|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Mój Samurai - wisniowy21
wisniowy21 - 2013-05-03, 15:49 Temat postu: wisniowy21
Wiem ze nie samurai ale... :)
slavok - 2013-05-03, 16:11
Fajny, całkiem inna szkoła offroadu :)
jaki silnik ?
a już widzę, jedyny słuszny 4.0
jasiek - 2013-05-03, 18:23
kiedy filmy z upalania ? :D
SamNaSamZSam - 2013-05-03, 18:35
Zaryzykowałbym stwierdzenie, że auto równie "klasyczne" co Samurai tylko w innej lidze. Piękne, niech się sprawuje i daje radość opiekunom.
Starscream - 2013-05-03, 22:38
nie ma co ryzykować to jest klasyk tylko ze przy naszych realiach trochę uciążliwy
jurczi - 2013-05-03, 22:42
Widzę, że opony każda z innej wsi... Jak się sprawuje w terenie?
Starscream, czemu uciążliwy? Jeśli chodzi o spalanie to w jeśli ma gaz to cenowo wychodzi mniej więcej tyle samo co samiec 1.3, a przynajmniej jest czym przycisnąć. Reszta części też podobna w cenie.
betakm - 2013-05-03, 23:59
Jeździłem parę lat Jeepem Cherokee z silnikiem 4l w pełnym automacie - auto w terenie sprawowała się bardzo dobrze ale: - spaliło w terenie tyle ile mu wlałem do baku, nawet po 30 litrów beny a gazu też koszmarne ilości, - pamiętajmy też że nie posiada ramy tylko nadwozie samonośne które jest elastyczne, zdarzały się wypadki że przy wykrzyżu nie można było otworzyć lub zamknąć tylnych drzwi, - blokada tylnego mostu przy pomocy tych płyteczek bardzo wątpliwa.
Ale wspominam to autko z wielkim sentymentem.
Silnik nie do zajechania, rozrząd na łańcuchu, 170 koni, kop do przodu niesamowity ale niestety paliwożerny, beny na trasie przy spokojnej jeździe 12 - 13 litrów, gazu w granicach 17 - 18 litrów
Należy tylko unikać auta z włoskim silnikiem diesla typu VM, /miałem też taki egzemplarz/, cztery głowice, koszmar nie silnik - niesamowicie awaryjny - do dzisiaj mi się śni że za chwilę się spierdzieli.
slavok - 2013-05-04, 00:32
VM to ten silnik z łodzi zaadoptowany do samochodów ? hehe, straszna kiła.
wisniowy21 - 2013-05-04, 01:23
4,0 l q gazie :)
Didymos - 2013-05-04, 12:48
Ładny kanciak, wrzuć jakąś fotę ze środka
Nie bałeś się o te mniejsza kółka z przodu?
Mógł tak być jeżdżony dłuższy czas, , szczególnie na reduktorze, łańcuch nie koniecznie lubi takie eksperymenty, a widać, że terenu nie omijał
Jak się nadarzy okazja, to chętnie się karnę
Btw. który to rocznik?
wisniowy21 - 2013-05-04, 14:50
89, koleś użaywał go do ciągania przyczepy z garażami, bo takie montuje i czasem trzebabyło wjechać w teren i dlatego takie opony
Didymos - 2013-05-04, 15:49
To jeszcze renix.
Reduktor 242 czy 231?
wisniowy21 - 2013-05-04, 16:35
już chyba nie bo to HO 242
Didymos - 2013-05-04, 18:56
HO w '89?
Ale chyba nie siedział tam oryginalnie?
Jeśli dobrze kojarzę, to HO szły od '91.
wisniowy21 - 2013-05-04, 19:31
hmmm no nie wiem a jak to rozpoznać ?
betakm - 2013-05-05, 00:46
Silnik VM straszna kiła? He he to jest kiła do "n" potęgi
czesio6969 - 2013-05-05, 08:33
u mnie w ekipie mamy dwa takie auta co wyjazd co jest urwanego, przeważnie wał się urywa tyle że u nas ostry teren, skrzynia automat się gotuje ,ale jest to do ogarnięcia wszystko, ja czasem w terenie wsiądze do dyskoteki to kurde czuje się jak w mercedesie czy bmw, ) tak więc powodzonka z nowym autem
wisniowy21 - 2013-05-05, 09:49
ostry teren czyli co ?
Didymos - 2013-05-05, 14:25
wisniowy21 napisał/a: | hmmm no nie wiem a jak to rozpoznać ? |
Aż tak to ja się na peepach nie wyznaję.
Pokaż na orgu, to od razu tamtejsi szpece orzekną.
wisniowy21 - 2013-06-05, 19:54
jeszcze tylko jakiś zderzak i lecimy w błotko :)
krzyszaj - 2013-06-05, 20:52
teraz juz lepiej wyglada jakis tescik by sie przydal?
wisniowy21 - 2013-06-09, 13:40
Szeroki po pierwszych testach nowego liftu :) poczuł smak błota :D
[ Dodano: 2013-07-31, 16:30 ]
dzisiaj wazlyłem go z całym, osprzętem, 1/2 120l gazu, 1/4 zbiornika paliwa i osprzetem wedkarskim :) + pare dupereli wyszło mi 1630 kg :)
[ Dodano: 2015-11-11, 15:03 ]
no i Poszedł w ludzi :P szkoda :( będę tęsknił za wygodą. a teraz zaczynamy poszukiwania samiego
|
|