Klub Samurai 4x4
Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami.

Opony i Felgi - felgi z beadlockiem

Vector - 2016-02-26, 15:24
Temat postu: felgi z beadlockiem
Witam
Czy felgi z beadlockiem są warte swojej ceny? Polecacie to, czy nie koniecznie?

pacmano - 2016-02-26, 15:34

Ogolnie jakies beadlock sie przydaje. Czy to metalowy czy gumowy ;)
SamNaSamZSam - 2016-02-26, 15:46

przy okazji - te milion śrubek dookoła to ozdobnik tylko czy to faktycznie takie siły tam działają, że trzeba nasadzić ich tyle :O
pacmano - 2016-02-26, 16:07

Mysle ze chodzi glownie o uszczelnienie
Vector - 2016-02-26, 16:25

Ale ogólnie, podnosi to dzielność terenową trochę nie? Bo można wrzucić sobie w oponki dużo mniejsze ciśnienie niż koledzy.
pacmano - 2016-02-26, 17:49

Kup sobie lepiej blokade. Beadlocki zostaw na koniec.
Vector - 2016-02-26, 18:34

ok :->
moziembl - 2016-02-26, 19:19

Jak masz w miarę wąskie felgi np. oryginały 5,5" i założysz na nie szumexy 10,5" szerokości to spokojnie można jeżdzić na 1 atm i mniej więc ten zakup zostawił bym na koniec
kurian - 2016-02-26, 21:31

SamNaSamZSam napisał/a:
przy okazji - te milion śrubek dookoła to ozdobnik tylko czy to faktycznie takie siły tam działają, że trzeba nasadzić ich tyle :O


guma ma to do siebie ze się poddaje, jakby było mniej śrub to by się nie udało uszczelnić opony.

meenia - 2016-02-26, 23:23

kurian napisał/a:
SamNaSamZSam napisał/a:
przy okazji - te milion śrubek dookoła to ozdobnik tylko czy to faktycznie takie siły tam działają, że trzeba nasadzić ich tyle :O


guma ma to do siebie ze się poddaje, jakby było mniej śrub to by się nie udało uszczelnić opony.



Hummer h1 z US Army ma 8 srub i trzyma szczelnosc, tylko ze felga jest pewnie z blachy 8mm albo lepiej, nasze beadlocki to max 4mm wiec zeby zachowac sztywnosc i docelowo jak koledzy pisali szczelnosc to trzeba nasrac srubek.

Hałas - 2016-02-27, 10:27

moziembl napisał/a:
Jak masz w miarę wąskie felgi np. oryginały 5,5" i założysz na nie szumexy 10,5" szerokości to spokojnie można jeżdzić na 1 atm i mniej więc ten zakup zostawił bym na koniec

Przy 235/75r15 i feldze 7"szerokiej w terenie nie mam strachu przy 0.9 - 1.0 atm.
Poza kumulacją w Bieszczadach (2 zdjęte opony na odcinku 1km :mrgreen: ) tylko raz rozszczelniłem gume.
także, jak ktoś nie chce schodzić niżej z ciśnieniem to nie ma co pedalizować a kase jak już wyżej ktoś wspomniał - przełożenia w mostach/reduktorze, silnik, blokady a felgi zostawić sobie na sam koniec ;-)

pacmano - 2016-02-27, 11:44

Do tego te wszystkie szumeksowe nalewki wcale nie pracuja lepiej na mniejszym cisnieniu.
stachura44 - 2016-02-27, 13:59

żle wykonany albo za duży beadlock (mozna na takie natrafic na olx )narobi wiecej szkody niz pozytku bo prowadzi to do uszkodzenia opony
kurian - 2016-02-28, 00:22

pacmano napisał/a:
Do tego te wszystkie szumeksowe nalewki wcale nie pracuja lepiej na mniejszym cisnieniu.


Globgumowy simex, nie ugina się pod samuraiem nawet przy ciśnieniu 0atm, prawda Junior?

egon - 2016-02-29, 18:01

A nie lepiej dać dętki, jak mam u siebie włożone dętki i jeszcze nie zdarzyło mi się żeby opona zeszła . Najtańsza opcja.
lukawa - 2016-03-01, 07:31

Dętki nie są tak "wyjściowe" jak beadlocki :mrgreen:
marcelo - 2016-03-01, 23:29

Tez mi beadlock po glowie chodzi chociaz problemu z jego brakiem nie mialem. W sumie prosta sprawa dwa pierscienie na plazmie laserze wyciac powiercic pogwintowac i wspawac i gotowe. Nie wymiarowalem jeszcze ale to kwestia czasu
meenia - 2016-03-02, 09:43

marcelo napisał/a:
Tez mi beadlock po glowie chodzi chociaz problemu z jego brakiem nie mialem. W sumie prosta sprawa dwa pierscienie na plazmie laserze wyciac powiercic pogwintowac i wspawac i gotowe. Nie wymiarowalem jeszcze ale to kwestia czasu


Beadlock zrobiony wg tej recepty albo zniszczy opone albo sie przynajmnije nie pozwoli rozkrecic po roku w gnoju,
faktycznie prosta sprawa :mrgreen:

marcelo - 2016-03-02, 10:47

w hunter design tak właśnie robią - i działa :lol: chociaż markowe powinny mieć jeszcze opaskę między pierścieniami
pacmano - 2016-03-02, 10:59

Ten hunter design co skopiowal od slavoka flansze do kaganca ktora potem i tak nie pasowala jak zaczal sprzedawac? Bierz od goscia!
marcelo - 2016-03-02, 11:17

wiem słyszałem o tym - bardzo nieładnie z jego strony.
nie będę zamawiał żadnych beadlocków bo nie potrzebuje na dzień dzisiejszy ale ogólnie zdziwiło mnie to, że gość robi to tak na skróty i działa

stachura44 - 2016-03-02, 11:33

te robione "wg starej receptury" maja ten minus że obrecz trzymajaca opone ma tendencje do odginania sie na zewnatrz i utraty szczelnosci . Chyba że zrobisz z jakiejs dobrej stali ale wtedy chyba taniej bedzie kupic juz gotowe ;) odpowiednio zrobione z przetłoczeniem które zapobiega odkształceniu
Vector - 2016-03-02, 13:11

Na takich elementach sie nie oszczedza
meenia - 2016-03-02, 21:26

marcelo napisał/a:
w hunter design tak właśnie robią - i działa :lol: chociaż markowe powinny mieć jeszcze opaskę między pierścieniami


Beadlock z dwoch plaskich pierscieni nie ma zadnego centrowania dla opony, nawet jak nie spieprzy opony to albo sie rozszczelni albo sobie szczesliwy uzytkownik zeby lokciem wybije przy 60km/h

Pozdro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group