Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Suzuki Samurai SJ419 1,9 TD
dudek530 
świeżak


Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-09-25, 16:13   Suzuki Samurai SJ419 1,9 TD

Cześć, to mój nowy zakup, kupiłem go z myślą o kompletnej odbudowie. Oryginalny silnik 1,9 TD o mocy 64 koni. Sprowadzony z Belgii jako ciężarówka.
Póki co mam do zrobienia z mechanicznej strony:

-wymiana łożysk i uszczelniaczy mostu tylnego
-wymiana łożysk w reduktorze
-wymiana wszystkich krzyżaków
-wymiana wszystkich przewodów hamulcowych
-naprawa piór
-wymiana sprzęgła
-wymiana uszczelek silnika
-wymiana rozrządu
-wymiana przewodów hamulcowych
-wymiana przewodów paliwowych
-wymiana wszystkich łożysk w kołach

i drugoplanowe:


-koła+opony MT
-led
-stalowe zderzaki
-lift budy
-snorkel
-klatka wewnętrzna
-plastikowe nadkola
-wymiana dachu
-malowanie całości raptorem


póki co zrobiłem:
-wyciąłem nową szybe czołową ze szkła VSG (plus dwie na zapas :D)
-nowe drzwi
-nowa maska,
-nowa linka gazu
-wyklepałem i zabezpieczyłem błotniki
-wyklepałem dach










 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2017-09-25, 17:39   

skoro chcesz i tak go malowac raptorem to maske na twoim miejscu wyprostował.

no chyba ze już pokrzywiona ze się nie otwierała albo sie nie zamykała
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
querly 
nowicjusz


Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 41
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2017-10-09, 09:51   

Jaki koszt takiej nowej szyby czołowej ?
_________________
Santana 1.9 TD PSA, 1999/2000 rok, DHU XUD9T , pompa Bosch , 30 cali FEDERAL
 
     
dudek530 
świeżak


Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-10-09, 18:33   

ja jestem serwisantem w fabryce szyb, poprosilem kolesia żeby wyciął mi :mrgreen:
nie wiem ile normalnie kosztuje
 
     
Dawid77 
stały bywalec



Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 197
Skąd: K M Y
Wysłany: 2017-10-09, 18:36   

Ja z tego co pamietam to za szybe placilem 100 uszczelka 60 a montaz 100 razem cos kolo 260 wyszlo
_________________
Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
 
 
     
Sonic 
rozgadany
Biały Kiosk



Wiek: 36
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 90
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-10-14, 00:52   

Potwerdzam, płaciłem podobnie jak kolega wyżej
_________________
Wiem wiem jestem dziwny bo odwiedzam myjki i nie topie samuraja po klamki :)
 
     
MalyTraktor 
świeżak



Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 20
Skąd: Beskid Niski
Wysłany: 2017-11-24, 07:29   

W pierwszym momencie pomyslałem ze to moje auto :) kupiłem miesciac temu, przyjechało z Luksemburga :) Pogniecione prawie jak Twoje :)
_________________
Przez 15 lat był 1.3 na wtrysku, przerwa i jest 1,9TD
 
     
dudek530 
świeżak


Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-11-26, 09:35   

Odpuściłem sobie tą karoserie, z zewnątrz nie byla przerdzewiala, natomiast od dołu była mocno zjedzona, kupiłem druga w lepszym stanie, przynajmniej z całym dachem :p... wstawię wkrótce zdjęcia. Buda z ramy ściągnięta, reduktor, skrzynia, mosty zdjęte, wszędzie wymieniam łożyska i uszczelniacze. Nie wiem coś robić z pompa moja, nie dość ze oryginalna, to jeszcze cieknie. Mysle o wsadzeniu tej 100 konnej ale nie mogę znaleźć żadnej z pewnego źródła, ma ktoś z was może dostęp?
 
     
MalyTraktor 
świeżak



Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 20
Skąd: Beskid Niski
Wysłany: 2017-11-26, 17:29   

Moja tez podcieka z pod pokrywy. Ale na razie zostaje jak jest. Tutaj masz coś po pompach, przy okazji w ostanim poscie pisze o kabelku którego nie wiem gdzie wpiać. Popatrzyłbys jak wyglada to u Ciebie?


http://samurai.org.pl/vie...t=7277&start=40
_________________
Przez 15 lat był 1.3 na wtrysku, przerwa i jest 1,9TD
 
     
dudek530 
świeżak


Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-02-17, 01:22   





Zamówiony korektor siły hamowania, adaptery do zacisków alfy już są, zaciski od alfy już są, bębny zetnę na dniach, stoję przed decyzja jak malować ramę, plan jest taki ze na robione miejsca i rdzę podkład reaktywny+podkład epoksydowy, i potem cała ramę farba poliuretanowa? Kto jak konserwował?
W tylnym mówcie łożyska wymienione, trochę niestety przez nieumiejętna regenerację poprzednika Trochę nie współgrało to ze sobą, ale 3h podłączonej wiertarki+ pasty ścierne i smarowanie łożysk sprawiło ze chodzi idealnie :) jak wróci pochwa cała z piaskowania to zabiorę się za składanie tylnego napedu a następnie rozbiorę reduktor. Póki co, spawanie ramy. Trochę mało sprawnie mi to idzie ale praca 3 zmianowa+ studia w kazdy weekend+brak garażu robi swoje, może do wakacji skończę :p

[ Dodano: 2018-06-24, 14:00 ]
do wakacji niestety nie skończę, ale postępy są. jadą do mnie dwa następne samuraie, longa chciałbym zrobić a sj410 raczej na cześci, zobaczymy jak to wszystko wyjdzie, narazie blaszaka trzeba skończyć :D udało mi się dorobić wałek do reduktora mocniejszy niż w oryginalny+ wymieniłem wszystkie łożyska igiełkowe









 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.