Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-10-30, 14:03
Na tym zdjęciu brakuje moim zdaniem podkładki sprężynującej
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Najlepiej to zapleść , najpewniejsze rozwiązanie ,wszystkie inne patenty są dla samobójców
nie prawda, zaciski linowe to typowe rozwiązanie szeroko stosowane w windach, dźwigach, wciągarkach przemysłowych. Warunek to dobrze dobrany zacisk do średnicy liny.
[ Dodano: 2015-10-30, 18:17 ]
pacmano napisał/a:
Mam gola line, nie zakonczona oczkiem, a pasuje jakies zrobic zeby hak zalozyc ;) Jaki scisk kupic zeby to trzymalo i sie nie wyslizgnelo?
w twoich okolicach na pewno jest ktoś kto handluje linami, podjedź to na pewno zakują ci końcówkę liny. Bez prasy z odpowiednią pryzmą ciężko będzie.
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
Witam.
Pozwolę sobie odgrzać kotleta.
Jak ktoś z okolic Skoczowa, Bielska i związany z 4X4 to w przypadku liny stalowej mogę pomóc (syntetycznych sznurówek nie kuję).
Mam dostęp do prasy i jak coś to mogę zakuć za free.
Praska jest hydrauliczna, mała i lekka, więc wcześniej telefon ze średnicą liny i cyk.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum