witam!
szukam posiadaczy wozow w ww zestawienu:)
wiem wiem że lepiej z toyoty albo patrola ale ja poszukuje tych z uazowymi:)
foty bym rowniez chetnie zobaczyl
mowa jest o afganach?? też się do tego przymierzam ) w zime pewnie cos się skonstruuje, duże jest głosów za i przeciw podobno drogie w utrzymaniu tz łożyska jakieś itd ale nie chce mnie się w to wierzyć
ja mam na mysli zwykłe a nie afgany...niestety nie mam 4 tys na mosty
no i nasuwa sie właśnie pytanie o "bezawaryjność" czy czesto padaja lozyska? wkoncu polosie sa odciazone
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-09-25, 11:08
9 lat przejeździłem uazami i akurat mostu nie zepsułem nigdy, piasty są bardzo trwałe, jeśli tylko łożyska nie pracują na wodzie, to nie sprawiają problemów latami. Półosie też dosyć solidne, suzuką ciężko im zaszkodzić, oryginalne przeguby nigdy mi nie siadły, mimo ewidentnych luzów. Największa bolączka tych mostów to przekładnie główne - regulacja luzu to koszmar, a jeżdżenie z nadmiernym luzem momentalnie je wykańcza. Problemem jest też mała zwrotność - przednie koła skręcają się tylko symbolicznie.
Ja bym tych mostów do suzy nie założył, jeśli już coś z wagi ciężkiej, to wolałbym partola 160/260, ale jak tam sobie uważasz.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-10-07, 19:22
mcs0 napisał/a:
te regulacje luzu atak talerz to chyba nie trzeba tak czesto robic ze jest to takim minusem i koszmarem??
mosty uaz plus 1.9d z poldolota i powinno byc dobrze:) no chyba ze 5.125 z vitary pakowac bo tez to rozwazam...
W sumie nie tak często.
Jak dla mnie mosty uaz i 1,9d z polda, to będzie ciężki i słaby pomnik
Pomyśl lepiej o jakiejś mocnej benzynie albo, jak masz awersję, to chociaż jakiś turbodiesel, bo szkoda twojej pracy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum