|
Klub Samurai 4x4 Suzuki Samurai Forum 4x4. KLUB SAMURAI 4x4. Skorzystaj z szybkiej rejestracji i zacznij wymieniać się swoimi opiniami. |
 |
Silnik i Osprzęt, Wydech , Swapy silników - Diesel czy benzyna
Wilku - 2011-01-08, 14:44 Temat postu: Diesel czy benzyna Pewnie temat już poruszany, więc jeżeli są linki, których nie znalazłem to po prostu wklejcie i po temacie:] bo nie wiem czy przy poszukiwaniach brać pod uwage diesle 1.9 TD, 1,9D. dzieki za odp
Suzuka 4x4 - 2011-01-08, 18:31
Zależy ja by na to paczyć , pod zwględam osiągów TD a pod względem prostoty i wytrzymałość zwykły dieselek
albert - 2011-01-08, 19:28
wiesz wolałbym 1.9 d ale jak szukalem to takiego nie bylo, tylko benzin,
jesli benzin to tylko 1.3
Wilku - 2011-01-08, 19:30
yhy. ale jeżeli stały by diesel zwykły i benzyna to co byście brali i dlaczego?
Suzuka 4x4 - 2011-01-08, 19:41
trudny wybór , bo z jednest strony diesle nigdy nie będzie taki żwawy jak benzyna a zaś benzyna nie będzie tak odporna wodę jak diesel .... Zależy kto co woli
lokoktentek - 2011-01-08, 22:20
ja osobiście rozważałbym tak: jeśli nie idziemy w moc to diesel a jeśli chcemy poszaleć to benzyna.
diesel zwykły nawet jest właściwie odporny na wszystko, moc może nie za duża ale moment wysoki i to bardzo nisko.
a jak masz mocną benzynę to nawet nie potrzebujesz innego reduktora...
p.s. a jakbym miał wybierac np. między zwykłym dieslem a 1,3 od jimnego nowego typu to wybrałbyhm diesla.
jeśli między 1,6 od vitary a zwykłym dieslem to 1,6 od witary
jesli miedzy 1,6 od vitary a turbo dieslem to turbo diesel....
to tylko jest założenie jakie ja bym wybrał. chciałeś opinii
ja osobiście mam sporo ponad 150KM przy malych gabarytach silnika i dlatego
Wilku - 2011-01-08, 22:36
wyczerpująca odpowiedz:] pytanie czy do odśnieżania sprawdzi się lepiej zwykły diesel czy lepiej benzyna. Który silnik bedzie sobie lepiej radził przy obciążeniu. hmmm
lokoktentek - 2011-01-08, 22:43
moim zdaniem zależy co uda ci się taniej dostać. ja akurat miałem dostęp do silnika od bmw i dlatego go mam.
przy obciążeniu,,, hmmm... diesel powera bierze z momentu i z niskich obrotów
benzyna z wyższych obrotów.
pomyśl co masz? jeśli masz gdzieś mocną niepotrzebną benzynę (ponad 100-130KM to zakładaj a jeśli masz gdzieś leżącego diesla to diesel np golf III 1,6d lub peugeot 205 1,9d które mają porównywalną moc około 70KM będą lepsze niż jakiekolwiek 1,3
zajxt - 2011-01-09, 21:40
Do odśnieżania lepszy będzie disel
albert - 2011-01-10, 09:56
benzynka jest fajna pod warunkiem ze nie pali tak jak mój 24-25 na 100 przy normalnych oponkach i spokojnej jezdzie drogami. Wczoraj wyszedl mi ten wynik..
autko juz po kilku regulachach i juz sam nie wiem co to moze byc, bo przeciez to niemozliwe, a jednak..
Maverick - 2011-01-10, 10:10
ojej, pali jak smok, to chyba jeep 4.0 mniej wciąga
albert - 2011-01-10, 10:16
fakt, pewno mniej. Nie wiem gdzie to idzie, jak pisalem spokojna jazda na czarnej drodze, znow regulacja tylko Boziu daj mi prawdziwego gaznikowca, prosze , ale czy to mozliwe zeby tak spieprzył, a narzekalem jak palil 14...
