Kupiony w lipcu. Rocznik 88 w kraju od 2004 jestem 2 właścicielem, ale to w sumie mało ważne Wymaga trochę pracy, blacharka, dach, mechanicznie kilka rzeczy, ogólnie jak na tyle lat to niema się do czego doczepić. W najbliższym czasie planuję poprawić wszystkie usterki i może jakieś mody. Poprzedni właściciel wyposażył go w opony 225/75 więc na początek przygody wystarcza
Aktualnie padło łożysko/łożyska na wałku atakującym, więc jest chwilowo uziemiony
Ostatnio zmieniony przez Dzordz 2017-11-20, 22:08, w całości zmieniany 1 raz
Delikatnie obcierają, ale z takimi już kupiłem. Ogólnie niema tragedii.
Tak jestem z Suchej, do którego technikum chodziłeś?
Z Samurajem na razie nic nie działam, bo 126p blokuje garaż. Ale w wolnej chwili wiozłem się za projekt przedniego zderzaka.
[ Dodano: 2015-12-01, 22:30 ]
Samurai w końcu wjechał na kanał
Rozebrałem tylny most w celu znalezienia zgrzytów i piszczenia
Gdy silnik jest ciepły to chodzi super, jednak są problemy z odpaleniem (brak ssania).
Jak poruszam tą dźwignią parę razy to odpala bez problem, gdzie mogę szukać przyczyny?
Ostatnio zmieniony przez Dzordz 2017-11-20, 22:12, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-12-02, 13:14
Ta dzwignia to pompka przyspieszacza. Gdy w trakcie jazdy nagle wcisniesz pedał gazu, wtryskuje dodatkową dawkę paliwa do gaznika.
Jak silnik ciepły to ssanie wyłączone.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
No właśnie, przed odpaleniem na zimnym muszę ręcznie wymusić na pompce przyspieszenia wtryśnięcie dodatkowej dawki paliwa. Sanie w ogóle nie działa, a niestety nie mam pojęcia jak ono działa w gaźniku samuraja.
[ Dodano: 2015-12-25, 22:24 ]
Samurai w końcu naprawiony
Wymieniony krzyżak w tylnym wale
Łożyska w tylnym moście były w stanie agonalnym
Zestaw do nabijania pierścienia
Wymieniłem jeszcze cylinderki i zregenerowałem pompę hamulcową. Teraz muszę się zająć przednim mostem bo cieknie z jednej kuli.
Chciałbym go w niedługim czasie doprowadzić do tak dobrego stanu technicznego jak jest mój rajdowy maluch
Koło garażu mam taka kupkę i nie mogłem się oprzeć
Dawno tu nie zaglądałem. Było dużo innych zajęć oraz ostatnio przytrafiła się grubsza awaria. Przy jej okazji postanowiłem zrobić drobny remont :P
- wymiana uszczelki pod głowicą,
- uszczelnienie silnika,
-wymiana rozrządu,
- naprawa wydechu,
- wymiana łożysk i uszczelnień przedniego mostu ,
- wymiana sprzęgła,
- naprawa układu hamulcowego,
Demontaż
Tylne bębny okazały się być ok, wystarczająca średnica wew. więc ich nie wymieniałem. Zostały za to odświeżone i dostały nowe szpilki.
Nowe szpilki.
Ruda już nie straszy
Rozbieranie przodu
Tarcze nadają się tylko do wymiany
Głowica została zawieziona do planowania
Skrzynia biegów wyglądała tak
Więc trzeba było zajrzeć do sprzęgła, gdzie okazało się że tarcza do wymiany
Wszystkie części zostały wyczyszczone i teraz czekają na montaż
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
ładnie skąd masz i jakie są dane tych nowych szpilek bo też muszę się zaopatrzyć w nowe ;) specyfiki do mycia silników działają ale.... kilkukrotne spryskanie + mycie twardszym pędzlem + myjka ciśnieniowa ;)
Siemka Dzordz, widzę że bawimy się podobnie, ja Samuraia mam do jazdy codziennej i rekreacyjnej, a maluszki to już wiesz wypady gościnne i okazyjne. Fajny te twoje jeździło.
Pozdrawiam
Klos
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum