Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
wyciągarka tania
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 46
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2018-05-07, 21:37   

"Kolejny technik z małym ciulkiem"
Zacytowałem...
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-05-07, 22:08   

tanio to też pas do spinania :)) a trifor ma np 10m liny a hilifta trzeba przepinać tak jak wciągi łańcuchowe -wszystko prowizorka
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-05-07, 23:08   

;)
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
alientm 
stały bywalec


Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 184
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2018-05-25, 10:58   

O taki offroad, odcinek specjalny do pokonania na czas https://www.youtube.com/w...FxcpJ3V0&t=551s
_________________
Samurai 1.3 (1992r), Lovells +2 cale, XTR 12000 speed, simex 235/70 i coś tam jeszcze.
 
     
dottycfn
nowicjusz


Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 26
Wysłany: 2018-06-04, 15:09   

Coś zbliżonego do tego z linka Stachury widziałęm również na rajdzie w klasie wyczyn. Można to też zobaczyć w akcji na filmie Terenwizji https://youtu.be/yqaWGncKWyY?t=165

http://allegro.pl/wciagar...7153183726.html (aukcja pierwsza z brzegu, sporo tego jest)

Mnie nurtują 2 kwestie dotyczące bezpieczeństwa. Jak ew. pękają ogniwa łąńcucha, bo niewiele o tym w sieci, strzelają jak stalówka czy raczej opadają jak syntetyk? Niby jakiś bezpiecznik tam jest, ogniwa łańcucha też mają znane parametry i wiadomo kiedy wymienić przy ew. rozciągnięciu. Wydaje się to wygodniejsze w użyciu od hilifta (przepinanie), poręczniejsze od tirfora z liną stalową.

Macie jakieś doświadczenia?
 
     
alientm 
stały bywalec


Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 184
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2018-06-05, 08:09   

Przy hilifcie i tiforze trzeba użyć naprawdę dużo siły mimo dość długiej dźwigni, pamiętam że jak ktoś pomagał kołami to jeszcze jakoś szło. Na filmiku terenwizji tą łańcuchową jakoś lekko im idzie.
_________________
Samurai 1.3 (1992r), Lovells +2 cale, XTR 12000 speed, simex 235/70 i coś tam jeszcze.
 
     
dottycfn
nowicjusz


Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 26
Wysłany: 2018-06-05, 10:51   

Cytat:
Przy hilifcie i tiforze trzeba użyć naprawdę dużo siły mimo dość długiej dźwigni

Zgadza się, choć wydaje mi się że hilift nieco lżej chodzi w podobnej sytuacji.

Cytat:
Na filmiku terenwizji tą łańcuchową jakoś lekko im idzie.

Też to zauważyłem. Plus też taki, że podobno działa jak grzechotka, nie trzeba wykonać "pełnego ruchu" od zapadki do zapadki, czy też raczej tych zapadek jest po prostu więcej.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.