Maverick - 2011-01-10, 10:34
chyba gdzieś tam na końcu taniej i szybciej Ci wyjdzie zmienić silnik na wtrysku wraz z osprzętem niż szukać dobrego gaźnikowca. Swoje teraz wyjeździsz, stracisz czas na szukaniu, na dojazdach itd.
U mnie silnik na razie zdrowy, dostęp do speca gaźnikowca jest w Częstochowie, chociaż obecnie trzymam auto w Warszawie.
Ale też się przymierzam, na razie bardzo powoli i chyba ten rok odpuszczę, żeby wrzucić diesla VW 1.6.
Albert trzymam kciuki, żebyś się szybko uporał z regulacją, bo szkoda tyle paliwa przepuszczać, przez tak mały silnik.
albert - 2011-01-10, 10:50
daje mu jeszcze jedna szanse, wlasnie szukam na necie gaznikowca , znalazlem w szczecinie. Jak nie wyjdzie zmieniam silnik, az sie boje ile łyknie w terenie
wlasnie dodzwonilem sie do zakladu w szczecinie, wszystko fajnie tylko mowi ze musze zostawic na 4 dni?????
co on bedzie robil przez ten czas?
zajxt - 2011-01-10, 21:20
kup sam gaźnik
pepe126 - 2011-01-10, 21:49
to ja się martwiłem jak mi pociągnął 22 litry gazu , a ty lejesz tyle benzyny ? przy spokojnej jeździe ? Mój na asfalcie na dwóch maksymalnie 10 bierze i opony mam takie jakby duże.( może to paliwo ci wycieka )
Suzuka 4x4 - 2011-01-10, 21:50
E ta mało ci pali mojemu brat podchodzi pod 30 L LPG
PPP - 2011-01-10, 21:52
moja suczka jak jeszcze nie odmówiła posłuszeństwa paliła coś koło 20 l smok jak nie wiem
ale liczę jak wpadnie ropniak to będzie ok
Suzuka 4x4 - 2011-01-10, 21:55
PPP napisał/a: | moja suczka jak jeszcze nie odmówiła posłuszeństwa paliła coś koło 20 l smok jak nie wiem |
Ale benzyny ??
PPP - 2011-01-10, 21:56
tak dokładnie 95 gazu się nie doczekała
Suzuka 4x4 - 2011-01-10, 21:57
A gaźnik czy wtrysk ???
PPP - 2011-01-10, 21:59
gaźnik od poniacza bo wcześniej nawet liczyć nie chce
Suzuka 4x4 - 2011-01-10, 22:00
Oj oj to w hu*
PPP - 2011-01-10, 22:03
dokładnie ale i tak lubię ten samochód bo ma charakter
Suzuka 4x4 - 2011-01-10, 22:15
A ty masz jakość sucz zmotaną
PPP - 2011-01-10, 22:20
hmmmm że tak powiem na tyle ile puszcza mnie kasa na razie jestem na etapie szykowania silniczka 1.6 TD mam tam jakieś zderzaki (samoróbka) podniesiona buda od ramy jakieś 6 cm wieszaki większe o 5 cm jeszcze trochę brakuje ale pomału do przodu
albert - 2011-01-10, 22:20
u mnie paliwko nie cieknie przejrzalem na kanale, nie widac tez zadnych plam, wiec cholernik zlopie, a jak zlopac to juz zlopac
To dziwne swiece czyste wiec mieszanka tez w miare powinna byc, nie pluje benzin , czasami zasmierdzi paliwo jak zapalam na zimnym - gaznik , wiadomo, wiec nic szokujacego. Narazie jezdze po czarnym na normalach oponach na 1 napedzie, wiec nie wiem czemu tak pije, mocy tez nie czuje jakby mu przyszła.
lokoktentek - 2011-01-11, 10:11
a może tak trochę w temacie? przecież o spalaniu jest gdzie indziej a tu już półtorej strony jest o tym...
Suzuka 4x4 - 2011-01-11, 10:53
lokoktentek, Ale po Dzięciolić zawsze można , to grzech
albert - 2011-01-11, 11:22
przydalby sie czacik wtedy na biezaco by sie rozmawialo,a podczas jednego tematu przechodzi sie na drugi, no nagadac sie nie mozna
pozdro
to chyba moja wina bo ja zmienilem watek, temat spalania rzeczywiscie gdzies indziej
daje dojsc do głosu koledze lokoktentek w temacie czy benzyna czy diesel
Wilku - 2011-01-11, 19:07
jakaś, jak czytam o waszym spalaniu silników 1.3 gaznikowych.... 20l benzyny to ja Imprezą sti kiedy deptałem paliła po 26.... mam nadzieje ze na wtrysku 1.3 nie ma takich historii...
Suzuka 4x4 - 2011-01-11, 19:22
No koło 15 na PEWNO ŁYKNIE
Wilku - 2011-01-11, 22:03
ale tak poważnie, to naprawde dużo 15.... helllooo smoki
Suzuka 4x4 - 2011-01-11, 22:05
Czy ja wiem ... 4x4 + karwa gaz gaz gaz ... Daje się we znaki
Wilku - 2011-01-11, 22:18
no przy decha decha to ok, ale normalna eksploatacja na 2 a nie 4x4 to ile 10?
Suzuka 4x4 - 2011-01-11, 22:21
Mówią 6-7 ale ja nigdy nie sprawdzałem
PPP - 2011-01-11, 22:23
6-7 to na wolnych obrotach chyba
Wilku - 2011-01-11, 22:29
hehe na postoju , dokładnie;)
Suzuka 4x4 - 2011-01-12, 14:37
Nie mówię bardzo poważnie , i to nie od jednego słyszałem że tyle palą
Yabu - 2011-01-12, 17:44
Coś to jest nie tak. Mi na zimnym pali 15-18l. Ale jak się zagrzeje to nie weźmie wiecej niż 9-10. (mam 1.3 na wtrysku). Jak kupiłem Samuraia w Częstochowie i musiałem dojechać nim do Bielska (najdłuższa trasa jaką przejechałem nim ) to spalanie było na poziomie 8l i to na starych olejach, filtrach itd.
Boomer - 2011-01-12, 22:47
Mój pali 9-10 przez zimę 12-13l
albert - 2011-02-10, 20:39
mam kilka silnikow do kupienia, a raczej mozliwosc. Brat dzwonil, ze w niemczech za grosze jest kilka silnikow diesel
peugot 205 - 1.9
golf 2 1.6
od clio
od felicji tez dieselek
i od pasata
wlasnie sie zastanawiam który brac
sami111 - 2011-02-20, 08:59
Ja mam 1,9 diesel od poldka razem ze skrzynią rewelacja......a w szczególności jak wcześniej miałem 1000. Kolosalna różnica...
ilio - 2011-02-20, 12:06
albert napisał/a: | mam kilka silnikow do kupienia, a raczej mozliwosc. Brat dzwonil, ze w niemczech za grosze jest kilka silnikow diesel
peugot 205 - 1.9 + skrzynia z poloneza diesla
golf 2 1.6 flansza + zestaw ACME płatne w dolcach
od clio to wynalazek na pompie lucasa raczej unikać
od felicji tez dieselek to samo co 1.6 td golf
i od pasata jak wyżej
wlasnie sie zastanawiam który brac |
we wszystkich oprócz 1.9 PSA będziesz robił flansze do mocowania skrzyni biegów , a później tysiąc innych rzeczy które potrafią skutecznie zniechęcić do dalszej pracy .
jak chcesz dobrze to kup poloneza diesla i rozbierz go , przynajmniej będziesz miał wszystkie części pod ręką i niewiele będziesz szukał
Siwy - 2011-02-20, 16:02
polonez najtańszy i dostępność części za grosze :)
sami111 - 2011-02-20, 16:34
Zgadza się najlepiej jest kupić zgnitego poldka z dobrym silnikiem i mamy wszystko co potrzeba do przeróbki..
albert - 2011-02-20, 16:38
sami 111 skad jestes?
ja tez z zachodniopomorskiego, czyzbym znalazl kompana do jazd?
no i cisza...
sami111 - 2011-02-20, 17:01
Ja jestem z okolic Koszalina, napisz swojego maila to pogadamy.
Pozdrawiam
albert - 2011-02-20, 17:10
wlasnie przeczytalem Twoja wiadomosc bede pisal na meila
moj
morskipowiew@op.pl mam nadzieje ze Skalpel go nie zobaczy , bo juz do konca swiata skrzynka bedzie pełna bo on zawsze jezdzi po mnie jak poi lysej
kobyle
sami 111 czy zapodales fotke swojej suzi bo nie widze?
ilio - 2011-02-20, 17:11
sami111 napisał/a: | Ja mam 1,9 diesel od poldka razem ze skrzynią rewelacja......a w szczególności jak wcześniej miałem 1000. Kolosalna różnica... |
ile wyciąga na 5 biegu ?
sami111 - 2011-02-20, 17:48
Dokładnie to nie wiem bo mam wysokie opony i licznik mi zaniża, ale pod stówkę podchodzi na pewno..
[ Dodano: 2011-02-20, 17:53 ]
Wrzucam pare fotek mojej maszyny...
[ Dodano: 2011-02-20, 17:55 ]
Niestety mam problem z wrzuceniem fotek...
ilio - 2011-02-20, 17:58
sami111 napisał/a: | Dokładnie to nie wiem bo mam wysokie opony i licznik mi zaniża, ale pod stówkę podchodzi na pewno..
[ Dodano: 2011-02-20, 17:53 ]
Wrzucam pare fotek mojej maszyny...
[ Dodano: 2011-02-20, 17:55 ]
Niestety mam problem z wrzuceniem fotek... |
zmień rozdzielczość jeśli są za duże
l
najpierw wybierz zdjęcie później dodaj załącznik
ICE MEN [ST] - 2011-02-23, 16:53
Siemka jestem w tym forum nowy i mam już małą wiedzę na temat bo brat ma takiego jak wy małego szatana na 31 calowych kółkach z silnikiem 1.3 ale wiedzę macie większa w sprawach przeszczepów
Nie chce zakładać nowego postu wiec proszę o pomoc na tym
Więc do tematu chce kupić do kapitalnej przeróbki Samuraia ale jestem zainteresowany od razu przeszczepić silnika na większy opcja
1. - 1.6 16v Vitara tylko od którego roku pasuje bez większych przeróbek typu flasza tylko
2. - bmw na łancuszku
"lokoktentek" bardzo chętnie bym wzbogacił o wiedzę Sami + serce Bmw (jest na łańcuszku czy na pasku) bo mam taki komplet za 1700zł + skrynia ??? (jeszcze nie określona cena)
Dziękuje za pomoc z góry
Skalpel - 2011-02-23, 18:10
albert napisał/a: |
morskipowiew@op.pl mam nadzieje ze Skalpel go nie zobaczy , bo juz do konca swiata skrzynka bedzie pełna bo on zawsze jezdzi po mnie jak poi lysej
kobyle
|
No nie skumałem. Ale maila masz ładnego ;DDDD
albert - 2011-02-23, 18:21
hahaq, och skalpel, skalpel, chyba musze sie z Toba podzielic ta kreską
sami111 - 2011-02-23, 19:41
Witam ICE MEN.. Co do silnika z vitarki to bez względu na rocznik każdy potrzebuje jednakowo dużo przeróbki.A jeśli chodzi o silnik z BMW to moim skromnym zdaniem to po prostu ŚMIEĆ...Nie nadaje się w ciężki teren gdyż nie lubi za bardzo pałowania w miejscu w jakiejś dziurze za długo bo się przegrzewa i pęka głowica a poza tym nie lubi wody.Choć trzeba przyznać że mocy mu nie brakuje, ale poco w końcu masz reduktor:)....... PANOWIE PRZYSZŁOŚĆ W DIESLU......Dobry dieselek też radzi sobie dobrze w terenie a ten moment obrotowyyyy...............I wcale nie potrzebna mu turbina zwykły wolnossący jest żywotniejszy i co najważniejsze EKONOMIAAAA...
[ Dodano: 2011-02-23, 19:49 ]
albert napisał/a: | hahaq, och skalpel, skalpel, chyba musze sie z Toba podzielic ta kreską |
A czy kolega Albert to w tym tygodniu wybiera się do Koszalina?.......I przy okazji do mnie??????
[ Dodano: 2011-02-23, 19:53 ]
MÓJ DIESELEK...
[ Dodano: 2011-02-23, 19:59 ]
MÓJ DIESELEK...
albert - 2011-02-23, 20:40
witaj sami111
jak pisalem ze bede pod koniec tygodnia, jutro wraca moja pani dyrektor i dowiem sie czy pusci mnie na piatek/sobota do szkoly bo sie doszkalam, jutro zadzwonie do ciebie
narka
lokoktentek - 2011-02-23, 20:42
hmmm bmw jest na łańcuchu, nie przegrzewa jeśli jest chłodnica i odpowiedniej mocy wentylator
ja na 3 biegu juz mam prawie 100
jak chcesz taki silnik to musisz wziąć komplet, z cewkami, komputerem i wszystkim co złapiesz.
a czy lubią wodę czy nie to raczej nie różni się on reakcją na wodę w porównaniu do innych jednostek benzynowych. niestety zwykle woda prędzej uszkadza coś innego zanim zdąży silnik. przy spoa silnik rzadko się moczy a z drugiej strony wjeżdżanie w wodę która ma prawie metr głębokości już nie za bardzo ma sens bo piach w tyłku nie jest przyjemny
albert - 2011-02-23, 20:53
sami 111
czy maska zamyka ci sie po tej operacji czy musiales podnosic bude
sami111 - 2011-02-23, 21:07
Budę zliftowałem około 4cm i maska mi się bez problemu zamyka, mam maskę od 1000 czyli niższą, w 1300 jest wytłoczenie ku górze i jest wyższa. Może obeszłoby się bez liftu budy
ICE MEN [ST] - 2011-02-26, 11:21
Jeszcze raz zawrócę głowę wam wybór padł na 1.6 16v od vitary mocniejszy i bo tańszy w zakupie z osprzętem , i tak planuje gas wstawić teraz po proszę o rozpisanie jakie rzeczy muszę mieć żeby przełożyć taki silnik w opcji wystarczy flansza i będzie pasowała skrzynia od 413 czy lepiej poszukać skrzyni od vitary i całość przekładać a pozostałe podzespoły czyli większa chłodnice wstawić co jeszcze byście polecili żeby zmienić
Bo teoria jest taka że autko ma jeździć 50%% trasa - 50% teren a może najtańsze rozwiązanie na początek zainwestować w trakcje i zostawić serce oryginalne 1.3 do moich zmagań rekreacyjnych pozdro proszę o pomoc
radex1 - 2011-02-26, 17:32
czee ICE MEN
wedz też o tym że jeśli zapodasz se
duży silnik z dużą mocą to w ciężkim
terenie jest to niedobre bo zaczniesz bardzo
kopać od sobą i szybko siadasz na mostach
i po robocie.
JA bym ci proponował założyć diesla 1.9 lub 2.0
tomek stasiak - 2011-02-26, 19:39
radex masz racje to raczej jest nie uniknione przy takim silniku musi być 31''
ICE MEN [ST] - 2011-02-27, 09:18
To lepiej zostać przy oryginale i nie bawić się w przekładki i gazowac 1.3 pozdro
PrzemoCK - 2011-02-27, 09:40
no ale skąd powstał pomysł przekładki silnika? przecież 1.3 spokojnie pozwala jezdzic nawet na 235
albert - 2011-02-27, 11:30
w moim przypadku akurat przemoCk - jak wiesz jestem zmuszony- nie znalezieniu przyczyny spalania, podejrzewam ze silnik byl rozwiercany, moze sportowy walek czy,, terenowy.. , cos napewno kombinowane, jak dobrze pojdzie w tym tygodniu bedzie silnik, bylem u kolegi sam111, musze powiedziec ze pozytywne wibracje, zmotal sinik od peugota i fajnie jezdzi.
