Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Amortyzatory hydrauliczne w Samuraju
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2013-01-25, 20:36   Amortyzatory hydrauliczne w Samuraju

Witam,
czy ktoś próbował wrzucić amory hydrauliczne z xanti?

myslalem nad ta opcja bo wlasnie jestem w trakcie zbierania klamotów na springa.
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 26
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-01-26, 00:12   

A to jakiś sens jest? Hydrauliczne zawieszenie to z tego co kojarzę bardzo skomplikowany i delikatny układ i w terenie raczej szybko się coś zepsuje.
Poza tym to takie amory chyba muszą być precyzyjnie do wagi dobrane, a Xantia trochę chyba jednak cięższa.
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-01-26, 09:08   Re: Amortyzatory hydrauliczne w Samuraju

czuperek napisał/a:
Witam,
czy ktoś próbował wrzucić amory hydrauliczne z xanti?

myslalem nad ta opcja bo wlasnie jestem w trakcie zbierania klamotów na springa.


W terenie to raczej się nie sprawdzi... ( oczywiście piszesz o regulowanym zawieszeniu - bo hydrauliczne amortyzatory są w 90% starszych aut - olejowe ).
W LR Discovery II z tyłu jest pneumatyka i większość wywala ją na samym początku...
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2013-01-27, 09:16   

Jaki sens?
A no taki że na prostych można zniżyć auto o kilka cm aby nie bujało i było stabilniejsze na zakrętach tak samo na trawersach, a w błocie max do góry lecz jak mówicie że to nie zdaje egzaminu bo szybko pada to odpuszczam temat do zamknięcia :)

pozdrawiam
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-01-28, 17:45   

Ale potrzebny jest też skok zawieszenia, zawias ma pracować a jak dasz mu ciśnienie na podniesienie auta to nie będzie pracował tylko sztywno trzymał nadwozie...
Jak chcesz regulowaną twardość zawieszenia to poszukaj regulowanej twardości amortyzatorów np od motocykli... chyba Ohlins coś takiego robi.
Albo sprężyny progresywne....
Stabilność prowadzenia poprawi się znacznie przy twardszych amortyzatorach.
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.