-09, 15:11
a nie lepiej pojechać do zakładu z normalną giętarką do rur nic się nie spłaszczy.
kewin - 2013-05-09, 15:40
oczywiscie ze po gieciu piasek sie wysypuje słuzy on tylko do wypełnienia rur zeby nie robiły sie fałdki
moj kolega na zwykłej hydraulicznej gietarce wsypujac piasek do kazdej rury zrobił mega fajna klatke w 2dni w range roverze
sokratesb - 2013-05-09, 17:59
Tak myślałem, że głupio byłoby jeździć z piachem w klatce...
KRZYKKU - 2013-05-09, 22:03
Yenko można pojechać do zakładu ale po pierwsze musi on dysponować giętarką trzpieniową do tego musi mieć kształtkę i trzpień o konkretnej średnicy (musi zgadzać się wymiar zewnętrzny rury do kamienia i średnica wewnętrzna do trzpienia) a to w przypadku zastosowania zwykłej rury hydraulicznej może oznaczać że zakład nie dysponuje takim wyposażeniem po drugie musiał by dostarczyć rysunek techniczny lub plik na CNC jeżeli na takim sprzęcie pracuje zakład. Po trzecie musiał by za usługę konkretnie zapłacić i wygięcie 2 głównych pałąków mogło by wynieść więcej niż materiał na całą klatkę.
Jak robi sam, a raczej robi to raz że wyjdzie go to wiaderko piasku (2zł) a dwa że może to ucinać giąć i przymierzać ile wlezie a zakład nie będzie się z tym pitolił tylko za każdą operację kasuje bilety NBP... no chyba że masz kolegę w tym zakładzie i Ci to załatwi.
SamNaSamZSam - 2013-05-09, 22:34
sokratesb napisał/a: | Tak myślałem, że głupio byłoby jeździć z piachem w klatce... |
z piochem powiadasz...? ale skąd pioch w klatce... ;)
sokratesb - 2013-05-09, 22:55
:D No w rurach.
Dobra, głupio myślałem, jak zwykle. :)
KRZYKKU - 2013-05-10, 00:25
Sam delikatnie nawiązał do Twojego dowciapu ze skwerku, jakby ktoś nie w temacie był
|
|