Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-09-26, 13:52
Mały skręt w prawą stronę ???
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
  Wysłany: 2011-11-19, 20:49   Mały skręt w prawą stronę ???

Witam szanownych kolegów mam takie pytanie mam strasznie mały promień skrętu w prawą stronę jaka może być tego przyczyna ?? :cry:
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2011-11-19, 22:44   

znaczy ze musisz czesciej skrecac w lewo sie skompensuje heheh ..... miales to od poczatku czy rozpinales drazki ewentualnie czy nie zjeb...es w "cos" ....z prostych kol policz obroty pawo a pozniej w lewo(tez z prostych) .... wylicz średnią i ustaw was przekladni
Ostatnio zmieniony przez corny 2011-11-19, 23:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-19, 22:46   

Źle założony wąs na przekładni kierowniczej.
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-11-20, 08:27   

A może to być przez to że jest skrzywiony drążek ??
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-20, 10:39   

Nie aż tak.Żeby to ustawić trzeba zdjąć wąs co może być trudne bez palnika i ściągacza.Następnie zakręcić kierownicą w lewo na max -teraz kręcić w prawo licząc obroty do skrajnego położenia.Ilość podzielić na pół i o tyle pokręcić w lewo.Następnie złapać za któreś z kół i ustawić koła na wprost.Teraz zostaje tylko założyć wąs na przekładnie i go dokręcić.Powodzenia.Oczywiście wcześniej wyprostować drążek.
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-11-20, 11:09   

Dzięki :-D
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2011-11-20, 15:00   

tak możesz tak mieć o skrzywiony drążek ... po wyprostowaniu drążka powinno wszystko wrócić do normy
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-11-20, 20:24   

a czym by go wyprostował :?:
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-20, 20:38   

Najlepiej go wyjąc i młotkiem,młotkiem.No chyba,że ma się prasę.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-11-20, 20:39   

No to wiem ale bez zdejmowania ??
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-20, 20:49   

Spróbuj jakąś dłuższą rurką ,ale z głową.
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2011-11-20, 22:34   

bez głowy i zdejmowania to rozwalisz sworznie a nawet i was z przekładnią
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-11-20, 22:37   

nie radzę tego tak prostować... raczej grzanie palnikiem i na gorąco a nie takie rwanie na chama.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-20, 23:35   

Jeszcze nie zaczął.Ma wybór.Niektórzy chodzą na skróty nie patrząc na konsekwencje.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2011-11-21, 12:34   

ta hehe "ruski klucz" (min 3kg) i musi sie poddac ...
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-12-29, 22:28   

Panowie mam podobny problem jak w temacie, ale mam wrażenie ze to przez wieszaki +2" i po prostu drążek jest za krótki. Przełożenia ramienia przekładni kierowniczej nic nie da i tak przytrzyma amor skrętu.

I tak się zastanawiam czy go nie rozciąć i nie wstawić rzymskiej śruby albo po prostu śruby, żeby była możliwość regulacji
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.