Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Mam pewien pomysł na oszukanie mechanizmu różnicowego.
Prokus 
nowicjusz
Jan Palony



Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 61
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2011-06-27, 21:44   Mam pewien pomysł na oszukanie mechanizmu różnicowego.

Siemka mam pewien pomysł którym chce sie z wami podzielić. Otóż ostatnio zawiesiłem sie (poraz kolejny) i jak to bywa z mechanizmem różnicowym kreciło z tyłu to koło które wisiało w powietrzu. wpadłem na pomysł zeby zrobić dwie wajchy od hamulca recznego. osobono na kazde koło z tyłu. wtedy mozna by ręcznym zblokować koło wiszące w powietrzu i powinno zacząć wyciągać to drugie. w teorii takie rozwiązanie mogłoby działać. ciekawe jak w by to wyszło w życiu. co o tym myslicie?
 
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-06-27, 22:34   

już ktoś o tym pisał na tym (?) forum, trzeba poszukać :-P
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
punix 
zapaleniec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 289
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-06-27, 22:38   

http://www.4x4suzukisamur....php?topic=58.0

Tutaj jest coś o tym :-P
 
     
zygizz
nowicjusz


Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 58
Wysłany: 2011-06-27, 23:06   

tez myslalem o takim recznym, no ale w moim SJ jest reczny pojedynczy na wale, a to znacznie utrudnia a prawie eliminuje takie cus.
Co sadzicie o zaspawaniu na stale roznicowki?
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-06-27, 23:42   

jak nie jeździsz po czarnym to powinno być ok, pogadaj z radexem, on ma zaspawany dyfer
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
grzech154 
rozgadany



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 98
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2011-07-03, 19:33   

ja mam zaspawany, w terenie wiadoma sprawa nie trzeba wiele chwalić... asfaltu unikam, ale da się jeździć, trzeba tylko o tym pamiętać tj. wolno na zakrętach jak największym łukiem.ogólnie nie żałuje, ale samurai już tylko w teren
_________________
sj 413, 31"fedima kopia simexa,reduktor 410, stała blokada na tyle, przełożenia w mostach 5,38 , tylny most vitara, spiek , podniesiny, poszerzony, podcięty, snorkel i innne takie....sprężynki
 
     
Myszon 
niby że szefo


Pomógł: 6 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 868
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2011-07-04, 18:55   

Rozwiązanie już znane i od dawna stosowane ale szczerze mówiąc to lepiej jednak 1530 zastosować albo coś w stulu LSD do dyfrów.
_________________
Suka 1.6 16V Kajman 31", 5,125, Springi, DW 10000lbs, sprzęgło FSO Dron Kielce
 
     
Fed-ex 
świeżak


Wiek: 46
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 11
Wysłany: 2011-07-05, 12:07   

Witajcie, a co sądzicie o takim rozwiązaniu:
Spawamy przedni mechanizm różnicowy i w terenie jeździmy z zablokowanym a na czarnym rozpinamy sprzęgiełka przednich piat i nie mamy połączenia z mechanizmem.
Ma ktoś z Was blokadę przodu lub zaspawany przedni mechanizm, jeśli tak to proszę o opinię jak się z tym jeździ.

Pozdrawiam
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-07-05, 13:07   

Słyszałem opinie że jak masz blokadę z przodu to bez wspomagania nie da się jeździć
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
punix 
zapaleniec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 289
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-07-05, 14:29   

Dodatkowo przód jest słabszy niż tył, z zaspawanym dyfrem raczej nie wróże zbyt długiego życia półosiom ;-)
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 81 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2027
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2011-07-05, 14:57   

Z zaspawanym przodem będziesz miał problemy z jakąkolwiek sterownością, nawet w terenie.
 
     
Myszon 
niby że szefo


Pomógł: 6 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 868
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2011-07-05, 19:57   

j/w - ten numer nie przejdzie, natomiast widziałem auta ze sprzęgiełkami na tylnej osi z zaspawanym dyfrem - to już bardziej do mnie przemawia.
_________________
Suka 1.6 16V Kajman 31", 5,125, Springi, DW 10000lbs, sprzęgło FSO Dron Kielce
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.