tomek stasiak - 2011-02-27, 21:51
jak nie znalazłeś przyczyny spalania to szkoda z drugiej strony zmiana silnika to zawsze nowe doświadczenie
albert - 2011-03-02, 12:28
http://pultusk4x4.org.pl/samurai-gti
a tu benzynka, przekladka na gti ze swifta
ICE MEN [ST] - 2011-03-08, 12:10
I właśnie o taka przekładkę mi chodziło pozdro
Maykim - 2012-07-01, 22:02
koledzy podpowiedzcie bo nigdzie nic nie znalazłem na interesujący mnie tema
stoję przed decyzją o wymianie silnika
myślałem o siniku 1.3 od jimny ?
albo na diesla ?
co sądzicie o 1,3 jimny ?
chciał bym trochę potopić SUKE a do topienia to chyba bardziej diesel ?
Didymos - 2012-07-02, 09:31
Benzynę można bez problemu przystosować do topienia, a waży połowę tego co diesel.
1,3 jimny to dobra opcja, możesz jeszcze rozważyć 1,6 baleno, ale tu dojdzie dodatkowa rzeźba z flanszą i kolektorem.
Pewnie zaraz odezwą się zwolennicy opcji "diesel z minionej epoki"
jeżu - 2012-07-02, 10:27
Didymos napisał/a: | Benzynę można bez problemu przystosować do topienia, a waży połowę tego co diesel.
1,3 jimny to dobra opcja, możesz jeszcze rozważyć 1,6 baleno, ale tu dojdzie dodatkowa rzeźba z flanszą i kolektorem.
Pewnie zaraz odezwą się zwolennicy opcji "diesel z minionej epoki" |
Z tą połową masy to przesadziłeś. 1,6td WV jest może o 20kg cięższy od oryginalnego benzynowego 1,3. Jeden jak i drugi silnik bez większych problemów udawało się zapakować i rozładować z bagażnika w plaskaczu w dwie osoby. Po przekładce silnika nic nie kombinowałem z resorami, co trzeba by było zrobić znacznie większej masie nowego silnika, i nic złego się nie dzieje. Przód stoi jak przedtem, nie zauważyłem żeby siadł.
Co do stwierdzenia "diesel z minionej epoki" to może i racja, ale z drugiej strony silnik z baleno też nie jakaś nowa technologia.
Nikogo oczywiście nie namawiam na siłę na diesla, po prostu jestem zadowolony z przeróbki.
Smol007 - 2012-07-02, 21:39
ogolnie czuć nawet na żurawiu ze diesel cięższy
ja moglem za free wziasc 1.6 16v ze swifta tylko musialbym z wiazkąch sie bawic
wiec wziąłem 1.6td gdzie idzie tylko jeden kabelek do pompy (pomijajac rozrzusznik i jakies czujniki)
spalanie za dieslem a jak ktos duzo chce samuraiem sie bawic to ważne wg mnie
pojedzie nawet na czerwonym paliwie jak ktos znajdzie
a i tuning banalny
Maykim - 2012-07-02, 22:27
byłem dzisiaj u znajomego mechanika który od lat zajmuje sie terenówkami i silnikami
i polecał mi silnik od 1.6 vitarki podobno super
albo sporta :)
nie ukrywam że jak mam sie już bawić w wymianę serca to chciał bym już coś na kozaku z dużą mocą
może coś podpowiecie ?
kostuch - 2012-07-02, 22:30
Maykim napisał/a: | byłem dzisiaj u znajomego mechanika który od lat zajmuje sie terenówkami i silnikami
i polecał mi silnik od 1.6 vitarki podobno super
albo sporta :)
nie ukrywam że jak mam sie już bawić w wymianę serca to chciał bym już coś na kozaku z dużą mocą
może coś podpowiecie ? |
A powiedział czy ma na myśli 8v czy 16v? Jest różnica w charakterystyce tych silników.
Hałas - 2012-07-02, 22:45
jak chcesz coś z dużą mocą to na youtube jest samurai z silnikiem VR6
ciekawi mnie tylko jak to upchneli tam.
A na poważnie to wpadła mi do głowy myśl o 2.0 z golfa III GTI (do wyboru 115KM i 150 KM) podobno kit od montażu 1.6TD powinien pasować. Ale to tylko taki pomysł bez jakiegokolwiek przygotowania merytorycznego (ot gdzieś słyszałem, że 115KM można w przyzwoitych pieniądzach dostać)
a ze sprawdzonych to motór od BeMeWe sporo osób już ma (można poczytać na dużym forum)
paw3ł - 2012-07-02, 23:26
Z tym silnikiem od BMW to wcale nie tak elegancko swap wygląda.
Poza tym, przy sporej mocy to chwila moment i reduktor, półosie itd porozlatują się.
Ktoś powie: no tak, ale przecież nie trzeba tak w dupe dawać!
odp. Skoro nie trzeba tak w dupe dawać, to po co tyle mocy? Dla szpanu?
radex1 - 2012-07-03, 08:27
NO dokładnie tak jak piszesz PAW3ł
a jak wiadomo to DIESLEM można nawet pod
wodą robić i wcale mu to nieprzeszkadza .
MAM pytanko jak ktoś z was ma swapa na 1.6 td
to czy nie macie problemu z turbo jak sie wjedzie do
głębokiej wody (stawu,bajorka) ?
Death1985 - 2012-07-03, 08:40
Ci powiem tak jeszcze nie wiechalem w bardzo gleboka wode moja suka hahaha trzeba kiedys to zrobic tylko meczenie sie przy swap to mnie troche od strasza hahahaha zeby znowu zmieniac silnik jak kupie drugi na zapas to kto wie
Smol007 - 2012-07-03, 09:20
ja przed wymiana silnika przejechalem sie vitara x-90 1.6 16v 100 km i ten silnik napewno by byl super w samuraiu
przyspieszenie bliższe osobówce :D
a do wody jeszcze nie wjechalem z turbiną
myśle ze bedzie ładnie parowac, tylko że ona jest wysoko prawie pod maską a ja zawsze wjezdzam do głośników max bo szkoda mi ich xD
kostuch - 2012-07-03, 10:35
Smol007 napisał/a: | ja przed wymiana silnika przejechalem sie vitara x-90 1.6 16v 100 km i ten silnik napewno by byl super w samuraiu
przyspieszenie bliższe osobówce :D
|
Tak się składa, że mam w samuraiu 1,6 16v ze skrzynią od x-90
Zauważ, że osiągi zależą nie tylko od silnika ale od całego układu przeniesienia napędu. Porównaj sobie przełożenia w mostach i reduktorze samca i x-90.
Jakbym założył teraz kółka w rozmiarze "standard x-90", to pewnie potrzebowałbym jeszcze ze dwa biegi w górę
jeżu - 2012-07-03, 12:14
radex1 napisał/a: | NO dokładnie tak jak piszesz PAW3ł
a jak wiadomo to DIESLEM można nawet pod
wodą robić i wcale mu to nieprzeszkadza .
MAM pytanko jak ktoś z was ma swapa na 1.6 td
to czy nie macie problemu z turbo jak sie wjedzie do
głębokiej wody (stawu,bajorka) ? |
Aż tak głęboko nie wjeżdżałem po swapie i na razie nic nie mogę stwierdzić. Turbina jest w najwyższym punkcie pod samą maską, zostanie "schłodzona" jako ostatnia. Patrole Pajera i inne z turbinami jeżdżą i nic się nie dzieje więc nie sądzę, że będzie to awaryjny element.
radex1 - 2012-07-03, 16:49
NO JA wjechałem w wode i miałem ją miedzy pasem a cyckami
jak siedziałem w suzi oczywiście i jeszcze zgasiłem serce w wodzie
i za jakieś 6-7 sekund odpalił 1.9 d
CHciałem się dowiedzieć czy po wjechaniu TD do głebokiej
wody czy coś się stanie z silnikiem D i czy Turbinka sie nie rozleci
Może ktoś z WAS taką sytuacje już przerabiał .
|
|