Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
schemat podłączenia elektrycznego wiatraka
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-12-02, 12:39   schemat podłączenia elektrycznego wiatraka

Potrzebuje schemat podłączenia elektrycznego wiatraka z możliwością manualnego odpalania i diodą kiedy sam się załączy.
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-12-04, 11:16   Re: schemat podłączenia elektrycznego wiatraka

tytus napisał/a:
Potrzebuje schemat podłączenia elektrycznego wiatraka z możliwością manualnego odpalania i diodą kiedy sam się załączy.


Jaki masz ten wiatrak, tzn jeden czy dwa biegi i przy jakiej temperaturze ma sie zalaczac??
_________________
606468554
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-12-04, 15:03   

z t4, nie wiem ile biegów, przy 90* bo to chyba optimum jest
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-12-04, 16:10   

tytus napisał/a:
z t4, nie wiem ile biegów, przy 90* bo to chyba optimum jest


Zobacz ile jest przewodow na wentylatorze, wlacznik dobierz z jakiegos poloneza, byly na 95 i chyba 93 stopnie tez byl, albo jak wentyl ma trzy kabelki to kup podwojny tez od poloneza. Jak przyjedziesz po alternator to pomyslimy jak to podlaczyc, bo rysowac schematu to mi sie nie chce :mrgreen:

Pozdrawiam
_________________
606468554
 
     
mcs0 
rozgadany



Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 83
Skąd: GWE/ REDA
Wysłany: 2011-12-26, 19:40   

nie moje ale gdzieś kiedyś znalazłem i zapisałem sobie :)


_________________
Sami 1.3 na sprężynie
 
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-12-26, 21:08   

Witam

Poniżej mój schemat podłączenia. Różnice:
1. Mniej przewodu.
2. Bezpiecznik zabezpieczający przed kłopotami
3. Dodatkowy włącznik który można umieścić w kabinie i włączać przy trudnych warunkach uprzedzając przegrzanie się silnika w lecie.

Minusem może być znalezienie porządnej masy. Można jeszcze to rozbudować o kontrolkę, włączenia się dmuchawy.

_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-12-27, 14:04   

podziękować :mrgreen: teraz tylko motać ;-)
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-12-27, 18:33   

tytus napisał/a:
podziękować :mrgreen: teraz tylko motać ;-)


Jak coś wymodzisz to podeślij jakieś foty, jak zmieściłeś wiatrak bo na wiosnę też się przymierzam do takiej przeróbki. Od strony elektrycznej służę radą.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-12-28, 00:07   

ja chłodnicę na tył wyrzucam dlatego nie ma wyjścia jak elektryk ;-)
pewnie jeszcze będę pisał z elektryką :-P
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-12-28, 09:41   

Haha no ja mam juz chlodnice kupilem Koles jeszcze mi zmotal z wiatrakiem z mazdy jakies 2.0 i powiedzial ze jak nie bedzie sie sprawdzala to mi cos innego znajdzie ;-) :mrgreen: no a Tystus wazna rzecz zebys nie robil z czyjnika temparuturyprzy przy chlodnicy wlaczania temperatury tylko przy silniku zrobic rorke z czujnikiem wlaczania wentalatora bo jak bedziesz mial przy chlodnicy to w silniku 100 a chlodnica dopiero zalczy wentylator i masz zagotowana wode w silniku juz to przerobilem ;-) jak cos to napisz to ci odpisze na Pw albo daj tel to ci powiem tak haha bo za duzo pisania a przez tel szybko sie tlumaczy co i jak :mrgreen: ;-)
 
 
     
mcs0 
rozgadany



Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 83
Skąd: GWE/ REDA
Wysłany: 2012-01-24, 15:47   

a macie dodatkową pompę wody? jak tak to z czego? szukałem kiedyś na allegro zeby jakąś tańszą kupić ale sama drożyzna:/
_________________
Sami 1.3 na sprężynie
 
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2012-02-03, 12:04   

też planuję przerzucić chłodnicę na tył więc przyłączam się do pytania przedmówcy, a dodatkowo jeszcze powiedzcie mi, jakie węże do połączenia chłodnicy z silnikiem stosujecie (jakieś zwykłe ciśnieniowe z casto czy trzeba specjalistyczne)?
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2012-05-19, 21:45   

ja kupiłem przewody z agromy i porobiłem łączenia między rurkami ;-)
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
farba 
nowicjusz


Wiek: 35
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 39
Skąd: katowice
Wysłany: 2013-05-18, 17:04   

panowie a jaki ten czujnik i gdzie go zamontowa??
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-05-19, 20:46   

Tu wszytko masz

http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=1509
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.