Czyli standard: dziurawa podloga z tylu, podarta plandeka, ale milosc od pierwszego strzalu w dyferencjale.
Jak wiadomo, aby samurai jezdzil dobrze, trzeba w niego zainwestowac.
Po lekkim remoncie blacharki, odpowietrzylem dyfry, skrzynie i reduktor, wsadzilem snorkel z kibelrury, progi, etc. Auto zaczelo wygladac ciekawiej
Po zakupie zestawu Mazur HD samochod wygladal na tych kapciach jak kobieta, podnoszaca suknie ze strachu przed mysza. Doszla tez tylnia blokada LR 1530.
Najbardziej zaawansowane prace, dokonane zostaly w ciagu ostatnich dwoch miesiecy. Auto dostalo 31' Fedimy, w reduktor weszly przelozenia 4.16, wzmocnione polosie i przeguby z przodu, kaganiec na reduktor, troche szpeju. Auto zaczelo na prawde swietnie jezdzic, wyglad zostawiam Waszej ocenie. Samochod chce uzytkowaz zgodnie z przeznaczeniem - rajdy, upalanie, zero lansu pod siecia sklepow z robalem w logo. Pozdrawiam manias79
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2018-06-16, 21:35
Mały update
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum